Bælfeit Skrevet 23. september 2024 #21 Del Skrevet 23. september 2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 23. september 2024 #22 Del Skrevet 23. september 2024 Føler jeg har havnet midt oppi det her, har ikke rukket å få med meg alt. Men hva er han tatt for? Og hva er dette med de 1000 flaskene med babyolje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 27. september 2024 #23 Del Skrevet 27. september 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. september 2024 #24 Del Skrevet 27. september 2024 (endret) Dojakitty skrev (På 23.9.2024 den 6.37): Føler jeg har havnet midt oppi det her, har ikke rukket å få med meg alt. Men hva er han tatt for? Og hva er dette med de 1000 flaskene med babyolje? Jeg leste et sted han ofte beordret offeret sitt om å pøse olje over seg selv. Hvis han pleide å gjøre det med flere, trenger han jo mange flasker. Hm. Det står også om det her, hvor advokaten prøver å spille dum og later som han ikke skjønner hva voksne folk pleier å bruke babyolje til, og så begynner han å bortforklare de 1000 flaskene med babyolje og glidemidler. Han babler om at "amerikanere liker jo å kjøpe i stort antall (bulk), du har jo Costco rett borti gata alle steder Sean har et av husene sine". Så leste jeg et sted at en talsperson for Costco sier at de selger IKKE babyolje i noen av sine amerikanske butikker... 😛 Endret 27. september 2024 av Million 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 3. oktober 2024 #25 Del Skrevet 3. oktober 2024 Hatsumomo skrev (På 18.5.2024 den 16.42): Ja, det er mye som ulmer nå. FBI raidet ikke fyren og sønnene hans for ingenting. Venter bare på at det skal eksplodere. Og det gjorde det. Blir spennende å se hvilke navn som blir avslørt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 3. oktober 2024 #26 Del Skrevet 3. oktober 2024 Har fulgt med litt. De har ikke rent mel i posen, og det er maaaange av de. Menneskesmugling, drap, tortur, «slaver», misbruk av barn osv. Dette vil bli stort, og folk vil brenne! Syke syke greier… 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 4. oktober 2024 #27 Del Skrevet 4. oktober 2024 Jeg kan virkelig ikke få sagt nok hvor mye jeg gleder meg til de andre navnene kommer på bordet 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerum Skrevet 4. oktober 2024 #28 Del Skrevet 4. oktober 2024 Dette blir brutalt. Ser ikke for meg at musikkindustrien noen gang blir den samme. Snakket man om dette for få år siden ble man kalt konspirasjonsteoretiker og gal. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 4. oktober 2024 #29 Del Skrevet 4. oktober 2024 Håper Trump sitt navn dukker opp😂så sjansene hans for å bli president smuldrer opp🤞🤞 Nei, spøk til side( joda, neida) Fy søren så mange svin som får holde på i åresvis 😳 håper alt blir rullet ut og involverte blir straffet. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 5. oktober 2024 Forfatter #30 Del Skrevet 5. oktober 2024 Sjansen er nok stor for at det er kun Diddy og lavprofilerte mennesker som assistenter, bodyguards, hushjelper osv som har bistått med dette (enabled) som ryker med i dragsuget, for det sies at de høyprofilerte navnene som kan ha vært delaktige i festene mest sannsynlig inngår avtaler med FBI om at de villig «sladrer» alt på Diddy så de selv slipper unna med straff. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BørIkkeSkriveForMy Skrevet 7. oktober 2024 #31 Del Skrevet 7. oktober 2024 Dojakitty skrev (På 4.10.2024 den 7.34): Jeg kan virkelig ikke få sagt nok hvor mye jeg gleder meg til de andre navnene kommer på bordet De kommer ikke. Epstein har sosialisert med både venstre- og høyresiden innen amerikansk politikk, men alt av bevis ble rotet bort, og Epstein døde mens kameraene ikke virket og begge nattvaktene sov. Det samme skjer vel her. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 7. oktober 2024 #32 Del Skrevet 7. oktober 2024 Bra at det kommer frem i lyset👍🏼 men så spørs det hvem han kjenner som kan få dette til å forsvinne…… Penger er makt, og penger får folk til å snu ryggen til det meste dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 7. oktober 2024 #33 Del Skrevet 7. oktober 2024 Sjekk ut Ally Carter. Hun forteller det mest SINNSYKE! (Trigger- ikke for alle) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 7. oktober 2024 #34 Del Skrevet 7. oktober 2024 Hatsumomo skrev (På 5.10.2024 den 7.47): Sjansen er nok stor for at det er kun Diddy og lavprofilerte mennesker som assistenter, bodyguards, hushjelper osv som har bistått med dette (enabled) som ryker med i dragsuget, for det sies at de høyprofilerte navnene som kan ha vært delaktige i festene mest sannsynlig inngår avtaler med FBI om at de villig «sladrer» alt på Diddy så de selv slipper unna med straff. Beyonce og Jay-Z blir dratt med så det synger etter. Det kommer flere! Bare vent.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 8. oktober 2024 Forfatter #35 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jajajane skrev (6 timer siden): Beyonce og Jay-Z blir dratt med så det synger etter. Det kommer flere! Bare vent.. Rykter. Det er rettsaken som har betydning her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 8. oktober 2024 #36 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jajajane skrev (7 timer siden): Beyonce og Jay-Z blir dratt med så det synger etter. Det kommer flere! Bare vent.. Rykter ja. Alt er rykter at this point. Ingenting er kommet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 10. oktober 2024 Forfatter #37 Del Skrevet 10. oktober 2024 (endret) https://www.vg.no/rampelys/i/dRq4yo/rettssaken-mot-sean-diddy-combs-berammet-til-mai Rettsaken i mai, får se om han overlever i fengselet til da. Håper den blir filmet som Depp sin rettsak. Spesielt av moren hans å kle seg slik til en høring i rettsaken.. ikke et antrekk jeg ville valgt med tanke på hva sønnen er anklaget for 🙄 Endret 10. oktober 2024 av Hatsumomo 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 11. oktober 2024 #38 Del Skrevet 11. oktober 2024 Blir skikkelig dårlig når jeg ser video fra den gang Justin Bieber skulle være sammen med Diddy en helg helt i starten av karrieren😭 Han ble utnyttet på det groveste, det sies jo at det finnes opptak også. Håper virkelig at slike som J-Lo, Ellen, Ashton Kutcher, JayZ og Kardashians ryker med denne gang. De må straffes alle som har vært med på å muliggjøre misbruk av mennesker. Men noen har nok visst alt uten å tørre å stå frem grunnet redsel for å bli drept. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 11. oktober 2024 Forfatter #39 Del Skrevet 11. oktober 2024 Minitroll skrev (3 minutter siden): Blir skikkelig dårlig når jeg ser video fra den gang Justin Bieber skulle være sammen med Diddy en helg helt i starten av karrieren😭 Han ble utnyttet på det groveste, det sies jo at det finnes opptak også. Håper virkelig at slike som J-Lo, Ellen, Ashton Kutcher, JayZ og Kardashians ryker med denne gang. De må straffes alle som har vært med på å muliggjøre misbruk av mennesker. Men noen har nok visst alt uten å tørre å stå frem grunnet redsel for å bli drept. Jeg tror vi kan være ganske sikre på at JB ble filmet på det tidspunktet, og har det foregått overgrep fra det tidspunktet og til han ble eldre så har dette blitt filmet. Og det gjelder nok flere som Usher osv. Da kan man igjen være overbevist om at Diddy har brukt disse filmene som pressmiddel til at JB skulle delta i disse freakof festene ellers ville han eksponert verden for hva JB har gjort (f.eks video av at han gjør noe med noen eller andre gjør noe med han).. den type pressmiddel har nok Diddy på ganske mange kjendiser som har vært på disse Freakof festene når han tross alt har hatt kamera i ethvert rom i huset sitt. Det er ikke rart JB har slitt i etterkant og utagert slik han gjorde hvis han ble groomet fra 15 års alderen (Usher fra 13 år) og "presset" til å delta eller bli utsatt for seksuelle handlinger han i utg ikke ville være med på. Det har sirkulert flere shady videoer rundt omkring som antyder slike handlinger. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 11. oktober 2024 #40 Del Skrevet 11. oktober 2024 Hatsumomo skrev (1 time siden): Jeg tror vi kan være ganske sikre på at JB ble filmet på det tidspunktet, og har det foregått overgrep fra det tidspunktet og til han ble eldre så har dette blitt filmet. Og det gjelder nok flere som Usher osv. Da kan man igjen være overbevist om at Diddy har brukt disse filmene som pressmiddel til at JB skulle delta i disse freakof festene ellers ville han eksponert verden for hva JB har gjort (f.eks video av at han gjør noe med noen eller andre gjør noe med han).. den type pressmiddel har nok Diddy på ganske mange kjendiser som har vært på disse Freakof festene når han tross alt har hatt kamera i ethvert rom i huset sitt. Det er ikke rart JB har slitt i etterkant og utagert slik han gjorde hvis han ble groomet fra 15 års alderen (Usher fra 13 år) og "presset" til å delta eller bli utsatt for seksuelle handlinger han i utg ikke ville være med på. Det har sirkulert flere shady videoer rundt omkring som antyder slike handlinger. Usher endte også opp på sykehus etter en fest, mener jeg husker at dette var mens J-lo og diddy fortsatt var sammen eller kort tid etter bruddet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå