Gå til innhold

Depresjon og hvor jeg skal bo.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har depresjon og angst og bor nå i innlandet. Har lyst til å bo på typiske sommersteder som ved sjøen eller på Sørlandet der mange bruker sommerferien sin. Er det dumt å bo på typiske feriesteder når man sliter psykisk? Da ser man hvor glade feriegjester er og det glade Sørlandet. Tenkte på Vestfold eller Sørlandet der mange turister er. Jeg er veldig ensom og er redd dette skal gjøre meg værre psykisk. Hva tror dere? Jeg er usikker da jeg aldri har bodd ved sjøen og i typiske turiststeder.

Denne posten passa både under kropp og helse og hus og hage og reiseliv derfor ble det generell debatt.

Anonymkode: a696f...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ingen familie du ønsker å være i nærheten av? Hva med jobbtilbud?

Anonymkode: ce9f6...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Har du ingen familie du ønsker å være i nærheten av? Hva med jobbtilbud?

Anonymkode: ce9f6...f56

Nei. Bortsett fra dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig deilig å bo ved kysten, og du trenger jo ikke å bo midt i byen eller på de stedene alle turistene reiser til! :) Det er heldigvis ikke kaos overalt! Her i Vestfold vrimler det i hvert fall av små idylliske perler som turistene ikke vet om - der kan du ofte få være helt for deg sjøl, til og med midt i fellesferien! Det finner du fort ut hvis du bor her! Hvis du liker å gå eller sykle eller kjøre turer er det jo også mye fantastisk natur ved kysten - jeg pleier ofte å bare ta med meg litt mat og en bok og kose meg på et deilig sted ved sjøen et sted, hører på bølgeskvulp og måkeskrik og koser meg. :) 

Jeg bor sentralt i Larvik, og her i byen er det relativt rolig om sommeren - det er til Stavern, Helgeroa og Nevlunghavn de fleste turistene reiser, eller til hyttefelt og campingplasser utafor sentrum :) 

Hvis du føler at du gjerne vil flytte, håper jeg du finner et sted du kan trives godt, og at du får det bedre snart! ❤️ 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...