AnonymBruker Skrevet 17. mai #1 Del Skrevet 17. mai Dere som har hund. Liker dere best å bade i saltvann eller i ferskvann? Her jeg bor er det kun sandstrand der det er saltvann. Det finnes ikke noe trær å binde hunden i som gir skygge. Hvordan er det hos dere? Er det sånn hos dere også? Der det er ferskvann er det som oftest i en skog og skog og trær til å binde hunden i skygge. Så mye bedre med ferskvann. Hvor bader dere med hunden deres når både dere og hunden skal bade hver sin gang? Og når dere er alene. Jeg liker veldig saltvann men siden hunden da ikke kan være med så blir det kun ferskvann i skogen. Anonymkode: 0c0c5...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Del Skrevet 18. mai Er deg ingen som har hund her som bader? Anonymkode: 0c0c5...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Del Skrevet 18. mai Har hund, men bader ikke ute. Anonymkode: 5e855...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Del Skrevet 18. mai Liker best saltvann. Men må du ha med hunnen hvis du skal på stranda? Anonymkode: 4d341...dbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Del Skrevet 18. mai Bader i begge så ikke noe favoritt der. Nå resier jeg og samboer sammen og en sitter med hunden om vi ikke kan binde den. Men har vudert og kjøpe et soltelt til hunden, sånn at vi begge kan bade sammen. Hunden liker ikke og bade uansett ferskvann eller saltvann. Skal vi til et sted med masse mennsker latt vi hunden ofte bli hjemme. Siden han ofte blir stresset med at han vil hilse på ALLE. Anonymkode: 273db...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. mai #6 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Liker best saltvann. Men må du ha med hunnen hvis du skal på stranda? Anonymkode: 4d341...dbf Nei drar som regel uten kona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 18. mai #7 Del Skrevet 18. mai Bruker nå begge her it fra hvor vi er. Personlig liker jeg saltvann best. Mannen som ikke er vokst opp ved sjøen liker ferskvann best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #8 Del Skrevet 18. mai liker best saltvann. Hunden får bade, men må spyles med vann når vi komme hjem. Salt er ikke bra for hud og pels. Anonymkode: 376f7...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #9 Del Skrevet 18. mai Ferske vann er best Anonymkode: bf0b8...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #10 Del Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 10.54): Liker best saltvann. Men må du ha med hunnen hvis du skal på stranda? Anonymkode: 4d341...dbf Ja jeg må ha med hunden. Men finnes det noen steder der man kan binde fast hunden der det er saltvann? Anonymkode: 0c0c5...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 20. mai #11 Del Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 0.09): Dere som har hund. Liker dere best å bade i saltvann eller i ferskvann? Her jeg bor er det kun sandstrand der det er saltvann. Det finnes ikke noe trær å binde hunden i som gir skygge. Hvordan er det hos dere? Er det sånn hos dere også? Der det er ferskvann er det som oftest i en skog og skog og trær til å binde hunden i skygge. Så mye bedre med ferskvann. Hvor bader dere med hunden deres når både dere og hunden skal bade hver sin gang? Og når dere er alene. Jeg liker veldig saltvann men siden hunden da ikke kan være med så blir det kun ferskvann i skogen. Anonymkode: 0c0c5...e57 Hunden bader i saltvann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå