AnonymBruker Skrevet 18. mai #21 Del Skrevet 18. mai Det var 25 grader her jeg var, hadde på bunad. Trodde det skulle bli værre enn det ble. Så gikk helt fint. Anonymkode: 4e207...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 18. mai #22 Del Skrevet 18. mai Jeg syntes ikke det var for varmt, selv om jeg hadde på bunad i går. Har frosset halvt i hjel mange 17. mai'er, så er veldig fornøyd med sol og varme den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #23 Del Skrevet 18. mai Jeg stusser sånn på at det er så vanskelig for flere her inne på KG å forstå at folk er forskjellige. Det kan ikke være vanskelig å forstå at noen ikke er glad i varme? Anonymkode: a69e7...0fe 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #24 Del Skrevet 19. mai Måtte få frem den portable ACen, da det ble 28 grader inne. Det er altfor varmt. Anonymkode: a507d...816 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #25 Del Skrevet 19. mai Hadde det vært bedre med 3 grader og pøsende regn?! Det kunne like gjerne blitt det. Er sikker på at nordmenn er flinkest i hele verdens klage på været. Uansett hvilket vær det er.. Anonymkode: cc4cb...b01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #26 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde det vært bedre med 3 grader og pøsende regn?! Det kunne like gjerne blitt det. Er sikker på at nordmenn er flinkest i hele verdens klage på været. Uansett hvilket vær det er.. Anonymkode: cc4cb...b01 Det har du helt rett i! Hvorfor klage på noe en ikke får gjort noe med? En får vel kle seg etter forholdene uansett. Anonymkode: 47cdb...8d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. mai #27 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 23.50): Ja været er helt perfekt som det er nå derfor blir jeg så overraska at så mange sier det er for varmt ute. Det er virkelig ikke for varmt. Anonymkode: eacb0...74d Folk er forskjellige. Vi må tolerere at ikke alle liker de samme temperaturene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå