Gå til innhold

Hvilken størrelse på gassflasker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt å kjøpe denne og lurer på jeg kan bruke en liten gassflaske av denne typen. Kan en slik flaske brukes til den type grill?

Anonymkode: 6ff4d...883

Skrevet

Det vil funke men det er en veldig liten gassflaske så om du sjal bruke den hjemme ville jeg gått for mye større flaske. Ellers er du tom etter en middag. 

AnonymBruker
Skrevet
Tomas77 skrev (5 timer siden):

Det vil funke men det er en veldig liten gassflaske så om du sjal bruke den hjemme ville jeg gått for mye større flaske. Ellers er du tom etter en middag. 

Du så at denne var 75% butan og 25% propan? Man bruker vanligvis propan til sånne griller...

Jeg prøvde å google det for deg, TS, men jeg fant ikke noe svar. Jeg vet ikke om butan oppfører seg annerledes enn propan i en sånn grill.

Anonymkode: 35fb9...4c3

AnonymBruker
Skrevet

Om det funker med den gassen vet jeg ikke. Jeg hadde heller kjøpt en 5 kg propan, det varer mye lengre.

Anonymkode: 30cb3...8c1

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Tanken var å ta med seg på camping, og vil bli brukt av og til. Ser weber har en som kun bruker små flasker. De varer opptil 4.5 timer med grilling og det ville jo vært godt nok. Spørsmålet var vel kanskje om kan jeg bruke små flasker og koble til denne kontakten?

Anonymkode: 6ff4d...883

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du vil ikke klare å koble denne, du må ha en kompositt gassflasker med propan.

Anonymkode: 71461...06e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...