Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lite sex snakker vi om?

Jeg har i lang tid vurdert å forlate. Det er drømmen om den perfekte familien og tanken på barna som holder meg tilbake. Hadde vi vært barnløse så hadd jeg dratt for lengst. Hovedsaklig pga sexlivet.

Men så føler jeg meg litt kjip og egoistisk også, for vi har faktisk et sexliv. Stort sett et par ganger i uka. Jeg vet mange holder ut i langt kjipere forhold enn det. Men det er nå likevel sånn at jeg kunne tenkt meg mye mer. Helst daglig og innimellom flere ganger for dag. Partner syns nok allerede vi har for mye sex. Så selv om vi har et sexliv er jeg i sum egentlig ikke lykkelig i forholdet, fordi jeg mesteparten av tiden går rundt og savner sex og nærhet. 

Kort oppsummert så føler jeg meg stuck i et forhold som jeg 100% sikkert ikke hadde gått inn i i dag. 

Anonymkode: 9db60...74f

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex et par ganger i uka er over snittet i lange forhold.

Det er din egen holdning du må gjøre noe med. Ellers kan du nesten aldri være i langvarige forhold. 

• Liker 29
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du selv er grunnen til lite sex da?

Anonymkode: e8561...71a

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lite sex. 
Vi har ikke hatt sex på 8 år. Jeg er her fortsatt. 

Anonymkode: 8c460...4b5

• Liker 11
  • Hjerte 8
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Sjansen for å finne noen som vil ha swx daglig i det lange løp, er veldig liten. Snittet i lange forhold er vel et par ganger i uka? Som dere har. Er du mann eller kvinne?

Anonymkode: 70515...5b0

• Liker 15
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det siste året hadde jeg og eksen sex en gang. Og jeg tok opp at vi åpenbart måtte ha problemer i forholdet, siden vi aldri hadde sex, men det var hun ikke enig i, for hun mente vi hadde det så fint sammen og vi var på så mange reiser.

Av praktiske grunner ventet jeg til over jul, og så avsluttet jeg det hele etter syv år sammen. j

Anonymkode: 77b57...f3a

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har knapt sex her.. Jeg tenner ikke på han lenger. Overvektig og penis har krympet. Kunne ikke tenke meg å kline med han. 

Anonymkode: 31a0d...016

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du vil vel ikke få noe mer sex hverken som singel eller i et nytt forhold…

Anonymkode: e296f...1ba

Det er noe helt annet å være uten sex som singel enn i et forhold. Det kan ikke sammenlignes. 

Å ikke ha sex når det ikke er noen partner, er noe annet enn å dag inn og dag ut bli valgt vekk fra noe man i utgangspunktet skal være kontinuerlig motivert for.

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, isw said:

Sex et par ganger i uka er over snittet i lange forhold.

Det er din egen holdning du må gjøre noe med. Ellers kan du nesten aldri være i langvarige forhold. 

Og hvem bestemmer at man må være fornøyd fordi det er over snittet? 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

I forhold med meg blir det mer sex enn et par ggr i uka iallefall.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har knapt sex her.. Jeg tenner ikke på han lenger. Overvektig og penis har krympet. Kunne ikke tenke meg å kline med han. 

Men du blir selvsagt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sjansen for å finne noen som vil ha swx daglig i det lange løp, er veldig liten. Snittet i lange forhold er vel et par ganger i uka? Som dere har. Er du mann eller kvinne?

Anonymkode: 70515...5b0

Dette snittet innholder enorme mengder par som er asexuelle eller der lav sexlyst er balansert, og alle ulykkelige par som lever i destruktive samliv.

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Sex mer enn to ganger i uka som singel tror jeg ville vært rimelig uproblematisk. Men det er egentlig ikke tonic her. Det jeg ønsker er et forhold med mye gjensidig sexlyst. Å påstå at det er urealistisk er vel en smule virkelighetsfjernt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (1 minutt siden):

Men du blir selvsagt? 

Jeg blir. Er jo kanskje ikke rett, men blir. Tilføyelse til det med at jeg ikke tenner på han.. han er mest opptatt av sin egen nytelse og fetisj. Går ikke ned på meg, og koser ikke på brystvortene mine.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra mann hvor vi hadde sex en gang i uka til en gang hver 14 dag. Jeg hadde nok holdt det ut likevel om det i det minste hadde vært tilfredsstillende sex, men det var det heller ikke. Fikk han ikke sex på sine premisser, som ga meg lite til ingenting, orket  han ikke ha sex. Så maks en gang i uka og ingen tilfredsstillelse for meg. 

Sex to ganger i uka er bedre enn veldig mange, og daglig til flere ganger daglig er noe du antagelig ikke får over tid uansett om du skifter partner 20 ganger fremover. Mest sannsynlig ødelegger du din familie for å havne i nøyaktig samme situasjon. I ditt tilfelle ville jeg gjort det beste ut av situasjonen, istedenfor å strekke deg etter månen. 

Anonymkode: 06440...f42

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Sex hver dag hørtes slitsomt ut 😅

Anonymkode: 71e15...483

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hva slags grunnlag har du for å mene det? 

AnonymBruker
Skrevet

Uff. Kunne vært min mann som opprettet tråden her😅

Han synes 1-2x uka er for lite. Mens jeg skjønner ikke hvordan vi skulle fått til så veldig mange flere ganger. Så mye annet som blir prioritert over sex.

Anonymkode: ca108...439

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Uff. Kunne vært min mann som opprettet tråden her😅

Han synes 1-2x uka er for lite. Mens jeg skjønner ikke hvordan vi skulle fått til så veldig mange flere ganger. Så mye annet som blir prioritert over sex.

Anonymkode: ca108...439

Her også... Netflix og endeløs scrolling på mobilen blir prioritert foran.... Så da er det jo ikke rart det blir smått med tid. Viktigere å ikke gå glipp av noe på Facebook enn å kaste bort tiden på sex... 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...