Gå til innhold

Ekshibisjonisme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som en parallell til tråden om ulik bruk av naturiststrender, men mer rett på sakens kjerne.
Man kan få inntrykk av at mange damer her inne er voldsomt "etter boka"; dvs (for å generalisere) prippne i forhold til felles nakenhet (ikke se på meg selv om jeg ligger naken), kun sex i ordnede former, ikke for mye, og pikker er ekle. 
Det skulle derfor være interessant å vite om det faktisk finnes damer her inne (eller andre steder) som faktisk tenner på/liker å bli sett nakne, og selv liker å se nakne menn. At vi menn i stor grad nyter synet av nakne damer, samtidig med at mange av oss har et svært avslappet forhold til om pikken blir beskuet, er gammelt nytt og dermed ikke så interessant. 

Anonymkode: c43c2...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det gjør meg ingenting å bli sett naken og heller ikke å se en naken mann. Har ikke vært mye på nudiststrand, men en del på naken spa. Mye fint å se på av begge kjønn.

Kvinne 35+

Anonymkode: c33f4...d4f

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe imot nakenhet så lenge jeg kan bestemme selv når og hvor det skjer, og hvem det gjelder. 

Føler mange ekshibisjonister nærmest tvinger nakenheten sin på meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns ikke det er prippent å ikke ønske en felles nakenhet som i tenning, det er jo naturlig. Kvinner er av naturens side nøysommelige på valg av make. 

Ser det blandt andre dyr også at det ikke er bare bare å møte opp klar for å ligge. 

Du er kravstor.

Anonymkode: 47d89...aca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, jeg liker å være naken og har absolutt ingenting imot å bli sett på. Klarer heller ikke å hisse meg opp negativt om jeg får et dickpics. Er godt voksen, med helt ok utseende. Så joda, slike kvinner finnes. 

Anonymkode: b536b...0b5

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig finnes slike kvinner, og jeg er en av dem. Liker både å være naken, se og bli sett på. Opplever at nudiststrender er veldig avslappet. 

Anonymkode: 45d33...ff4

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvfølgelig finnes slike kvinner, og jeg er en av dem. Liker både å være naken, se og bli sett på. Opplever at nudiststrender er veldig avslappet. 

En utfordring å skille "de som er for" fra "de som er i mot". En nellik i knappehullet er vanskelig i naken tilstand; kanskje en nellik i rompehullet? 😂

TS

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekshibisjonist, og nudist. 

Men jeg går fortsatt ikke på nudiststrand for å bli sett på eller se på andre. Jeg går der for å sole meg, og være med de jeg drar dit med. 

Ekshibisjonisten kommer ut helt andre steder en nudiststranda. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det tenker jeg også er et naturlig skille. Nudiststrand er naturlig og avslappet. Men et godt sted å være naken, uten å være påtrengende😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

En utfordring å skille "de som er for" fra "de som er i mot". En nellik i knappehullet er vanskelig i naken tilstand; kanskje en nellik i rompehullet? 😂

TS

😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spørsmålet er ikke om du liker å være naken og se på andre nakne eller ikke. For de fleste kvinner (neida, jeg sier ikke alle, så ikke skrik!) så er det sånn at vi liker at den mannen vi er trygge på og tenner på ser oss nakne og vi liker å se den mannen vi er trygge på og tenner på naken. Stort sett er det sånn vi fungerer. Vi liker ikke at hvilken som helst fremmed mann skal se oss naken, og vil liker ikke å se hvilken som helst fremmed mann naken. Vi besvimer ikke av sjokk hvis vi ser en fremmed mann naken, men vi liker det ikke noe særlig for vi har jo ikke noen relasjon til en fremmed mann. Vi kvinner er som regel relasjonelle ifht sex, vi trenger en relasjon for å ønske og ville ha sex. Kan jo også ha sex uten relasjon (ons), men selv da har man jo noe kontakt på forhånd. 

Anonymkode: ab944...c71

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I fjor sommer bada jeg naken sammen med en venninne da vi var på fjelltur. Mens vi var uti la vi merke til en ung mann som sto på en høyde og tittet. Vi lot som om vi ikke så ham. Vi er begge pensjonister så det hører med til sjeldenhetene at noen er særlig interessert!

Anonymkode: ecb47...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vi er begge pensjonister så det hører med til sjeldenhetene at noen er særlig interessert!

Ja, jøss 🙄

Typisk at dere menn tror dette. 

Anonymkode: 9e0fd...8f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Spørsmålet er ikke om du liker å være naken og se på andre nakne eller ikke. For de fleste kvinner (neida, jeg sier ikke alle, så ikke skrik!) så er det sånn at vi liker at den mannen vi er trygge på og tenner på ser oss nakne og vi liker å se den mannen vi er trygge på og tenner på naken. Stort sett er det sånn vi fungerer. Vi liker ikke at hvilken som helst fremmed mann skal se oss naken, og vil liker ikke å se hvilken som helst fremmed mann naken. Vi besvimer ikke av sjokk hvis vi ser en fremmed mann naken, men vi liker det ikke noe særlig for vi har jo ikke noen relasjon til en fremmed mann. Vi kvinner er som regel relasjonelle ifht sex, vi trenger en relasjon for å ønske og ville ha sex. Kan jo også ha sex uten relasjon (ons), men selv da har man jo noe kontakt på forhånd. 

Anonymkode: ab944...c71

Bingo.

Om så alle landets kvinnelige ekshibisjonister kommer inn hit (noe jeg ikke ser bort fra at de gjør) så vil det uansett ikke hjelpe deg, TS. Det er ikke sånn at de fyller strendene.

Og, for å være ærlig, så er det mest sannsynlig ikke de du snur deg etter uansett. Jo mindre pen du er, jo større er sjansen for at du vil vise deg frem, var det en som sa her inne. Den personen har antageligvis rett…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja, jøss 🙄

Typisk at dere menn tror dette. 

Ikke akkurat mann her. Men selvsagt kan alle svar fortolkes inn i leserens verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fantasier om at samboeren min tar meg der det er fare for å bli sett eller oppdaget, jeg tenner på tanken at noen kan se oss mens han gir meg nytelse, jeg tenner også på tanken om å se et annet par i akten, for min del handler det ikke om nakenheten, men om nytelsen. 

Anonymkode: c3908...939

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ikke akkurat mann her. Men selvsagt kan alle svar fortolkes inn i leserens verden.

Det er jo ikke snakk om feiltolkning, akkurat, da nakne kvinner jevnt over er interessant fra de blir født til de dør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har fantasier om at samboeren min tar meg der det er fare for å bli sett eller oppdaget, jeg tenner på tanken at noen kan se oss mens han gir meg nytelse, jeg tenner også på tanken om å se et annet par i akten, for min del handler det ikke om nakenheten, men om nytelsen. 

Anonymkode: c3908...939

Har du bodd i nærheten av andre, så har du vel opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er jo ikke snakk om feiltolkning, akkurat, da nakne kvinner jevnt over er interessant fra de blir født til de dør. 

Ja, jeg tror jeg misforsto litt ved forrige svar. Beklager. Likevel ble vi nok overrasket over at en relativt ung mann skulle være så nysgjerrig på to eldre kvinner, men også litt hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ja, jeg tror jeg misforsto litt ved forrige svar. Beklager. Likevel ble vi nok overrasket over at en relativt ung mann skulle være så nysgjerrig på to eldre kvinner, men også litt hyggelig.

Alt i orden :) 

Jo eldre og jo mer kvinnelige ekshibisjonistene er, jo bedre, mener jeg. Unge menn er både raskere og sterkere, så de er bare skumle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...