Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært av og på Tinder tre ganger og alle gangene har jeg blitt kontaktet av en som er mye yngre enn meg. Jeg har chattet med han og han sier han foretrekker eldre kvinner. Han vil ikke ha barn. Jeg har avvist han flere ganger pga alderen men han er verdens hyggeligste å chatte med og sier at det ikke betyr noe. Jeg har også spurt om han kun er ute etter sex men han sier at han ønsker seg et godt og stabilt forhold. Nå har jeg gått med på å treffe han. Han er så oppmerksom og hyggelig og jeg har bare hatt elendige opplevelser med menn på min egen alder. De lovebomber og ghoster. Er ikke klare for forhold eller taklet plutselig ikke avstandsforhold selv om det var det første jeg spurte om. 
Jeg er bare sp utrolig lei av de på min alder som ikke gjør annet enn å såre.

Så hva tenker dere? Burde jeg treffe han?

Anonymkode: 6787c...d32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har vært av og på Tinder tre ganger og alle gangene har jeg blitt kontaktet av en som er mye yngre enn meg. Jeg har chattet med han og han sier han foretrekker eldre kvinner. Han vil ikke ha barn. Jeg har avvist han flere ganger pga alderen men han er verdens hyggeligste å chatte med og sier at det ikke betyr noe. Jeg har også spurt om han kun er ute etter sex men han sier at han ønsker seg et godt og stabilt forhold. Nå har jeg gått med på å treffe han. Han er så oppmerksom og hyggelig og jeg har bare hatt elendige opplevelser med menn på min egen alder. De lovebomber og ghoster. Er ikke klare for forhold eller taklet plutselig ikke avstandsforhold selv om det var det første jeg spurte om. 

Ja treff han hva har du å tape. Enig med deg yngre menn er mye hyggeligere å ha med å gjøre enn de litt oppi åra er min erfaring. Tenk at du lever her og nå. Skal du da la deg trøkkes ned av hva andre mener om aldersforskjell ? Nei. Det er ditt liv. Hvis dette gjør deg glad og lykkelig??why not. Bare husk at dere er to mot resten av samfunnet og det med aldersforskjellen vil garantert bli ett tema for dere rundt dere. Det er her dere sammen må være forberedt på hva som kan komme og at dere står fjellstøtt sammen.

Andre vil si: kommer ikke til å vare, enn når han går lei og vil ha yngre dame? 

Husk 50% av alt uansett alder vil ikke holde idags samfunn. Tenk heller det skal nytes den stunda det varer. I hvertfall vil du oppleve en fantastisk tid du aldri vil glemme når du blir gammel og grå. 

Jeg hadde truffet en ung en ja hvis de var så på og kjemien var og det meste klaffet.

Heier på deg.

Dame56

Anonymkode: a1f56...c75

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Bare å treffes. Men hadde tatt alt med en klype salt. Mange er på, hyggelige og sier det de tror du vil høre, helt til de har fått det de vil. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (22 minutter siden):

Bare å treffes. Men hadde tatt alt med en klype salt. Mange er på, hyggelige og sier det de tror du vil høre, helt til de har fått det de vil. 

Det gjelder alle aldre av menn.

Dame56

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en veldig stor aldersforskjell, og den vil bli særdeles tydelig om 10 år når du går av med alderspensjon, mens han har 20 år igjen i arbeidslivet. Skal du sitte hjemme i 20 år og vente på ham liksom? Og når han går av med pensjon og skal nyte livet, så er jo du 80 år gammel og pleietrengende. Uff, virkelig ikke noe jeg hadde ønsket for mine sønner 😭

Anonymkode: 58032...aaa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er en veldig stor aldersforskjell, og den vil bli særdeles tydelig om 10 år når du går av med alderspensjon, mens han har 20 år igjen i arbeidslivet. Skal du sitte hjemme i 20 år og vente på ham liksom? Og når han går av med pensjon og skal nyte livet, så er jo du 80 år gammel og pleietrengende. Uff, virkelig ikke noe jeg hadde ønsket for mine sønner 😭

Man kan jo ikke tenke sånn! Mange dør før de går av med pensjon og du er bekymret for hvordan det vil være når man blir 80??? Det kunne vært en fantastisk forhold i 30 pr før det, og du er mer bekymret for tiden etter 80+.
Lev livet mens du har det, plutselig er det over.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dropp han, han er garantert bare ute etter sex med en erfaren kvinne. At han sier noe annet er ikke verdt tastaturet det er skrevet på.

Anonymkode: 2b2d6...cb1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vel nå er ikke han din sønn, han er en godt voksen mann på 36 år snart. Nærmer seg 40. Han må vel få gjøre det valget selv. Han er vel fullstendig klar over dette scenarioet fra før. Dette er typisk nedlatende fordomsfull tale for å gjøre damer som finner kjærligheten i menn som ikke er i egen aldersgruppe usikre.  La mannen få velge selv. 

Dame56

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sender du like til så mye eldre menn? 

Uten like fra deg, ingen kontakt.

Anonymkode: e68d7...cc1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dropp han, han er garantert bare ute etter sex med en erfaren kvinne. At han sier noe annet er ikke verdt tastaturet det er skrevet på.

Men han er jo 36, det betyr at han selv sikkert er en veldig erfaren mann? 

Anonymkode: 38f7f...edd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på 50. Treff han! Du merker fort om han er seriøs. Vi har livserfaring😉

Anonymkode: e504b...da5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

JA! Gi han en sjans ihvertfall ❤️. Hva har du å tape på det? Kan hende du blir positivt overraska? Håper det for din del. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det letteste man kan gjøre på Tinder for å få matches og damer å ligge er å skru alderen høyt opp. Dette er en fyr som ikke får matches i lavere aldersspenn. 

Alle menn ville jo satt søket på Tinder til 18-28 optimalt sett. Uansett hvor gammel man er. Men når man ikke får matches må man øke alderen. 

Anonymkode: 0a7b7...5a9

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Selvsagt skal du treffe han, dette er det nye. Eldre kvinner og yngre menn ❤️ Datet kun yngre menn da jeg var singel. Har bare vært med yngre menn i de siste forholdene mine.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det letteste man kan gjøre på Tinder for å få matches og damer å ligge er å skru alderen høyt opp. Dette er en fyr som ikke får matches i lavere aldersspenn. 

Alle menn ville jo satt søket på Tinder til 18-28 optimalt sett. Uansett hvor gammel man er. Men når man ikke får matches må man øke alderen. 

Anonymkode: 0a7b7...5a9

Du tenker at alle menn i 30 åra har samme preferanse når det gjelder damer? At ingen av de kan like noe annet enn de andre? Det er snakk om  personer i en aldersgruppe og alle er forskjellige. Men du om det.

Dane56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du tenker at alle menn i 30 åra har samme preferanse når det gjelder damer? At ingen av de kan like noe annet enn de andre? Det er snakk om  personer i en aldersgruppe og alle er forskjellige. Men du om det.

Dane56

Han skrev ikke alle menn, men menn i 30 åra som skrur opp alder til 60. De har umulig sjans på damer <40.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han skrev ikke alle menn, men menn i 30 åra som skrur opp alder til 60. De har umulig sjans på damer <40.

Han ? hvordan vet du det når det er anonym bruker? Fortsatt fins det menn som tenker anderledes enn alle andre. Heldigvis får en si så ikke alle blir en homogen masse. 

Dame56

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 0.49):

Gsmla !  Han er glad i feite gamle kjerringer og har morskompleks. Ta det du får når du får det !

Anonymkode: 95b38...8c9

Takk for denne posten så vi andre kan kose oss godt over den ensomme bitterheten din 😘

Anonymkode: 68187...944

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen liker mora, mens andre liker dattera. Dette er en mann som tenner på gamle kjerringer. 

Anonymkode: bb643...094

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive, det er merkelig for hadde det vært omvendt, hun var 36 og han 52, så ville TS vært en gammel gris.

Anonymkode: bb643...094

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...