Gå til innhold

Føler vi aldri har "tid" til å ha sex - småbarnsforeldre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Legg dere og se en serie sammen i sengen klokken 20. Spoon og ha litt sex. 

Så kan dere rydde litt på vei til å pusse tennene når dere skal sove.

Anonymkode: df9c7...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Maleficenta said:

Fint gir dere at pliktsex funker

Du har også gjort masse antagelser om orgasmefrekvens som du heller ikke har noe som helst grunnlag for å si noen verdens ting om.

Du fremstår som et nek som projiserer dine egne problemer på andre. Forhåpentligvis kommer du sterkere tilbake senere i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-AA skrev (1 minutt siden):

Du har også gjort masse antagelser om orgasmefrekvens som du heller ikke har noe som helst grunnlag for å si noen verdens ting om.

Du fremstår som et nek som projiserer dine egne problemer på andre. Forhåpentligvis kommer du sterkere tilbake senere i livet.

Det var bare et eksempel da du fikk det til å høres ut som en vanlig husoppgave som oppvasken. Altså sjekkliste...

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta said:

Det var bare et eksempel da du fikk det til å høres ut som en vanlig husoppgave som oppvasken. Altså sjekkliste...

Da er det på tide for deg å gå i deg selv.

Jeg har forsøkt å gi et velment råd til en person som søker råd. Det vi gjør fungerer for oss.

Du benytter anledningen til å få bekreftet deg selv og dine problemer ved å projisere dem på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på tide for deg å gå i deg selv.

Jeg har forsøkt å gi et velment råd til en person som søker råd. Det vi gjør fungerer for oss.

Du benytter anledningen til å få bekreftet deg selv og dine problemer ved å projisere dem på andre.

Ja og hvorfor føler du deg så angrepet kun fordi jeg er uenig i rådet ditt og mener han ikke burde følge det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og hvorfor føler du deg så angrepet kun fordi jeg er uenig i rådet ditt og mener han ikke burde følge det?

Fordi du angriper ekteskapet vårt ved en rekke antagelser du presumptivt henter fra ditt eget liv.

At folk som deg er uenig med meg lever jeg greit med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du angriper ekteskapet vårt ved en rekke antagelser du presumptivt henter fra ditt eget liv.

At folk som deg er uenig med meg lever jeg greit med.

Det er ikke et angrep fordi jeg syns det høres feil ut. Kanskje du skal gå i deg selv når du reagerer så kraftig på folks meninger om det. Og nei det handler ikke om meg.

Endret av Maleficenta
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et angrep fordi jeg syns det høres feil ut. Kanskje du skal gå i deg selv når du reagerer så kraftig på folks meninger om det. Og nei det handler ikke om meg.

Jeg reagerer fordi du åpenbart har personlige problemer du forsøker å projisere over på andre. Det er leit at du har det trist, men det betyr ikke at du behøver å dra ned andre til ditt eget nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
T-AA skrev (6 minutter siden):

Jeg reagerer fordi du åpenbart har personlige problemer du forsøker å projisere over på andre. Det er leit at du har det trist, men det betyr ikke at du behøver å dra ned andre til ditt eget nivå.

Nei, det gjør hun ikke. Det gjør derimot du. Du klikker bare fordi en kvinne, altså en lavere skapning enn mann, som burde stille kroppen sin til hans disposisjon når han vil, som en god hustru, har våget å si deg imot. Enkelt og greit.

Anonymkode: 8ecf7...d43

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det gjør hun ikke. Det gjør derimot du. Du klikker bare fordi en kvinne, altså en lavere skapning enn mann, som burde stille kroppen sin til hans disposisjon når han vil, som en god hustru, har våget å si deg imot. Enkelt og greit.

Anonymkode: 8ecf7...d43

Oi, dette må være en slags rekord. Total uvitenhet, ekstrem skråsikkerhet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-AA skrev (1 time siden):

Du vet ikke om meg du. Og nei jeg har ingen personlige problemer som jeg projiserer. Jeg sier bare det jeg mener. Og jeg mener sex ikke er en plikt som er livsviktig. Jeg liker sex men jeg har det ikke fordi jeg må noe det høres ut som du gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Maleficenta said:

Du vet ikke om meg du. Og nei jeg har ingen personlige problemer som jeg projiserer. Jeg sier bare det jeg mener. Og jeg mener sex ikke er en plikt som er livsviktig. Jeg liker sex men jeg har det ikke fordi jeg må noe det høres ut som du gjør

Du har sannelig sterke meninger om det når du legger ut med stor selvtillit om vårt samliv 🤡🤡🤡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-AA skrev (Akkurat nå):

Du har sannelig sterke meninger om det når du legger ut med stor selvtillit om vårt samliv 🤡🤡🤡

Jeg tolker det jeg leser. Du skriver at dere har en sjekkliste for hvor ofte dere har sex. Er helt merkelig

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Maleficenta said:

Jeg tolker det jeg leser. Du skriver at dere har en sjekkliste for hvor ofte dere har sex. Er helt merkelig

Du overtolker det du leser. Ikke lyv, du fremstår ille nok som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som med det meste annet, så handler dette prioritering. Strekker tiden så dårlig til, så bør man sette av tid til det, ikke bare vente på det skjer spontant. For alle klarer å sette av litt tid til det iblant hvis lysten er der, er da ikke sånn at man må sette av 3 timer 

Anonymkode: 6ba73...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-AA skrev (41 minutter siden):

Så skriv mer tydelig da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Maleficenta said:

Så skriv mer tydelig da

At jeg ikke skriver om alle detaljer om vårt sexliv på et forum på internett gir ikke deg fullmakt til å fylle inn detaljene på en slik måte at det passer inn i fortellingen om ditt liv.

Jeg har et ganske bestemt inntrykk av hvordan du er som person og hvilket liv du har levd og hvilke problemer du har hatt, men jeg holder meg for god til å brette ut om det her. Nettopp fordi jeg ikke vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke skriver om alle detaljer om vårt sexliv på et forum på internett gir ikke deg fullmakt til å fylle inn detaljene på en slik måte at det passer inn i fortellingen om ditt liv.

Jeg har et ganske bestemt inntrykk av hvordan du er som person og hvilket liv du har levd og hvilke problemer du har hatt, men jeg holder meg for god til å brette ut om det her. Nettopp fordi jeg ikke vet.

Fyller ikke inn noe. Jeg bare syns det er merkelig å måtte sette sex opp på en timeplan. Og du over tolker iallefall. Tror du vet alt om meg pga noen innlegg her på kg.

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (1 time siden):

Fyller ikke inn noe. Jeg bare syns det er merkelig å måtte sette sex opp på en timeplan. Og du over tolker iallefall. Tror du vet alt om meg pga noen innlegg her på kg.

+

T-AA skrev (1 time siden):

Dette ble plutselig en tråd om deres meninger og tolkninger over det den andre skriver?!? 

Ikke spam ned med irriterende diskusjoner dere imellom frem og tilbake for at begge ønsker å få siste ordet. 😳

Skjerp dere og ta det på pm!!!! 

Anonymkode: 1e264...a13

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

+

Dette ble plutselig en tråd om deres meninger og tolkninger over det den andre skriver?!? 

Ikke spam ned med irriterende diskusjoner dere imellom frem og tilbake for at begge ønsker å få siste ordet. 😳

Skjerp dere og ta det på pm!!!! 

Anonymkode: 1e264...a13

Var ikke jeg som ville diskutere dette. Jeg er ferdig med det iallefall nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...