AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #1 Del Skrevet 18. mai 2024 Jeg gjorde en feil i går. Kan noen legge kort på om den feilen vil få (store) konsekvenser? Anonymkode: 654dc...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #2 Del Skrevet 18. mai 2024 Ikke store eller langvarige i allefall tror jeg. Anonymkode: 28fe5...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #3 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke store eller langvarige i allefall tror jeg. Anonymkode: 28fe5...e2c Ok, takk! Hva kan bli konsekvensene? Anonymkode: 654dc...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #4 Del Skrevet 18. mai 2024 Har du vært på fylla? 😅 Anonymkode: 7d85d...01a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #5 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok, takk! Hva kan bli konsekvensene? Anonymkode: 654dc...126 Det er litt rart for det virker som det kommer mer godt enn dårlig ut av dette til slutt, du snakker om en feil, men du fikk mer positive kort som konsekvens. Anonymkode: 28fe5...e2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #6 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du vært på fylla? 😅 Anonymkode: 7d85d...01a Nei 😅 Anonymkode: 654dc...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #7 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er litt rart for det virker som det kommer mer godt enn dårlig ut av dette til slutt, du snakker om en feil, men du fikk mer positive kort som konsekvens. Anonymkode: 28fe5...e2c Ok. Kanskje samlet innsats med gårsdagen overskygger feilen jeg gjorde i et stressende øyeblikk 🙂 Anonymkode: 654dc...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. mai 2024 #8 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjorde en feil i går. Kan noen legge kort på om den feilen vil få (store) konsekvenser? Anonymkode: 654dc...126 Hvis det omhandlet noen andre må de(n) sees på for å finne ut hvilke reaksjoner de(n) fikk. Du kan bare leses fra nå og hva du evnt har som har med situasjonen å gjøre. Fremover leser vi bare hva du tror eller er redd for eller evt håper, noe som vil gi stort spennvinne i hva slags spådommer du får. Størst sjanse har du nå til å få frem en frykt for konsekvens, siden du er redd det skal gi det, så se på den det gjelder for å finne ut om noen har negativ reaksjon eller ikke bryr seg. Om negativ reaksjon må du finne ut hvordan du skal løse det problemet som er oppstått. Gjerne spørre 'kortene' hva som må til for at noen skal nullstille seg. Nå vet jo ingen her hvem evnt som er involvert så du får jo bare svar du ikke bør stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #9 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 8.13): Jeg gjorde en feil i går. Kan noen legge kort på om den feilen vil få (store) konsekvenser? Anonymkode: 654dc...126 Den feilen du prater om, får jeg opp at vil få ganske store konsekvenser ja. Men får i grunn opp kun positivt rundt det. Altså at feilen vil gi store positive konsekvenser. Anonymkode: 9e3d0...6d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå