AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #1 Del Skrevet 18. mai 2024 Jeg skal møte denne jenta for første gang. Jeg er litt nervøs siden jeg ikke har hatt sex på veldig lenge. Jeg vet nesten at det kommer til å gå fort siden det er lenge siden sist. Bør jeg si noe å forkant? Anonymkode: 489be...871 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #2 Del Skrevet 18. mai 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Bør jeg si noe *i* forkant? Anonymkode: 489be...871 Anonymkode: 489be...871 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 18. mai 2024 #3 Del Skrevet 18. mai 2024 Hun er sikkert også nervøs, ofte lettere det litt på det for begge ..når den ene sier at man faktisk er litt nervøs.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #4 Del Skrevet 18. mai 2024 2 minutter siden, *Mocca* said: Hun er sikkert også nervøs, ofte lettere det litt på det for begge ..når den ene sier at man faktisk er litt nervøs.... Jeg er nervøs for å komme fort. Det kommer jeg til å gjøre. Har ikke hatt sex på snart et år. Vil ikke skuffe henne, men når det er så lenge siden sist så går det fort. Anonymkode: 489be...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #5 Del Skrevet 18. mai 2024 Men når vi skal møtes for å "leke" og jeg kanskje ikke kan gjøre mitt beste.. Ødelegger jeg alt hvis jeg sier at det kommer til å gå fort første gang? Men sannsynligvis bedre neste gang etter noen få minutter? Anonymkode: 489be...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #6 Del Skrevet 18. mai 2024 Ta deg et runk først. Anonymkode: 9215f...554 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #7 Del Skrevet 18. mai 2024 Flytt fokus vekk fra selve penetreringa, og sørg for at hun er ganske tilfredsstilt alt før du kommer så langt. Er jo bare å be om noen minutter, kose med henne i mens og ta frem flere kondomer? Anonymkode: e70a3...b4a 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #8 Del Skrevet 18. mai 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ta deg et runk først. Anonymkode: 9215f...554 Når det er så lenge siden så hjelper ikke det😂 Anonymkode: 489be...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #9 Del Skrevet 18. mai 2024 Jeg takker for tips, men jeg vil fortsatt høre fra damer om jeg bør si det eller late som ingenting. Anonymkode: 489be...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #10 Del Skrevet 18. mai 2024 31 minutter siden, AnonymBruker said: Flytt fokus vekk fra selve penetreringa, og sørg for at hun er ganske tilfredsstilt alt før du kommer så langt. Er jo bare å be om noen minutter, kose med henne i mens og ta frem flere kondomer? Anonymkode: e70a3...b4a Denne liker jeg, Takk for tips. Anonymkode: 489be...871 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. mai 2024 #11 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men når vi skal møtes for å "leke" og jeg kanskje ikke kan gjøre mitt beste.. Ødelegger jeg alt hvis jeg sier at det kommer til å gå fort første gang? Men sannsynligvis bedre neste gang etter noen få minutter? Anonymkode: 489be...871 Jeg hadde sagt det hadde jeg vært deg, for da trenger du ikke å være redd for å skuffe henne. Da er jo det avklart på en måte. Etter et så langt opphold så er det jo ikke rart om det går fort første gangen....Noe annet ville vært rart. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #12 Del Skrevet 18. mai 2024 37 minutter siden, Irak said: Jeg hadde sagt det hadde jeg vært deg, for da trenger du ikke å være redd for å skuffe henne. Da er jo det avklart på en måte. Etter et så langt opphold så er det jo ikke rart om det går fort første gangen....Noe annet ville vært rart. Takk for svar Og takk for at du er den første som faktisk svarte på spørsmålet mitt. Anonymkode: 489be...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. mai 2024 #13 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for svar Og takk for at du er den første som faktisk svarte på spørsmålet mitt. Anonymkode: 489be...871 Bare hyggelig 😀. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #14 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ødelegger jeg alt hvis jeg sier at det kommer til å gå fort første gang? Men sannsynligvis bedre neste gang etter noen få minutter? Anonymkode: 489be...871 Si de to tingene her. Ikke bruk ordet leke om sex. Anonymkode: 949b9...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #15 Del Skrevet 18. mai 2024 Si at det er lenge siden sist , men at dere kan ta flere runder , hvis du klarer det 🙈 Anonymkode: 70ab7...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #16 Del Skrevet 18. mai 2024 Jeg var i samme situasjon i fjor da jeg skulle møte en jeg hadde tekstet mye med. Både han og jeg var nervøse og sa det til hverandre på forhånd. Det hjalp mye! Han sa også at han fryktet han ville komme fort siden det var så lenge siden sist. Da vi møttes var vi begge spente, men det gikk så fint. Han fingret/slikket meg til en orgasme først og etterpå hadde vi samleie som varte et par minutter. Helt nydelig og vi var/er begge fornøyde. Bare si ifra, damene forstår slikt og er gjerne nervøse for sine ting. Lykke til❤️ k44 Anonymkode: d2d3f...4bc 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #17 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): og er gjerne nervøse for sine ting Godt poeng! Anonymkode: 949b9...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #18 Del Skrevet 18. mai 2024 Jeg er riktignok mann, men jeg ville fortalt det. Begge er jo nye i ff-forholdet, så da er det naturlig å bruke litt tid på å bli kjent. Anonymkode: a45bb...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #19 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg takker for tips, men jeg vil fortsatt høre fra damer om jeg bør si det eller late som ingenting. Anonymkode: 489be...871 Jeg tror ikke jeg ville sagt det, jeg hadde blitt nervøs om du hadde sagt det 😅 Anonymkode: e12b9...4d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 18. mai 2024 #20 Del Skrevet 18. mai 2024 Må dere ha sex første gangen dere møtes, da? Er det ikke bedre å avtale at dere skal se om kjemien stemmer? Å ha press om å måtte ha samleie høres helt forferdelig ut. Hvis alt stemmer og dere tenner på hverandre, så kan dere kline litt nå og ha sex nste gang. Da vil presset være borte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå