Dolly64 Skrevet 17. mai 2024 #1 Skrevet 17. mai 2024 Hei. Det er malt svarte vegger på det ene soverommet som jeg nå ønsker å få hvite/lyse, er det i det hele tatt mulig? Det er brukt vannbasert maling. Bør jeg forsøke å få av en del før jeg går løs på maling eller skal jeg bare klæsje oppå? Redd det bare blir lysegrått.. Noen tips til hvordan jeg kan løse det?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #2 Skrevet 17. mai 2024 Du må grunne, så går det bra. Anonymkode: 92e16...128
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #3 Skrevet 17. mai 2024 Bruk skikkelig maling og mal to strøk. Trenger ikke grunne, skikkelig maling dekker godt selv om underlaget er en mørk farge. I verste fall må du male et ekstra strøk. Anonymkode: 21826...36d 3
Dolly64 Skrevet 17. mai 2024 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2024 Forresten går det an å få tilbake treverk som er malt?🙈 eller er det helt håpløst.. syns treverk er så fint og synd det er malt over
newman01 Skrevet 18. mai 2024 #5 Skrevet 18. mai 2024 (endret) Må pusse ned veggene. Støvete arbeid, men ganske ok om man har god tid og brukbart utstyr. Litt mer knotete i skjøter mellom panelbordene, men det går det og Bare sjekk at det er trepanel og ikke mdf Endret 18. mai 2024 av newman01
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #6 Skrevet 18. mai 2024 13 hours ago, Dolly64 said: Forresten går det an å få tilbake treverk som er malt?🙈 eller er det helt håpløst.. syns treverk er så fint og synd det er malt over Jeg har gjort det med gulv som var malt. Leide inn et firma til å gjøre det fordi det var knotete å få det fint pga litt åpninger mellom bordene og ved lister, gammelt hus. Det ble fint. Anonymkode: 7e6eb...6de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå