Gå til innhold

Gave til brudeparet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min søster og samboeren giftet seg i all hemmelighet forrige mnd og nå bestemte de seg plutselig for at de ville ha en liten uformell bryllupsfest i morgen. Jeg regner med at de som kommer har med seg gave og jeg vet ikke hva jeg skal gi. Jeg lurer jo litt på om de andre ikke tenker at dette blir så høytidelig, så er litt usikker på de vil gi.

Noen som har noen ideer? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knallrød Stelton kaffekanne er alltid en vinner :-D

Den koster rundt 500,-

Skrevet
Ca pris?

Jeg tenkte ca 500 kr siden jeg ikke er verdens rikeste for tiden :)

Skrevet
Knallrød Stelton kaffekanne er alltid en vinner :-D

Den koster rundt 500,-

Takk for tipset :)

Skrevet

Kaffekanne var eit fint tips ja! Blir vel litt i seinaste laget å skulle til å lage noko album eller kokebok-greier, men ellers hadde eg foreslått det! På Kitc`n har dei mykje råkult, eg ville tatt turen innom der, om du bur i nærleiken av ein slik butikk!

Lykke til, og kooos deg i morgon!!

Oj, no kom eg på ein ting eg las i Kamille; gåvekort på samlivskurs!!! Det er noko vi hadde blitt veldig glade for i alle fall, er viktig med forebygging av problem!

Skrevet

Oj, no kom eg på ein ting eg las i Kamille; gåvekort på samlivskurs!!! Det er noko vi hadde blitt veldig glade for i alle fall, er viktig med forebygging av problem!

:overrasket: Hadde JEG fått det i bryllupsgave, hadde jeg blitt dødelig fornærma! Takk for tillitten liksom!

Skrevet
:overrasket: Hadde JEG fått det i bryllupsgave, hadde jeg blitt dødelig fornærma! Takk for tillitten liksom!

Jammen, det er jo nettopp det som er slik "i tiden" no, at ein ikkje behøver å ha problemer for å gå på samlivskurs, men at det kan vere fint for å lære kvarandre betre å kjenne og sånn! Slike kurs er ikkje så tabu som dei eingong var, ser du..

Skrevet
Jammen, det er jo nettopp det som er slik "i tiden" no, at ein ikkje behøver å ha problemer for å gå på samlivskurs, men at det kan vere fint for å lære kvarandre betre å kjenne og sånn! Slike kurs er ikkje så tabu som dei eingong var, ser du..

Jeg vet at sånne samlivskurs både er "i tiden" og ikke så tabu som det en gang var... Men hadde likevel sett på gavekortet med rynkete panne om noen ga oss det i byllupsgave! DET synes jeg er å gå litt langt inn i privatlivet!

Det å lære hverandre å kjenne etter at men har giftet seg synes JEG er gammeldags, da de fleste som gifter seg i dag har både vært sammen og samboende en stund før de gifter seg. Og da er det opp til hver og en på privaten å utvikle seg i kurssammenheng, om det er mat, samliv eller rumba det gjelder... Tror også at vi jenter kan tenke over at det vi innimellom får av "behov", spesielt de følelsesmessige og selvrealiserende, ikke alltid er av guttenes like store interesse. Jeg sier IKKE at vi skal undertrykke følelsene våre, du forstår nok hva jeg mener! ;)

Men for all del, kjøp det gjerne om begge de som gifter seg ønsker seg det!

Skrevet

Jeg ville nok også blitt litt fornærmet om noen ga meg samlivskurs. Ikke fordi jeg ikke kunne gått på ett men da ville jeg gjort det på eget initsiativ ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...