AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #1 Skrevet 17. mai 2024 Er det flere som får kløe i munnen/bak i ganen av sensodyne original tannkrem? Kan det være noe i tannkremen jeg er allergisk mot og i så fall hva? Aldri opplevd før, men jeg klør i munnen av enkelte matvarer og har pollenallergi. Anonymkode: d9afa...610
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #2 Skrevet 17. mai 2024 Prøvd Zendium♥️ Mulig du reagerer på noen stoffer nå i pollensesongen selv om den sensodynen du bruker er uten såpestoff. Hilsen tannpleieren Anonymkode: 898bd...a56 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #3 Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prøvd Zendium♥️ Mulig du reagerer på noen stoffer nå i pollensesongen selv om den sensodynen du bruker er uten såpestoff. Hilsen tannpleieren Anonymkode: 898bd...a56 Takk for svar! Da skal jeg prøve Zendium, høres logisk ut at jeg reagerer på stoffer nå når det er pollensesong eller noe. Anonymkode: d9afa...610
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #4 Skrevet 17. mai 2024 Datteren min reagerer på tannkremen når det er pollensesong, et eller annet som krysser der. Hun reagerer på Zendium da, og må ha Sensodyne, men det er vel individuelt. Bytt, du. Anonymkode: 6a407...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå