Gå til innhold

Attitude på 2. klassing

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan endre attitude til ei på 8? Jeg forklarer og snakker mye om det. Sier det ikke er greit og si/gjøre sånt men det bedrer seg ikke. Hun har fått seg nye venner jeg ser denne attituden blomstrer. 

Er det en alder hvor det er vanlig? Går det over? Burde jeg egentlig ignorere? Opplever at hun gjerne gjør dette for nettopp reaksjonen din del. Har mindre søsken som reagerer på dette og er ikke bare bare og få de til å ignorere heller.. 

Anonymkode: a6cf6...2b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Attitude kan jo være så mangt da.. Noe bør man kanskje prøve å ta tak i, andre ting kan man gjerne ignorere... 

Men helt normalt at de kan få litt holdningsendring i den alderen - noen er tidlig ute, andre er senere.. 

Anonymkode: 685d4...a26

AnonymBruker
Skrevet

Slik var det med jenta mi i 2.klasse og. Begynte plutselig å svare frekt. Vet det var slik med flere av jentene i klassen. Nå i 3.klasse er det fortsatt litt slik, men nå får hun kjempedårlig samvittighet etterpå, så vi har vel nådd inn med at det ikke er grei oppførsel, og hun forstår hvorfor.. følte at vi plutselig hadde fått en tenåring.

Anonymkode: 97202...432

AnonymBruker
Skrevet

Det er her du finner ut av om du synes det er samfunnet sin oppgave og oppdra barnet ditt eller foreldrene.

Og svare frekt er uaktuelt her hjemme

Anonymkode: 4f3f2...e4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...