svartkatt Skrevet 18. mai #21 Del Skrevet 18. mai Ja, Mikkel Niva er jo koselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #22 Del Skrevet 18. mai 4 stk. Mikkel i barnehagen jeg jobber i. Alle under 3 år. Absolutt fint, men... Anonymkode: e3d5a...ae5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #23 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): 4 stk. Mikkel i barnehagen jeg jobber i. Alle under 3 år. Absolutt fint, men... Anonymkode: e3d5a...ae5 Jøss da har det begynte å bli et populært navn i det siste da? Her hvor jeg bor er det ingen Mikkel, selv om det er 26 000 i byen. Ts Anonymkode: b737e...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #24 Del Skrevet 19. mai Husk at navn også skal passe til en voksen mann. Navn ala Mikkel, Theodor, Thias, Mio osv er søtt når guttene er små, men blir fort litt belastende når de blir tenåringer og voksne. Anonymkode: 6de37...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #25 Del Skrevet 19. mai Syntes Mikkel er et fint navn! Anonymkode: 1a9b5...309 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #26 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 23.58): Elsker navnet Mikkel fordi det er så lunt og koselig et navn, og passer på en liten skøyer ala Emil i Lønneberget. Anonymkode: b737e...065 Mikkel er helt greit,men fortrekker Mikael Anonymkode: 534e3...4e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selbu Skrevet 21. mai #27 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 9.05): Jøss da har det begynte å bli et populært navn i det siste da? Her hvor jeg bor er det ingen Mikkel, selv om det er 26 000 i byen. Ts Anonymkode: b737e...065 Jobber også i bhg, 3 stk med det navnet her nå. Og har en venn som har gitt det navnet til sønnen nå nylig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #28 Del Skrevet 21. mai Fin og tøft navn. Har ikke hørt/sett så mange som har det, så ville hatt det som førstevalg. Anonymkode: 5f9cd...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #29 Del Skrevet 22. mai Liker det ikke, høres ut som en hund eller rev Anonymkode: f5117...2d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #30 Del Skrevet 31. mai Veldig fint! Vi vurderte å kalle hunden for Mikkel, for det er en type som ligner litt på en rev. Vurderte også å gi det til sønnen min. Det ville ha passet veldig godt på begge egentlig. Anonymkode: 0b7c0...6f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå