Rosa Dartle Skrevet 19. mai 2024 #81 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): TS: Vi krysser fingrene for at dette blir løsningen for oss også om 4 år Anonymkode: 20dfc...987 Det er unntakstilstand i småbarnsårene. Kred til dem som får det til. Vi prøvde alt mulig, både planlegging og dater og diverse, men lysten kom bare ikke heller når alt var så sykt hektisk. Viktig å ta vare på hverandre og ha nærhet sammen likevel da, så man beholder kjærestefølelsene. Noen ganger gikk vi også for felles masturbasjon og sånt, det er fint for å være nær seksuelt uten at man trenger å prestere på noe vis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 19. mai 2024 #82 Del Skrevet 19. mai 2024 Rosa Dartle skrev (20 minutter siden): Noen ganger gikk vi også for felles masturbasjon og sånt, det er fint for å være nær seksuelt uten at man trenger å prestere på noe vis. Jeg heier på felles masturbasjon (som jo også er å ha sex sammen), men tenker at du her bekrefter mitt inntrykk av at parsex for mange handler om å prestere, noe som hever terskelen for å komme i gang. Hvorfor ikke bare finne en teknikk som funker og bruke ti minutter på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 19. mai 2024 #83 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): TS: Okei det er greit at mange sier dette men det opplever ikke vi. Eksempelvis ser en hverdag slik ut. Opp 05:30 (begge ungene er oppe da) Fullt kjør med jobb og barnehage frem til sistemann i seng kl 20 tidligst. Så løper både jeg og min kone, noe som gir oss mye. Begge løper 3 ganger i uka men vi kan ikke løpe samtidig. Derfor går 6 dager i uka til at 1 av oss løper på kvelden. Løping og dusjing tar minst 1,5 time. I denne perioden så andre rydder, vasker eller gjør annet forefallende i huset som tidligere nevt. Evt jobber noen overtidstimer. Da er kl 21.30 tidligst når vi begge er tilgjengelige. De fleste dagene er det da noe vi må planlegge eller diskutere praktisk i 30 min tid. Når kl da er 22 så har ingen av oss overskudd til å ha sex. Anonymkode: 20dfc...987 Som flere skriver, virker det ikke som om dere prioriterer sex spesielt høyt, noen av dere. Det trenger ikke nødvendigvis å være en dårlig ting, det kommer helt an på hva som funker for dere, men jeg vil si at de fleste par trenger en eller annen form for fysisk nærhet jevnlig. Jeg vil også slå et slag for "en kjapp en", selv om mange gir slik sex tommel ned. Jeg tror mange har lite sex fordi det blir "ork" om man tenker at det skal være en helaften. Dersom man legger lista litt lavere, er det større sjanse for at man gjør det. Og selv om det ikke blir den mest tilfredsstillende sexen dere begge har hatt hver gang, er den viktig for å opprettholde nærheten mellom partene, og jeg tror også at jevnlig sex gir økt sexlyst. Langvarig tørke setter sexlysta på pause for mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #84 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Himmel og hav!!! Nå er jeg singel og nesten litt glad for det etter dette innlegget🤭🤭 Jeg er mann, men slik kunne ikke jeg levd under noen omstendigheter. Godt vi ikke er like alle..... Anonymkode: 95fe3...474 Jeg er også mann forøvrig 😊 Ja. Hadde vært kjedelig om alle var like. Eneste som betyr noe for meg, er at jeg og min partner er kompatible og har et sexliv som er tilfredstillende for oss begge. Hadde jo blitt en utfordring om kona ville hatt et sexliv basert på kjappiser når jeg ikke vil, eller motsatt 😊 Anonymkode: 05add...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 19. mai 2024 #85 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er også mann forøvrig 😊 Ja. Hadde vært kjedelig om alle var like. Eneste som betyr noe for meg, er at jeg og min partner er kompatible og har et sexliv som er tilfredstillende for oss begge. Hadde jo blitt en utfordring om kona ville hatt et sexliv basert på kjappiser når jeg ikke vil, eller motsatt 😊 Anonymkode: 05add...d3a Du må vel da onanere mye, når det går så lang tid mellom hver gang dere har parsex? Er det så mye mer spennende enn kjappiser, synes du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 19. mai 2024 #86 Del Skrevet 19. mai 2024 (endret) Topper og daler skrev (33 minutter siden): Jeg heier på felles masturbasjon (som jo også er å ha sex sammen), men tenker at du her bekrefter mitt inntrykk av at parsex for mange handler om å prestere, noe som hever terskelen for å komme i gang. Hvorfor ikke bare finne en teknikk som funker og bruke ti minutter på det? Prestere som i å måtte bevege seg 😅 For min del orket jeg ikke engang en timinutters innimellom da vi hadde små (og kolikkbarn)… Men vi hadde ikke tid eller overskudd til å løpe heller da.. Vi hadde generelt null egentid. Endret 19. mai 2024 av Rosa Dartle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #87 Del Skrevet 19. mai 2024 Vi har ikke sex. Nå som eldste legger seg sent finnes det ikke tid. Noen ganger er begge barna på overnatting hos venner eller besteforeldre og da har vi det. En kjappis i ny og ne er mer strssende enn glede. Sist gang vi hadde det var i påsken. Anonymkode: 62ca0...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 19. mai 2024 #88 Del Skrevet 19. mai 2024 Rosa Dartle skrev (3 minutter siden): Prestere som i å måtte bevege seg Det er mange måter å ha parsex på som ikke krever så mye innsats, men som likefullt får begge i mål. Felles onani har du jo selv nevnt som en mulig variant. Det handler om å finne sitt repertoar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 19. mai 2024 #89 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har ikke sex. Nå som eldste legger seg sent finnes det ikke tid. Noen ganger er begge barna på overnatting hos venner eller besteforeldre og da har vi det. En kjappis i ny og ne er mer strssende enn glede. Sist gang vi hadde det var i påsken. Anonymkode: 62ca0...322 Alternativet blir vel da onani? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #90 Del Skrevet 20. mai 2024 Topper og daler skrev (11 timer siden): Du må vel da onanere mye, når det går så lang tid mellom hver gang dere har parsex? Er det så mye mer spennende enn kjappiser, synes du? Må vel ikke nødvendigvis det. Onanerer når jeg har lyst til å onanere. Vil jeg ha sex med henne, så har vi sex. Jeg onanerer ikke som et substitutt for sex med henne. Blir ikke samme greia i det hele tatt. Syntes for øvrig hverken kjappiser eller en runk er «spennende». Anonymkode: 05add...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 20. mai 2024 #91 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg onanerer ikke som et substitutt for sex med henne. Blir ikke samme greia i det hele tatt. Så det at du onanerer med din egen høyrehånd i tre minutter, har en totalt annen funksjon enn hvis kona di bruker sin høyrehånd for å onanere deg? Interessant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #92 Del Skrevet 20. mai 2024 Topper og daler skrev (12 timer siden): Alternativet blir vel da onani? Eller? Mannen bruker hånda i perioder, jeg ingenting. Finnes ikke tid eller overskudd. Anonymkode: 62ca0...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 20. mai 2024 #93 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen bruker hånda i perioder, jeg ingenting. Finnes ikke tid eller overskudd. Anonymkode: 62ca0...322 Hva gjør du når han onanerer? Holder du på med med mobilen? Eller gjør han det i skjul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #94 Del Skrevet 20. mai 2024 Topper og daler skrev (42 minutter siden): Så det at du onanerer med din egen høyrehånd i tre minutter, har en totalt annen funksjon enn hvis kona di bruker sin høyrehånd for å onanere deg? Interessant. Aaah.. det er deg ja😂. selve fanebæreren for at sex med partner og runking er det samme, fyller samme behov og har samme funksjon. Du kan sikkert proklamere dette i 20 år til uten at særlig mange er enige med deg. For mange er onani og sex med en partner to forskjellige ting. Dette gidder jeg faktisk ikke å diskutere med deg. Du har diskutert dette nok ganger her på KG og det er bare de trådene jeg har sett. Anonymkode: 05add...d3a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #95 Del Skrevet 20. mai 2024 Topper og daler skrev (36 minutter siden): Hva gjør du når han onanerer? Holder du på med med mobilen? Eller gjør han det i skjul? Aner ikke ,har ikke spurt. Jeg samsover med det ene barnet pga spesielle behov så muligens når han er alene i senga. Anonymkode: 62ca0...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 20. mai 2024 #96 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Aaah.. det er deg ja😂. selve fanebæreren for at sex med partner og runking er det samme, fyller samme behov og har samme funksjon. Du kan sikkert proklamere dette i 20 år til uten at særlig mange er enige med deg. For mange er onani og sex med en partner to forskjellige ting. Dette gidder jeg faktisk ikke å diskutere med deg. Du har diskutert dette nok ganger her på KG og det er bare de trådene jeg har sett. Anonymkode: 05add...d3a I motsetning til deg, så opererer jeg med åpent nick, mens du kommer i stadig nye forkledninger. Så «aaah det var deg?», får deg til å enten framstå som at du trenger medlemskap i korttidsminneforeningen eller at du gjør deg dummere enn du er. Noe som skal litt til, faktisk. Din agenda er åpenlys. Du vil få det til å framstå som at alle vi andre andre som gjør vårt beste for å få sexlivet til fungere til å framstå som at vi er i en slags avhengighet, mens du, derimot, har sett lyset og blitt befridd fra det seksuelle åket. Imidlertid har det jo fremkommet at du er minst like «avhengig» som alle oss andre da du har innrømmet at du onanerer under dyna minst tre ganger i uka når kona di har sovnet. Siden dette er avslørt er det om å gjøre å få onanien til å framstå som noe HELT annet enn vanlig sexlyst. Fordi du, selvsagt, vil ha det til at du ikke har behov for noe så trivielt som sex. Nye lesere kan også informeres om at du angivelig både har sexologutdanning og at kona di kunne tenke seg sex oftere. Men at du er lei av å ha sex med henne. Du gir henne av og til sex for å være grei mot henne. Leserne kan da selv vurdere hvor troverdig og eventuelt fritt dette framstår i et anonymt diskusjonsforum, der vedkommende nettkriger stiller opp i ny forkledning, men i de samme diskusjonene uke etter uke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 20. mai 2024 #97 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aner ikke ,har ikke spurt. Jeg samsover med det ene barnet pga spesielle behov så muligens når han er alene i senga. Anonymkode: 62ca0...322 Ofte i diskusjoner som dette, framkommer det utover i diskusjonen at problemene er atskillig større og mer sammensatte enn at paret ikke får til/ har lyst/ klarer å ha sex sammen. Dette er også noe jeg får inntrykk av når jeg leser det du skriver her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #98 Del Skrevet 20. mai 2024 Topper og daler skrev (2 timer siden): I motsetning til deg, så opererer jeg med åpent nick, mens du kommer i stadig nye forkledninger. Så «aaah det var deg?», får deg til å enten framstå som at du trenger medlemskap i korttidsminneforeningen eller at du gjør deg dummere enn du er. Noe som skal litt til, faktisk. Din agenda er åpenlys. Du vil få det til å framstå som at alle vi andre andre som gjør vårt beste for å få sexlivet til fungere til å framstå som at vi er i en slags avhengighet, mens du, derimot, har sett lyset og blitt befridd fra det seksuelle åket. Imidlertid har det jo fremkommet at du er minst like «avhengig» som alle oss andre da du har innrømmet at du onanerer under dyna minst tre ganger i uka når kona di har sovnet. Siden dette er avslørt er det om å gjøre å få onanien til å framstå som noe HELT annet enn vanlig sexlyst. Fordi du, selvsagt, vil ha det til at du ikke har behov for noe så trivielt som sex. Nye lesere kan også informeres om at du angivelig både har sexologutdanning og at kona di kunne tenke seg sex oftere. Men at du er lei av å ha sex med henne. Du gir henne av og til sex for å være grei mot henne. Leserne kan da selv vurdere hvor troverdig og eventuelt fritt dette framstår i et anonymt diskusjonsforum, der vedkommende nettkriger stiller opp i ny forkledning, men i de samme diskusjonene uke etter uke. Denne skjønte jeg ikke mye av😂. Du har åpenbart noen ting å ta tak i😅. Tror du krangler med litt mer en et medlem her. Det er ganske åpenbart😆 Anonymkode: 05add...d3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21. mai 2024 #99 Del Skrevet 21. mai 2024 T-AA skrev (På 19.5.2024 den 11.55): Jepp. Skulle vi ventet på at begge hadde lyst samtidig, med to barn under 4 år i hus, ville vi ikke hatt mye sex og, på sikt, kanskje blitt skilt. Men om sexen uansett ikke er bare gledelig men kun blir en plikt, hvordan er det da en positiv ting for forholdet? Man unngår ikke skillsmisse med halvdårlig sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21. mai 2024 #100 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 12.19): TS: Jeg er helt enig i det og sier på ingen måte at vi prioriterer optimalt. Jeg har nok ikke reflektert over at andre par i større grad enn oss aktivt velger å prioritere sex. Så det har vært nyttig lesning Anonymkode: 20dfc...987 Men nå høres det ikke ut som at det er et problem for dere at dere prioriterer annet foran sex, så om det ikke er et problem for dere, so what? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå