AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #1 Skrevet 17. mai 2024 Dumt spørsmål jeg vet, men skal ha muntlig eksamen for første gang, og lurer på om man skal håndhilse på sensor og foreleser? Foreleseren har jeg jo sett før i forelesninger, men har jo aldri snakket med hun, og tviler på at hun vet hva jeg heter. Er det derfor naturlig å håndhilse på begge to? Anonymkode: 697b2...504
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #2 Skrevet 17. mai 2024 Det trenger du ikke å tenke på, det er isåfall de som tar initiativ til å håndhilse så du finner ut av det der og da Anonymkode: 52b24...f6f
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #3 Skrevet 17. mai 2024 Jeg syns du skal håndhilse på sensor. Det gir et godt førsteinntrykk Jeg lærer elevene mine til å gjøre det og opplever stort sett det samme når jeg er ute som sensor Anonymkode: a99d2...e6a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #4 Skrevet 18. mai 2024 Ville du hilst på folk om du kom på et jobbintervju? På nye kolleger? Søsters nye kjæreste? JA selvfølgelig skal du hilse! For høflighetsskyld kan du spørre om hen ønsker å håndhilse, da mange er redde for smitte også i dag. Men du SKAL presentere deg selv, og enten ta i hånda eller ta deg på brystet når du sier «Hei, jeg heter Kari Normann». Eier ikke folk normal folkeskikk lengre, siden du stiller et så dumt spørsmål? Anonymkode: 1337d...339
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #5 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ville du hilst på folk om du kom på et jobbintervju? På nye kolleger? Søsters nye kjæreste? JA selvfølgelig skal du hilse! For høflighetsskyld kan du spørre om hen ønsker å håndhilse, da mange er redde for smitte også i dag. Men du SKAL presentere deg selv, og enten ta i hånda eller ta deg på brystet når du sier «Hei, jeg heter Kari Normann». Eier ikke folk normal folkeskikk lengre, siden du stiller et så dumt spørsmål? Anonymkode: 1337d...339 Du verden, det var da svært til dømmende respons… Anonymkode: 706ac...dae
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #6 Skrevet 19. mai 2024 Jeg har bare hatt én muntlig eksamen på universitetsnivå, og det er mange år siden, men jeg håndhilste på både sensor og eksaminator. Samme gjorde jeg på muntlig på videregående og på ungdomsskolen. Anonymkode: 7aa0d...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå