Gjest pearlyy_____:( Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 uff. saken er som så. nettopp blitt sammen med verdens beste mann. var på hytten hans i forrige helg og der så jeg i albumet bilder av han og eksen hans. er ikke sjalu eller noe, men det som virkelig plager meg err at hun ikke ser ut i måneskinn!! hun var nesten litt fet. veide kanskje 70 kg. så sånn ut. hadde uren hud og håret var tynt og flisete. ikke så det ut som om hun hadde glimt i øyet heller. hun kan jo ikke noe for dette, men hvordan ser JEG egentlig ut da? har aldri sett på meg selv som en stygg person, men nå begynner jeg å lure. kal jeg bare krysse fingrene for at han bare har blitt litt mer kresen med årene? skal jeg spørre hva han har tenkt med??? uff ja. jeg høres overfladisk ut. jeg vet jeg vet.
Gjest Gjesten Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 Kanskje han falt for personligheten hennes? Og din?
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #4 Skrevet 10. februar 2006 Kanskje han falt for personligheten hennes? Og din? ← Jeg tviler...
Tusseline Skrevet 10. februar 2006 #5 Skrevet 10. februar 2006 Jeg tviler... ← :grine2: Sorry, men sant.
Aeriana Skrevet 10. februar 2006 #6 Skrevet 10. februar 2006 Overfladisk? Ja, en smule..... Så, du syns eksen er stygg? Ja, og da er du... stygg også? Merkelig problemstilling.....
Gjest Piper Skrevet 11. februar 2006 #8 Skrevet 11. februar 2006 (endret) Beklager, men er det virkelig mulig å bli så tåpelig? Hva søren har hans forhold til henne å gjøre med ditt og hans? Hadde hun vært nydelig, ville du kanskje skrevet inn: "buhu, exen hans er så nydelig, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Endret 11. februar 2006 av Piper
Aeriana Skrevet 11. februar 2006 #10 Skrevet 11. februar 2006 Beklager, men er det virkelig mulig å bli så tåpelig? Hva søren har hans forhold til henne å gjøre med ditt og hans? Hadde hun vært nydelig, ville du kanskje skrevet inn: "buhu, exen hans er så nydelig, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre ← Ja, det hadde vel vært enda verre!
Gjest Jalileh Skrevet 11. februar 2006 #11 Skrevet 11. februar 2006 Beklager, men er det virkelig mulig å bli så tåpelig? Hva søren har hans forhold til henne å gjøre med ditt og hans? Hadde hun vært nydelig, ville du kanskje skrevet inn: "buhu, exen hans er så nydelig, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre ← Det er vel strengt talt ikke problemstillingen her, er det vel? Handler vel mer om hva folk får seg til å skrive (og ikke minst mene) i det hele tatt.
Gjest King James Skrevet 11. februar 2006 #12 Skrevet 11. februar 2006 kanskje han faller for sygge jenter.
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2006 #13 Skrevet 11. februar 2006 Jeg tror du trenger noe annet å bruke tiden på enn å tenke på sånt. Tenkt på å begynne med strikking?
LilleBille Skrevet 11. februar 2006 #15 Skrevet 11. februar 2006 Wow, 70 KG? Er det MULIG? ← - og tom uten glimt i øyet
Gjest Tyr Skrevet 11. februar 2006 #16 Skrevet 11. februar 2006 Nå nå jenter. hvor blir det av søstersolidariteten ? Hun er redd for at typen har dårlig smak når det gjelder damer og da... ja da.. må jo hun også, æh.. være uheldig på bilder.
Gjest -eline- Skrevet 11. februar 2006 #17 Skrevet 11. februar 2006 *humre* I det minste så fikk jeg meg en liten latter nå utpå natta
Gjest pearlyy_____:( Skrevet 11. februar 2006 #18 Skrevet 11. februar 2006 får jeg noenn konstruktive tilbakemeldinger>??
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2006 #19 Skrevet 11. februar 2006 får jeg noenn konstruktive tilbakemeldinger>?? ← Jeg tror du først må komme med et konstruktivt spørsmål dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #20 Skrevet 11. februar 2006 får jeg noenn konstruktive tilbakemeldinger>?? ← Mange seriøse svar du har fått ser jeg Ang. eksen hans: Kanskje hun var pen(ere) når de traff hverandre. Har sett mange smellfine typer med kjempestygge damer (beklager utrrykket), og da hender det jo at jeg lurer litt. Så har d hendt at jeg har dumpet borti bilder av dama da de møtte hverandre, og da var hun mye finere (og ofte slankere). Skjer som oftest når det er kommet unger, men også uten... Noen driter jo helt i hvordan de ser ut etter at de har fått et fast forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå