AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Del Skrevet 18. mai Det eneste programmet er: Barnetog, gudstjeneste, leker på barneskolen og borgertog. Har deres byer noe mer enn dette? Anonymkode: 55c7e...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 18. mai #2 Del Skrevet 18. mai Synes det var mer enn nok jeg.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Del Skrevet 18. mai Hvilken by bor du i? Er den liten? Jeg bor i en mellomstor by i Østfold. Her er det masse som skjer. Boder med mat, drikke, kaker etc. Stort og variert tog med skoler, idrettslag, sportsklubber etc. Ulike oppvisninger og show rundt om i byen etc. Samt opplegg på skolene for barna. Anonymkode: 23222...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Del Skrevet 18. mai Vi bor i ei bygd og det er likt her. Jeg er fra byen så er egentlig vant til mye mer. Anonymkode: 02c37...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Del Skrevet 18. mai Hva forventer du da egentlig? Tror det du nevner er normalen Anonymkode: 97e50...19b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #6 Del Skrevet 18. mai 17 mai er jo hva du gjør det til. Anonymkode: bd6a7...08f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #7 Del Skrevet 18. mai Hva mer ville du det skulle vært? Anonymkode: ea24d...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #8 Del Skrevet 18. mai Bor i Oslo. Her er det program fra morgen til kveld.. de fleste skoler har aktiviteter for ungene etter toget. Anonymkode: d84eb...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #9 Del Skrevet 18. mai Her er det samlig på skolen og gratis kaffe og kaker mot en liten ingang på 20 kr og salg av pølser is og brus. Et skoletog. Dette blir nok borte etterhvert når skolen blir borte. I nabo kommunen har de borger tog. Så bi drar dit å ser Anonymkode: 4a780...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #10 Del Skrevet 18. mai Har du venner, familie, nabolag? Hva med at etter at toget og eventuelt skolearrangment er ferdig: A) Invitere venner på spleiselag grillfest. Alle tar med en rett hver, eventuelt bestill catering som alle betaler «sin» del av. B) Inviter nabolaget til å lage langbord i gata. Alle tar med egen mat og drikke. C) Ha en familiesammenkomst som under A) bare at med familie. For alle alternativene: Arranger leker som alle er med på. Enten individuelle konkurranser, familie-lag eller tilfeldig sammensatte lag. Hvis det er barn tilstede, så vis måtehold med alkohol eller avstå helt. Anonymkode: 66f40...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maud-1919 Skrevet 18. mai #11 Del Skrevet 18. mai Når man har barn er mange fornøyde med det. Men 17. mai uten barn kan fort bli kjedelig synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #12 Del Skrevet 18. mai Resten av dagen er samvær med familien så det er nok program for min del. Anonymkode: a0bb5...441 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #13 Del Skrevet 18. mai Alle klager virker det som. Enten så er 17. mai bare stress, press og mas, eller så er det kjedelig fordi det ikke skjer nok. 🤷🏻♀️ Anonymkode: 2e244...6d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #14 Del Skrevet 18. mai Bergen. Her er det stappfullt overalt.flere hundrevis av tog gjennom byen. Buekorpsene liker jeg særlig, de begynner i April overalt, da vet jeg at det er vår . Ellers mye å gjøre for voksne og barn. Det eneste som er synd er all slåssingen og folk som er " drifull" fra 7 om morgenen og utover. Her i Bergen er det lovlig å selge kl 7 om alkohol om morgenen. Anonymkode: afd2b...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 21. mai #15 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 10.40): Det eneste programmet er: Barnetog, gudstjeneste, leker på barneskolen og borgertog. Har deres byer noe mer enn dette? Anonymkode: 55c7e...077 Der jeg bodde som barn var det omtrent sånn. Liten by som vokste i løpet av årene jeg bodde der. Barnetog i hver bydel og leker i skolegården etterpå, og gudstjeneste. Så kom russetog og borgertog i sentrum. Det var det. Helt greit for min del Der jeg bor nå går en del av byens skoler i tog i sentrum, mens de som ligger litt mer "for seg selv" har sine egne opplegg i sine bydeler. Etter skoletoget i byen har skolene som har gått i tog i sentrum egne opplegg i skolegården for de som vil være med. Så er det russetog og borgertog. Noen av kirkene har gudstjeneste, men ikke alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #16 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 10.40): Det eneste programmet er: Barnetog, gudstjeneste, leker på barneskolen og borgertog. Har deres byer noe mer enn dette? Anonymkode: 55c7e...077 Ingen borgertog her. I programmet er ikke leker på skolene med heller. Der var gudstjenester, kransenedleggelser, barnetog, bilkortesje. Ikke noe interessant egentlig. Anonymkode: 1c8e5...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå