AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #1 Skrevet 18. mai 2024 Neste uke er det altså konfirmasjon for min stesønn. Moren hans er velfungerende alkoholiker. Stort sett hele hennes familie er det. En av grunnene til at han bor hos oss 70%. Jeg måtte kjempe for å få invitasjon . Og nå lover familien til eksen at de skal gjøre dagen ubehagelig for meg. De kommer garantert til å drikke mye og lage kvalme. Eksen har allerede sendt instruksjon om at jeg ikke må kle meg for sexy. Jeg er i 20-årene og kler meg etter anledningen. Hun er i 40-årene og har en helt annen anonym stil. Også var det ikke budsjett for maten min (ulike allergier) så jeg må ha med egen mat. Vi kan heller ikke holde hender og samboeren min gjennom fire år for ikke gi meg for mye oppmerksomhet den dagen. Hvordan overleve den dagen? Dette er et mareritt og jeg vil egentlig bare droppe det hele. Men samboeren min mener det betyr alt for han og sønnen at jeg er med Anonymkode: 2f8b0...29f 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #2 Skrevet 18. mai 2024 Hæ du skriver fiendtlig stesønn men likevel vil han du skal være der? gå om det blir for ubehagelig og forhold deg anonym ellers. Kle det utfordrende lam du droppe i konfirmasjon Anonymkode: 21996...5a1 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #3 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ du skriver fiendtlig stesønn men likevel vil han du skal være der? gå om det blir for ubehagelig og forhold deg anonym ellers. Kle det utfordrende lam du droppe i konfirmasjon Anonymkode: 21996...5a1 Han er fiendtlig mot moren og hennes familie Anonymkode: 2f8b0...29f 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #4 Skrevet 18. mai 2024 Er dette tull? Du har "kjempet" deg til å bli invitert? Hvorfor er det ikke dere som arrangerer? Tenker du burde holdt deg hjemme. La andre stå for dramaet om det er det du tror skjer. Anonymkode: e6bbe...023 22 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #5 Skrevet 18. mai 2024 Er det virkelig vanlig å drikke alkohol i konfirmasjoner? Anonymkode: 3c56a...e08 11 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #6 Skrevet 18. mai 2024 Du hadde vel uansett ikke tenkt å kle deg sexy i stesønnens konfirmasjon? Og hvorfor er det ikke dere som arrangerer hvis han bor hos dere 70% og mor er alkoholiker? Dette synes jeg mannen din skal ta på sin kappe. Det var en elendig ide å overlate dette til mor. Anonymkode: 6d51e...1ce 29 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #7 Skrevet 18. mai 2024 Dere skal vel ikke servere alkohol i en konfirmasjon? Anonymkode: 2a2d1...f89 15
Gjest Luksusbia Skrevet 18. mai 2024 #8 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Neste uke er det altså konfirmasjon for min stesønn. Moren hans er velfungerende alkoholiker. Stort sett hele hennes familie er det. En av grunnene til at han bor hos oss 70%. Jeg måtte kjempe for å få invitasjon . Og nå lover familien til eksen at de skal gjøre dagen ubehagelig for meg. De kommer garantert til å drikke mye og lage kvalme. Eksen har allerede sendt instruksjon om at jeg ikke må kle meg for sexy. Jeg er i 20-årene og kler meg etter anledningen. Hun er i 40-årene og har en helt annen anonym stil. Også var det ikke budsjett for maten min (ulike allergier) så jeg må ha med egen mat. Vi kan heller ikke holde hender og samboeren min gjennom fire år for ikke gi meg for mye oppmerksomhet den dagen. Hvordan overleve den dagen? Dette er et mareritt og jeg vil egentlig bare droppe det hele. Men samboeren min mener det betyr alt for han og sønnen at jeg er med Anonymkode: 2f8b0...29f Du har kjempet for å få invitasjon til en konfirmasjon du ikke vil være med på fordi du er allergisk for maten og familien til moren? Dette er så rart i min verden. Hvem i helvete er det som med vettet i behold opptrer som stemor til en konfirmant? Er det faren hans du er forelsket i? Du leker ond?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #9 Skrevet 18. mai 2024 Synes det er veldig rart at dere bare har sønnen 70% når moren er alkoholiker og sønnen er fiendtlig innstilt til henne. Barnet er jo så gammelt at han burde få bestemme at han ikke ville dit. Synes også det er litt rart at det ikke er dere som står for konfirmasjonen ellers tenker jeg dere skal oppføre dere som dere ville gjort om ikke moren var der. Altså holdt hender osv. Tror ikke det er mulig å lage er rolig konfirmasjon i dette tilfelle desverre. Hun lager nok bråk uansett. Anonymkode: 3eebf...970 5
Miaiai Skrevet 18. mai 2024 #10 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det virkelig vanlig å drikke alkohol i konfirmasjoner? Anonymkode: 3c56a...e08 Var ikke sånn jeg leste det, mulig dem har med og drikker i smug eller før dem kommer. Ellers er det visst noen som serverer alhohol i konfirmasjon, men heldgivis ingen jeg har noen gang vært i. Jeg ville møtt opp ts, tror det det sitter i munne mere? At om du kommer så vil dem ikke være så ille, ellers vil jo flere se hvordan dem oppfører seg. Jeg håper manne din står ved din side i morgen og passer på om dem skulle starte. Dagen er gutten sin, ikke en mors og hennes slekt som tydeligvis bryr seg mest om seg selv, i sånne type familier skjønner jeg godt hvorfor noen har 2 feiringer. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #11 Skrevet 18. mai 2024 Er din kjæreste like gammel som moren til konfirmanten? Da er du nærmere i alderen til stesønn enn faren. Hold deg hjemme! Anonymkode: 67ec5...f31 9
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #12 Skrevet 18. mai 2024 Ingen med vettet i behold kler seg sexy i en konfirmasjon. Hvordan er klesstilen din egentlig når du får en egen dresskode? Anonymkode: f879e...05d 16 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #13 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Neste uke er det altså konfirmasjon for min stesønn. Moren hans er velfungerende alkoholiker. Stort sett hele hennes familie er det. En av grunnene til at han bor hos oss 70%. Jeg måtte kjempe for å få invitasjon . Og nå lover familien til eksen at de skal gjøre dagen ubehagelig for meg. De kommer garantert til å drikke mye og lage kvalme. Eksen har allerede sendt instruksjon om at jeg ikke må kle meg for sexy. Jeg er i 20-årene og kler meg etter anledningen. Hun er i 40-årene og har en helt annen anonym stil. Også var det ikke budsjett for maten min (ulike allergier) så jeg må ha med egen mat. Vi kan heller ikke holde hender og samboeren min gjennom fire år for ikke gi meg for mye oppmerksomhet den dagen. Hvordan overleve den dagen? Dette er et mareritt og jeg vil egentlig bare droppe det hele. Men samboeren min mener det betyr alt for han og sønnen at jeg er med Anonymkode: 2f8b0...29f Det er konsekvensen ved å bli sammen med en mann som kunne ha vært faren din. Selvfølgelig er ikke stesønn OK at du er kun noen få år eldre enn deg. Anonymkode: 5b9ac...dbb 6 1
Lorieen Skrevet 18. mai 2024 #14 Skrevet 18. mai 2024 Dette er ikke din dag, det er konfirmantens. Kle deg sømmelig, forhold deg rolig og dempet (og edru!) og ikke lag scener. 13
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #15 Skrevet 18. mai 2024 Til info så hadde jeg selvsagt ikke tenkt å kle meg sexy. Dette er noe moren har innbilt seg. Vi er med på å arrangere/betaler, mens moren og hennes familie tar av seg det praktiske. stesønnen bor her 70% "bare" fordi han har flere venner hos moren og er der som regel i helgene. Vet ikke hvor vanlig det er å drikke på konfirmasjon, men bestefaren har bestilt 1-2 flasker vin pr hode. Det betyr at det mest sannsynlig blir ordentlig fyllefest Anonymkode: 2f8b0...29f 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #16 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Synes det er veldig rart at dere bare har sønnen 70% når moren er alkoholiker og sønnen er fiendtlig innstilt til henne. Barnet er jo så gammelt at han burde få bestemme at han ikke ville dit. Synes også det er litt rart at det ikke er dere som står for konfirmasjonen ellers tenker jeg dere skal oppføre dere som dere ville gjort om ikke moren var der. Altså holdt hender osv. Tror ikke det er mulig å lage er rolig konfirmasjon i dette tilfelle desverre. Hun lager nok bråk uansett. Anonymkode: 3eebf...970 Festen begynner jo relativt tidlig, men sist vi var sammen var hun faktisk full klokken 15 og kysset meg på hode. Det er sånt hun gjør for å demonstrere at hun er eldre enn meg. Ekkelt Anonymkode: 2f8b0...29f
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #17 Skrevet 18. mai 2024 Herregud for et sirkus. Hadde jeg vært dere ville jeg kjørt to feiringer men det er for sent nå. Lykke til. Anonymkode: c593c...760 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #18 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud for et sirkus. Hadde jeg vært dere ville jeg kjørt to feiringer men det er for sent nå. Lykke til. Anonymkode: c593c...760 Økonomien tillater dessverre bare en feiring. Også har ikke samboeren min andre familie enn en dement mor Anonymkode: 2f8b0...29f
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #19 Skrevet 18. mai 2024 Tipper at det bare er sånn ca 10% som stemmer av det du skriver. Anonymkode: deaf4...6dc 12 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #20 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tipper at det bare er sånn ca 10% som stemmer av det du skriver. Anonymkode: deaf4...6dc Ok Anonymkode: 2f8b0...29f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå