Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann fyller snart år, med rundt tall. 
Jeg har ingen anelse hva jeg skal kjøpe til han, da han enten ikke ønsker seg noe, eller ikke vet hva han ønsker seg. Han har alt han trenger. 
Jeg har lurt til på 2 dagers cruise til Kiel. 
Passer også veldig greit til budsjettet, da jeg ikke kan bruke mange tusen. 
Men redd han skal bli skuffet og lei seg. 
han vil ikke ha fest og ansamling av familie, så dette kunne jo være greit. 
Ville du gjort det?? vi har vært sammen i 6år. 

Anonymkode: 46fed...065

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En Kiel-tur er ikke et cruise. Det er knapt nok en reise.

MÅ du kjøpe noe til mannen din da når han ikke ønsker seg noe? Spar heller de pengene og gå på en restaurant og spis i stedet. Det er mange, mange år siden min mann og jeg ga noe til hverandre til fødselsdagene. Vi har det vi trenger og feirer ved å være sammen og spise god mat.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Men liker han turer med Kiel-ferja? Er det hans greie?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet over en slik gave, 

Anonymkode: 6b7b9...891

AnonymBruker
Skrevet

Ville da gjort mer ut av det. Feks bestilt VIP plass med servering på showet og middagsplass

Anonymkode: 96ec4...b5a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ville da gjort mer ut av det. Feks bestilt VIP plass med servering på showet og middagsplass

Anonymkode: 96ec4...b5a

Enig, jeg ville blitt glad for et sånt opplegg :)

Anonymkode: 5b230...b40

AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (16 timer siden):

En Kiel-tur er ikke et cruise. Det er knapt nok en reise.

MÅ du kjøpe noe til mannen din da når han ikke ønsker seg noe? Spar heller de pengene og gå på en restaurant og spis i stedet. Det er mange, mange år siden min mann og jeg ga noe til hverandre til fødselsdagene. Vi har det vi trenger og feirer ved å være sammen og spise god mat.

Slik har vi det også og begge er fornøyde. 

Ville ikke kjøpt tur med Kielferja om dette ikke er noe han uoppfordret hadde tidligere sagt han ønsket.

En tur på en restaurant i øvre sjikt er vel noe de fleste setter pris på forutsatt slikt finnes der du bor.

Anonymkode: fb20a...f82

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for innspill alle sammen. 
Han har ikke sagt hva vil/ikke vil. 
Har til og med spurt om det er noe han ikke ønsker seg, slik at han ikke blir skuffet, men han visste ikke. 
Han syns det er bortkasta penger og gå på en resturant med god mat, som koster mye penger fordi man «brenner opp pengene» på et par timer… 

Så jeg har ingen idé lenger.. Kan liksom ikke bare glemme hele greiene heller.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Har til og med spurt om det er noe han ikke ønsker seg, slik at han ikke blir skuffet, men han visste ikke. 
Han syns det er bortkasta penger og gå på en resturant med god mat, som koster mye penger fordi man «brenner opp pengene» på et par timer… 

Lag noe godt hjemme. Kjøp vin og dekk et fint bord og server yndlingsmaten hans.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Hadde blitt glad jeg. Lite avbrekk fra hverdagen hadde gjort godt

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du må være enda mer direkte og si til han at du trenger innspill fra han ellers blir dere hjemme og "feirer".

Hva gjorde dere til din bursdag? Og spurte han da etter forslag eller organiserte du det?

Anonymkode: f2efc...e48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da vil han sikkert synes dere brenner opp pengene på Kielfergen også, så det hadde jeg droppet. Har han noen hobbyer eller interesser, som du kan gjøre noe ut av? 

Anonymkode: 14b7e...9b4

• Liker 2
Gjest Luksusbia
Skrevet
MarianneE skrev (På 21.5.2024 den 20.24):

Enig, Kiel er jo litt fin tysk by, og båtturen er vel ett par netter. Hadde blitt takknemlig selv

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad! Avbrekk fra hverdagen, nye impulser. Om han reagerer negativt, er han en gjennomsyra surpomp.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 19.35):

Min mann fyller snart år, med rundt tall. 
Jeg har ingen anelse hva jeg skal kjøpe til han, da han enten ikke ønsker seg noe, eller ikke vet hva han ønsker seg. Han har alt han trenger. 
Jeg har lurt til på 2 dagers cruise til Kiel. 
Passer også veldig greit til budsjettet, da jeg ikke kan bruke mange tusen. 
Men redd han skal bli skuffet og lei seg. 
han vil ikke ha fest og ansamling av familie, så dette kunne jo være greit. 
Ville du gjort det?? vi har vært sammen i 6år. 

Ja, cruisekontroll er helt fint det. 🤪

Skrevet

Hadde blitt glad :) Viser jo at du har prøvd å gjøre noe for ham, og jeg driter i noe VIP behandling. Hadde kost meg på et helt vanlig bord, sett på livet rundt, spist god mat og fått et avbrekk i hverdagen :)

AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (På 21.5.2024 den 20.24):

Enig. Jeg hadde blitt glad jeg og. Fatter ikke hvordan det er mulig å være så utakknemlig at man blir skuffet for noe sånt.

Anonymkode: b4d3c...ac9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den båten er så dørgende kjedelig at jeg hadde bedt mannen reise med en kompis om han hadde gitt meg det i gave. 

Anonymkode: e68df...ba1

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde likt det veldig godt. 48 timer kun dere vekk fra alt er jo helt supert. Man kan bestille mat, se på show, spise is i Kiel. Kjør på. 

Skrevet

Har dere vært på kielferga før? Om dere aldri har tatt den så er det jo en kjempefin opplevelse for dere sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...