AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #1 Del Skrevet 18. mai 2024 Var dette som jeg opplevde virkelig en orgasme? Kan det oppleves totalt skuffende og ikke deilig i det hele tatt eller hva var det som skjedde med meg? Jeg er ganske sikker på at jeg aldri har opplevd å få orgasme ut i fra hvordan det beskrives på google søk og her inne. Det nærmeste jeg har vært å oppnå orgasme var med womanizer og da opplevde jeg at skjeden begynte å trekke seg sammen rytmisk automatisk. Og så vidt jeg har forstått ut i fra det jeg har lest meg opp så er dette vanlige å oppleve når man HAR orgasme? Stemmer dette? Eneste som var kjemperart var at disse sammentrekningene ikke føltes noe godt? Det ble mer som ett antiklimaks og det føltes faktisk bedre å ha womanizeren på klitten FØR sammentrekningene begynte? Anonymkode: 56374...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #2 Del Skrevet 18. mai 2024 Sammentrekninger og orgasme er ikke «det samme». Mange kvinner har jo «sammentrekninger» i forbindelse med mensen (kramper). Man kan også få kramper, overstimulering etc av sex eller runking (særlig i perioden rundt eller under mensen eller etter tung trening, eller om stimuli er for kraftig vibrerende etc) Det kan være du var overstimulert. Eller at det bare var kramper. Eller at sammentrekningene var pre-orgasme, og at du ville ha fått orgasme om du klarte finne riktig fysisk og psykisk stimuli over noe lengre tid, eller på et noe annet sted. Du får bare fortsette med oppgaven til du føler at du lykkes. Anonymkode: aa224...b84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #3 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sammentrekninger og orgasme er ikke «det samme». Mange kvinner har jo «sammentrekninger» i forbindelse med mensen (kramper). Man kan også få kramper, overstimulering etc av sex eller runking (særlig i perioden rundt eller under mensen eller etter tung trening, eller om stimuli er for kraftig vibrerende etc) Det kan være du var overstimulert. Eller at det bare var kramper. Eller at sammentrekningene var pre-orgasme, og at du ville ha fått orgasme om du klarte finne riktig fysisk og psykisk stimuli over noe lengre tid, eller på et noe annet sted. Du får bare fortsette med oppgaven til du føler at du lykkes. Anonymkode: aa224...b84 Jeg har ikke mensen siden jeg har hormonspiral så det var det ikke, jeg har heller aldri opplevd slike kramper ved mensen når jeg hadd den regelmessig. Men hvordan oppleves krampene om de kommer av at man er overstimulert da? Og dersom det var pre-orgasme ville det ikkje føltes deilig da og ikke bare som jeg har beskrevet det: skuffende og ikke deilig og antiklimaks? Anonymkode: 56374...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #4 Del Skrevet 18. mai 2024 Nei, man kan godt ha sammentrekninger når man bruker vibrator uten at dette er orgasme. Anonymkode: 55359...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #5 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, man kan godt ha sammentrekninger når man bruker vibrator uten at dette er orgasme. Anonymkode: 55359...65f Jeg brukte ikke vibrator da men womanizer. Men det samme gjelder for den kanskje eller? Vet du noe om det? Anonymkode: 56374...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #6 Del Skrevet 18. mai 2024 40 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg brukte ikke vibrator da men womanizer. Men det samme gjelder for den kanskje eller? Vet du noe om det? Anonymkode: 56374...14a Det samme gjelder for den ja. Mulig det ville føltes bedre for deg dersom du stopped akkurat idét krampene startet. Jeg kan ikke ha noe stimuli på klitoris idet jeg kommer, da er det kun g-punktet jeg ønsker stimulert Anonymkode: 900eb...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #7 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det samme gjelder for den ja. Mulig det ville føltes bedre for deg dersom du stopped akkurat idét krampene startet. Jeg kan ikke ha noe stimuli på klitoris idet jeg kommer, da er det kun g-punktet jeg ønsker stimulert Anonymkode: 900eb...db2 Oki. Takk for tips da skal jeg forsøke det neste gang. Anonymkode: 56374...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eksentrisk Skrevet 18. mai 2024 #8 Del Skrevet 18. mai 2024 Har du fått orgasme vil du aldri lure på om du har fått det. Så sterkt og kraftig er det. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 18. mai 2024 #9 Del Skrevet 18. mai 2024 eksentrisk skrev (11 minutter siden): Har du fått orgasme vil du aldri lure på om du har fått det. Så sterkt og kraftig er det. Skriver under på denne. Du vil vite det når du får en. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #10 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg brukte ikke vibrator da men womanizer. Men det samme gjelder for den kanskje eller? Vet du noe om det? Anonymkode: 56374...14a Womanizer er en type vibrator. Anonymkode: 55359...65f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #11 Del Skrevet 18. mai 2024 Orgasme kan du ikke ta feil av. Hvis du har fått det, så vet du det. Anonymkode: cec70...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #12 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Var dette som jeg opplevde virkelig en orgasme? Kan det oppleves totalt skuffende og ikke deilig i det hele tatt eller hva var det som skjedde med meg? Jeg er ganske sikker på at jeg aldri har opplevd å få orgasme ut i fra hvordan det beskrives på google søk og her inne. Det nærmeste jeg har vært å oppnå orgasme var med womanizer og da opplevde jeg at skjeden begynte å trekke seg sammen rytmisk automatisk. Og så vidt jeg har forstått ut i fra det jeg har lest meg opp så er dette vanlige å oppleve når man HAR orgasme? Stemmer dette? Eneste som var kjemperart var at disse sammentrekningene ikke føltes noe godt? Det ble mer som ett antiklimaks og det føltes faktisk bedre å ha womanizeren på klitten FØR sammentrekningene begynte? Anonymkode: 56374...14a Opplevelse av orgasme er svææært individuelt. Jeg har møtt flere kvinner som tror de ikke har hatt orgasme, fordi den ikke opplevdes slik de hadde forestille seg. Det er IKKE slik mange skriver at «du vet det når du har hatt det». De skriver det basert på sine egne opplevelser av orgasmen. Din opplevelse kan være hekt annerledes og langt mindre intenst. Jo. Man kan ta feil av en orgasme. Nei, det er ikke sikkert man vet at man har hatt en. Anonymkode: 7db66...c34 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #13 Del Skrevet 18. mai 2024 Jeg kan få sammentrekningene til orgasme, uten den faktiske orgasmefølelsen. Kroppen vil da anse det som en orgasme rent fysisk, og jeg er "ferdig" med sex. Jeg kan tenke på helt andre ting samtidig som "orgasmen" kommer, og ikke oppleve noen glede over det i det hele tatt, og den kan til og med føles verkende fremfor god. Ofte opplever jeg denne type "orgasme" når jeg ikke er fokusert nok, eller jeg prøver iherdig å få orgasme, men føler jeg ikke får det til. Det skjer veldig sjeldent, men det var oftere før. Kanskje har det noe med alder og seksuell modenhet å gjøre. Jeg får nå vanligvis ekstremt kraftige orgasmer, da jeg oftest er helt med og til stede. Det kan ta lang tid, men når den først kommer... WOW. Har du forsøkt å knipe når du onanerer? Det er en stor del av mitt sexliv. Jeg bruker kniping aktivt for å stimulere g-punkt, noe som igjen fører til enklere klitorisorgasme, og av og til får jeg g-punktsorgasme og klitorisorgasme samtidig (vet ikke om man kan kalle det to orgasmer, men det blir i hvert fall helt vilt og gir en helt annen følelse enn kun klitoris eller kun g-punkt). Jeg kan knipe rytmisk eller jeg kan knipe hardt, mer intenst. Siste liker jeg når når jeg kjenner at det er like før jeg kommer, så kniper jeg alt jeg har og får så intens orgasme. Jeg mener å ha lest at ikke alle kvinner opplever orgasme som noe "fantastisk og unikt". Har du prøvd å google det? Det finnes sikkert lesestoff om saken. Anonymkode: 50213...e3b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #14 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg mener å ha lest at ikke alle kvinner opplever orgasme som noe "fantastisk og unikt". Anonymkode: 50213...e3b Det stemmer. For å sitere meg selv. Opplevelse av orgasme er svææært individuelt. Jeg har møtt flere kvinner som tror de ikke har hatt orgasme, fordi den ikke opplevdes slik de hadde forestille seg. Det er IKKE slik mange skriver at «du vet det når du har hatt det». De skriver det basert på sine egne opplevelser av orgasmen. Din opplevelse kan være hekt annerledes og langt mindre intenst. Jo. Man kan ta feil av en orgasme. Nei, det er ikke sikkert man vet at man har hatt en. Anonymkode: 7db66...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #15 Del Skrevet 18. mai 2024 Orgasme føles ikke alltid veldig fantastisk, noen ganger kan det være ganske skuffende. Men i alle fall for min del er det alltid et "punktum" for det jeg holder på med. Var det slik at etter denne opplevelsen kunne du ikke umiddelbart fortsette å onanere på samme måte/med samme følelse som rett før? I så fall kan det ha vært en orgasme. Min erfaring er at med vibrator o.l. kan man bli overstimulert, og orgasmene blir ikke så gode som man tror de skal bli i tida før man kommer. Anbefaler derfor sterkt å bruke manuell stimuli, som fingre eller (ikke-vibrerende) gjenstander. Da har du bedre kontroll, og kjenner bedre på hva du kjenner. Anonymkode: 9fe57...378 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #16 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Orgasme føles ikke alltid veldig fantastisk, noen ganger kan det være ganske skuffende. Men i alle fall for min del er det alltid et "punktum" for det jeg holder på med. Var det slik at etter denne opplevelsen kunne du ikke umiddelbart fortsette å onanere på samme måte/med samme følelse som rett før? I så fall kan det ha vært en orgasme. Min erfaring er at med vibrator o.l. kan man bli overstimulert, og orgasmene blir ikke så gode som man tror de skal bli i tida før man kommer. Anbefaler derfor sterkt å bruke manuell stimuli, som fingre eller (ikke-vibrerende) gjenstander. Da har du bedre kontroll, og kjenner bedre på hva du kjenner. Anonymkode: 9fe57...378 Enig i dette. Og orgasmer varierer veldig! Noen ganger er det vanvittig deilig, så deilig at jeg ikke klarer å la være å stønne, andre ganger er det… meh. Noen ganger er det også utrolig deilig FRAM til orgasmen, og når den kommer er det fort ferdig og meh, andre ganger er veien til orgasmen kort og kjedelig, men så bare eksploderer det 😅 Hos meg føles det litt som om jeg må tisse rett før jeg kommer. Anonymkode: 704ef...64f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #17 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Var dette som jeg opplevde virkelig en orgasme? Kan det oppleves totalt skuffende og ikke deilig i det hele tatt eller hva var det som skjedde med meg? Jeg er ganske sikker på at jeg aldri har opplevd å få orgasme ut i fra hvordan det beskrives på google søk og her inne. Det nærmeste jeg har vært å oppnå orgasme var med womanizer og da opplevde jeg at skjeden begynte å trekke seg sammen rytmisk automatisk. Og så vidt jeg har forstått ut i fra det jeg har lest meg opp så er dette vanlige å oppleve når man HAR orgasme? Stemmer dette? Eneste som var kjemperart var at disse sammentrekningene ikke føltes noe godt? Det ble mer som ett antiklimaks og det føltes faktisk bedre å ha womanizeren på klitten FØR sammentrekningene begynte? Anonymkode: 56374...14a Sammentrekningene kan komme på vei mot orgasme, det kan nesten føles vondt da Anonymkode: 2fcc6...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #18 Del Skrevet 19. mai 2024 Jeg får lett orgasme med fingre, vibrator og oralsex. Kjøpte nylig womanizer og så frem til de fantastiske orgasmene den skulle gi. For meg var det en stor skuffelse. Den har en fin oppbygging til orgasmen, men selve orgasmen er veldig innholdsløs/svak/skuffende. Så om du ikke har hatt orgasme før og ikke har helt hell med womanizeren, kanskje prøve en vanlig vibrator? Anonymkode: e7024...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #19 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Orgasme føles ikke alltid veldig fantastisk, noen ganger kan det være ganske skuffende. Men i alle fall for min del er det alltid et "punktum" for det jeg holder på med. Var det slik at etter denne opplevelsen kunne du ikke umiddelbart fortsette å onanere på samme måte/med samme følelse som rett før? I så fall kan det ha vært en orgasme. Min erfaring er at med vibrator o.l. kan man bli overstimulert, og orgasmene blir ikke så gode som man tror de skal bli i tida før man kommer. Anbefaler derfor sterkt å bruke manuell stimuli, som fingre eller (ikke-vibrerende) gjenstander. Da har du bedre kontroll, og kjenner bedre på hva du kjenner. Anonymkode: 9fe57...378 Jeg har ikke sjans til å komme uten rask vibrerende stimuli. fingre og ikke-vibrerende gjenstander gjør ikke nytten for meg. Anonymkode: 90552...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #20 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Womanizer er en type vibrator. Anonymkode: 55359...65f Nei. En vibrator vibrerer (det ligger i ordet), mens Womanizer bruker luft til å skape en sugeeffekt på klitoris. Anonymkode: 95be9...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå