AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #1 Del Skrevet 17. mai 2024 Første 17 mai uten min elskede mann💔 Jeg er ikke hjemme i dag men tilbringer dagen i en annen by, og det gjør det litt bedre, samtidig som jeg tenker at jeg ikke hadde vært her hvis han levde. Blandede følelser😕 Anonymkode: 1e3ed...296 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torvald Hansen Skrevet 17. mai 2024 #2 Del Skrevet 17. mai 2024 (endret) Hei .. Det blir en veldig rar dag i dag, min far døde for 12 dager siden, han hadde likt å sittet under paveliongen nå idag som det er så fint vær, skal til min mor senere idag med mine brødre, for oss blir det bare en helt vanlig dag! Endret 17. mai 2024 av Torvald Hansen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #3 Del Skrevet 17. mai 2024 Har egentlig ingen avdøde jeg pleide å tilbringe 17. mai mer, men savner jo eksen på sånne dager. Anonymkode: ee105...e92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 17. mai 2024 #4 Del Skrevet 17. mai 2024 Merker ingen forskjell, feiret aldri 17.mai med besteforeldrene mine, da de bodde på en annen kant av landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #5 Del Skrevet 17. mai 2024 Torvald Hansen skrev (31 minutter siden): Hei .. Det blir en veldig rar dag i dag, min far døde for 12 dager siden, han hadde likt å sittet under paveliongen nå idag som det er så fint vær, skal til min mor senere idag med mine brødre, for oss blir det bare en helt vanlig dag! Kondolerer så mye. I år er min andre 17 mai uten faren min, det har blitt lettere å leve med at han er borte, men slike dager som dette er såre når de bare kommer en gang i året. Anonymkode: 4566a...ef8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #6 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kondolerer så mye. I år er min andre 17 mai uten faren min, det har blitt lettere å leve med at han er borte, men slike dager som dette er såre når de bare kommer en gang i året. Anonymkode: 4566a...ef8 I samme situasjon her; pappa døde 10 dager før 17 mai i fjor. Men jeg synes nesten enkelte "vanlige" dager kan være vondere, for på dager som 17 mai har jeg lite tid til å kjenne på sorgen, heldigvis ❤️ Klem til deg ❤️ Anonymkode: 5f7b6...daf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #7 Del Skrevet 17. mai 2024 Torvald Hansen skrev (2 timer siden): Hei .. Det blir en veldig rar dag i dag, min far døde for 12 dager siden, han hadde likt å sittet under paveliongen nå idag som det er så fint vær, skal til min mor senere idag med mine brødre, for oss blir det bare en helt vanlig dag! Kondolerer ❤️ Ts Anonymkode: 1e3ed...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #8 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I samme situasjon her; pappa døde 10 dager før 17 mai i fjor. Men jeg synes nesten enkelte "vanlige" dager kan være vondere, for på dager som 17 mai har jeg lite tid til å kjenne på sorgen, heldigvis ❤️ Klem til deg ❤️ Anonymkode: 5f7b6...daf Takk for klemmen ❤️ klem til deg også ❤️ jeg kjenner til jevnt over til hverdagen også, men på slike dager er det litt ekstra tungt fordi vi hadde bare hverandre egentlig, og han koste seg så masse med å se barnetoget på tv på slutten, spise all den gode maten, høre på sangene på nrk osv. Det merkes at han ikke er mer, jeg skaper nye tradisjoner, men ja. Anonymkode: 4566a...ef8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #9 Del Skrevet 17. mai 2024 Ts her Har du fått noe spørsmål fra din familie/venner om at de forstår at 17 mai er en tøff dag for deg? Anonymkode: 1e3ed...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå