Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat kommet hjem fra sentrum etter 17.mai, og jeg er helt sjokkert over hvor grisete folk er. Det ligger søppel over alt, masse matpapir, poser, brukte servietter, isbegere osv. Det var bokstavelig talt stier av søppel i byen. Fatter ikke hvorfor det er så vanskelig å rydde opp etter seg? Det er jo søppelkasser over alt i byen? Hvorfor kaste alt på bakken? Ikke bare er det miljøsvineri, det er ekkelt også. Hva går av folk, egentlig?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange folk er litt enkle i tankegangen desverre 

Anonymkode: 67e4a...45e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Øyevitneskildring fra Oslo sentrum om ettermiddagen/kvelden 17. mai:

En halvfull flaske står på fortauet. I det en dresskledd (og antagelig godt beruset) herre kommer forbi, sparker han med vilje til flasken så innholdet griser til fortauet. På en vanlig dag ville man kalt vedkommende en gris; på 17. mai virker det som om alt er lov.

Og da skal jeg ikke engang nevne alle de knuste flaskene og glasskårene som man finner nærmest over alt dagen etter; folk oppfører seg rett og slett som om hjemmet deres var en grisebinge; der man i andre land har verdighet knyttet til feiringen av nasjonaldagen, har man i Norge en russefeiring der formålet er å bli mest mulig dritings i en hel måned, mens på selve 17. mai er det tydeligvis om å gjøre å få i seg så mye alkohol som mulig uavhengig av alder.

Anonymkode: bce3b...d3e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Anonyme-meg
Skrevet

Det er mange som forsøpler rundt seg. 

Men her i byen jeg holder til. Er det så få søppelkasser som er satt ut. Det er masse folk her, så søppelkassene flyter over. I tillegg er det massevis av kråker her, som drar søppelet utover så fort torvet tømmes for folk. Har alltid vært sånn, men kommunen lærer ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...