AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #1 Del Skrevet 18. mai 2024 ...dere som er gift eller i langvarig forhold? Jeg har nå vært 1/2 år uten sex. Gift i 17 år. Det er "min skyld" at det ikke har blitt noe, fa jeg har dessverre ikke lyst på mannen. Noen som har tips til hvordan komme i gang igjen? Anonymkode: 341ce...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #2 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ...dere som er gift eller i langvarig forhold? Jeg har nå vært 1/2 år uten sex. Gift i 17 år. Det er "min skyld" at det ikke har blitt noe, fa jeg har dessverre ikke lyst på mannen. Noen som har tips til hvordan komme i gang igjen? Anonymkode: 341ce...9d7 Har du lyst på andre menn? Anonymkode: 44a99...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #3 Del Skrevet 18. mai 2024 Ble én gang i året de siste årene av ekteskapet. Var mannen som ikke ville, jeg var kjempefrustrert. Dessverre har jeg ingen tips ettersom jeg var på den andre siden 😕 Onanerer du? Jeg kan som singel gå lenge uten å ha lyst, men jo mer jeg onanerer, dess kåtere blir jeg og. Så jeg unngår det for det meste. Anonymkode: a7646...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #4 Del Skrevet 18. mai 2024 Du må finne ut hvorfor du ikke har lyst på mannen din. Som en annen spør, om du ikke onanerer, så kan det være et sted å starte. Vi gikk fra hverandre etter noen år med tørke, og jeg fikk aldri testa tipsene i Sensate Focus 1, men det kan jo være verdt å teste? Hele greia er at dere IKKE skal ha sex, men få tilbake tryggheten og lære noe nytt om partner og seg selv og sin intimitet. Dvs., starte med det helt grunnleggende. Hvordan ta initiativ, inngå avtale om stoppord og bytte. 2-3 sesjoner per uke, ca 15 minutter, gå først videre når ett steg føles trygt og fint. Bytt gjerne på å ta initiativ. Steg 1. En tar på den andre, stryker og koser, en mottar. Bytt midtveis. Hvis en syns det er ubehagelig, prøv at den som syns det er ubehagelig leder den andres hånd. Bryst og underliv off limits. Med ingen klær eller nattøy. Steg 2. Samme som 1., men med underliv og bryst. Steg 3. Klinisk visning av underliv. Pek og forklar. Steg 4. Gjensidig/samtidig kos/touch med eller uten bryst og underliv. Steg 5. Start med steg 4., men nå også underliv mot underliv. Her bør man nesten ha litt tenning fra begge. Men orgasmen skal ikke være kjernen. Hvis det skjer, rydd og fortsett gjerne med sesjonen. Steg 6. Samme som over, men med føre penis inn. Igjen, skal i utgangspunktet ikke medføre orgasme, dette er en øvelse hvor uhell kan skje. For detaljer, kjøp boken «Sensate Focus in Sex Therapy - the illustrated edition” av Linda Weiner og Constance Avery-Clark. Det er også Sensate Focus 2, men det står det ikke veldig mye om i denne boken. Bare et forslag, jeg vet ikke hvor effektivt dette er … Anonymkode: ae9a5...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #5 Del Skrevet 18. mai 2024 3 uker, tror jeg. Anonymkode: f199b...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #6 Del Skrevet 18. mai 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Du må finne ut hvorfor du ikke har lyst på mannen din. Som en annen spør, om du ikke onanerer, så kan det være et sted å starte. Vi gikk fra hverandre etter noen år med tørke, og jeg fikk aldri testa tipsene i Sensate Focus 1, men det kan jo være verdt å teste? Hele greia er at dere IKKE skal ha sex, men få tilbake tryggheten og lære noe nytt om partner og seg selv og sin intimitet. Dvs., starte med det helt grunnleggende. Hvordan ta initiativ, inngå avtale om stoppord og bytte. 2-3 sesjoner per uke, ca 15 minutter, gå først videre når ett steg føles trygt og fint. Bytt gjerne på å ta initiativ. Steg 1. En tar på den andre, stryker og koser, en mottar. Bytt midtveis. Hvis en syns det er ubehagelig, prøv at den som syns det er ubehagelig leder den andres hånd. Bryst og underliv off limits. Med ingen klær eller nattøy. Steg 2. Samme som 1., men med underliv og bryst. Steg 3. Klinisk visning av underliv. Pek og forklar. Steg 4. Gjensidig/samtidig kos/touch med eller uten bryst og underliv. Steg 5. Start med steg 4., men nå også underliv mot underliv. Her bør man nesten ha litt tenning fra begge. Men orgasmen skal ikke være kjernen. Hvis det skjer, rydd og fortsett gjerne med sesjonen. Steg 6. Samme som over, men med føre penis inn. Igjen, skal i utgangspunktet ikke medføre orgasme, dette er en øvelse hvor uhell kan skje. For detaljer, kjøp boken «Sensate Focus in Sex Therapy - the illustrated edition” av Linda Weiner og Constance Avery-Clark. Det er også Sensate Focus 2, men det står det ikke veldig mye om i denne boken. Bare et forslag, jeg vet ikke hvor effektivt dette er … Anonymkode: ae9a5...f29 Fordi de aller aller fleste damer er ikke sammen med en mann som er fysisk attraktiv. Så når kjærligheten som dannes av et behov for parring er over så er det ingen grunn til å tenne på den helt middelmålige mannen lengre. Anonymkode: 490ed...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wor Skrevet 18. mai 2024 #7 Del Skrevet 18. mai 2024 1 år og 4 mnd etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #8 Del Skrevet 18. mai 2024 7 og 11 mnd.. and still counting.. Det er han som ikke vil. Anonymkode: ce0d2...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #9 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): ...dere som er gift eller i langvarig forhold? Anonymkode: 341ce...9d7 Ca 1.5 år er vel det lengste vi har gått uten sex☺️ Anonymkode: 1458b...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #10 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): men jo mer jeg onanerer, dess kåtere blir jeg og. Anonymkode: a7646...c08 Dette er helt normalt. Det er vanlig å få mer/hyppigere lyst på sex om man onanerer mye. Anonymkode: 1458b...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 18. mai 2024 #11 Del Skrevet 18. mai 2024 5 uker. Har vært sammen i 12 år. Kan det være hormonell ubalanse? Har mannen lagt på seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #12 Del Skrevet 18. mai 2024 Han har aldri hatt sex med meg. Finner meg ikke attraktiv. Så, snart 9 år. Jeg har bare blitt helt nummen. Kjenner ingen kjærlighet, ingen glede. Anonymkode: 95369...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #13 Del Skrevet 18. mai 2024 Han har bursdag engang i året heldgivis 😅 Anonymkode: 38e64...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #14 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har bursdag engang i året heldgivis 😅 Anonymkode: 38e64...bad Neida, lengste jeg har gått i forhold er 10 mnd det var etter jeg hadde fått førstemann. Skal sies at x vi hadde lite sex å slutten, mange grunner for det fra begge. Men han var aldri hjemme, gadd ikke se på meg knapt eller bruke tid på meg, før vi la oss og han ønsket sex. Mitt kjærlighetspråk er og bli sett. Mens et forhold jeg hadde hadde jeg mye sex. Så fant jeg mannen min vi har vært i lag i 5 år, vi kan ha mye sex til tider og så litt pause og så er det mye igjen. Jeg blir ikke automatisk kåt lengre, har ingenting med mannen og gjøre, kan være alder snart 44. Bruker prevensjon ennå og tror det også er mye av skylden. Men skal jeg ha lyst, så må jeg stimulere meg litt før vi startet. For meg er det og gni litt på klitoris og brystvortene, skal ikke så mye til. Du må finne ut av hva som stater deg opp. Men jeg tror mange tenker man skal bli automatisk kåt og tent bare av og se på mannen, og det tror jeg det er mere unntaket. Og sette av tid til hverandre. Man kan strikke på hverandre feks Anonymkode: 38e64...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå