Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er gravid i uke 16 (15+1) og har kjent på små «bobler» der livmoren er. Har også kjent med hånden på livmoren og kjenner da flere av disse «boblene» som kjennes ut som noe som sparker. Kan det være babyen jeg kjenner? Er også førstegangsgravid så vet at det i teorien er alt for tidlig å kjenne noe som helst. Men blir så nysgjerrig🙊

Anonymkode: 7038d...dbd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt være! 
jeg kjente også så tidlig, men i andre og tredje svangerskap. Nok fordi jeg visste hva jeg kjente etter. 

Anonymkode: b8cf2...957

AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt hende, det varierer veldig hvor tidlig en kjenner det. Og jeg tror det varierer en del hvordan en kjenner det også. Jeg hørte om både "sommerfuglvinger" og "bobler", som flere rundt meg har beskrevet det som. Mens for meg er den nærmeste beskrivelsen jeg har av de første bevegelsene svake "dult". Jeg syntes jeg kjente noe i uke 14 første gang. Og da tenkte jeg at jeg valgte å tro at det var babyen selv om det kanskje ikke var det, fordi det var en koselig tanke. Da var det ikke hver dag. Men i uke 17 var det hver dag, og mannen kunne kjenne det men hånda utenpå magen, og da var det ingen tvil mer. Så jeg tror fortsatt det var ekte bevegelser alt i uke 14. Jeg kjente det samme ca. i uke 14 i andre svangerskap også. 

Anonymkode: 7b187...937

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...