AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #41 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 20.38): Jeg er en gift mann i 40-årene som har et godt ekteskap og et godt sexliv, men som også har en hemmelig fantasi: jeg drømmer om å treffe en annen mann som jeg kan være kåt, naken og runke sammen med. Jeg er verken homofil eller bifil, dette handler bare om at jeg ville oppleve det som frigjørende å dele det å kunne være eksplosivt kåt på den måten menn gjerne er, og fantasere om sex med damer, sammen med en annen. Jeg har ikke tenkt at vi skal runke hverandre eller ha noen som helst fysisk kontakt, kun runke sammen i samme rom. Synes dere dette er å regne som en form for utroskap dersom jeg ikke forteller det til kona? Anonymkode: 17f87...b91 Både utro og homo. Anonymkode: 3356d...d7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 22. mai 2024 #42 Del Skrevet 22. mai 2024 (endret) Kan jeg bli med? Endret 22. mai 2024 av Mayer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 22. mai 2024 #43 Del Skrevet 22. mai 2024 Når du lusker rundt i buskene og er redd for å ta opp seksuelle ting med kona i fare for at det er utroskap, så er det gjerne utroskap også. Det er ikke nødvendigvis handlingen som gjør det til utroskap, men lusking i buskene og det at du skjuler det for henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #44 Del Skrevet 22. mai 2024 Da er man både utro og homo Anonymkode: 150f6...b2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #45 Del Skrevet 22. mai 2024 Eh, utroskap… Anonymkode: 6ba9c...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #46 Del Skrevet 22. mai 2024 Ja. Og ekkel. Sorry. Anonymkode: 3f998...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #47 Del Skrevet 22. mai 2024 Hvert par har vel sine grenser for hva som regnes som utroskap? Jeg hadde ikke likt det dersom min mann hadde runket sammen med noen andre, uavhengig av hvem den andre var. Han hadde klikket dersom jeg hadde onanert sammen med noen andre, så her går det begge veier. Tommelfingerregelen er vel at dersom noe foregår bak partners rygg, er det utroskap. Anonymkode: c6a0c...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 22. mai 2024 #48 Del Skrevet 22. mai 2024 Hvordan du får noe særlig ut av dette prosjektet her uten å være litt bifil eller bittelitt homo er for meg en gåte. Men det er vel noe som heter bi-nysgjerrig også? Men kan ikke dere to sammen hoppe på kona di så får alle noe ut av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå