Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min nabo er fra Etiopia. Hun har skal reise hjem om 4 uker og har gledet seg mye. Er mange år siden sist. Men i går fikk hun melding om at reisen var kansellert. Og at hun må kjøpe nye billetter. Hun betalte 15 000 kr billettene som hun får tilbake. Men nye billetter koster nå over 20 000. Hvilke rettigheter har hun her?  Jeg prøver å hjelpe, men vet ikke hvor jeg skal starte 

Anonymkode: 72951...265

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må hun nå booke hos andre flyselskap, så har hun ingen rettigheter til å få dekket mellomlegget. Kanselleringer er gjort i god tid, fristen eg 14 dager.

Anonymkode: 378c9...d3f

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Min nabo er fra Etiopia. Hun har skal reise hjem om 4 uker og har gledet seg mye. Er mange år siden sist. Men i går fikk hun melding om at reisen var kansellert. Og at hun må kjøpe nye billetter. Hun betalte 15 000 kr billettene som hun får tilbake. Men nye billetter koster nå over 20 000. Hvilke rettigheter har hun her?  Jeg prøver å hjelpe, men vet ikke hvor jeg skal starte 

Sjekk med reiseforsikringen. Har opplevd det samme og jeg fikk refundert tapt flybillett.

Anonymkode: 51252...330

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Sjekk med reiseforsikringen. Har opplevd det samme og jeg fikk refundert tapt flybillett.

Fikk du dekket mellomlegget til nye flybilletter? Tapt billett får hun dekket av selskapet som har kansellert.

Anonymkode: 378c9...d3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hun får igjen pengene for den flybillett hun har kjøpt. Men å kjøpe ny billett nå er 6000-8000 dyrere 

AnonymBruker
Skrevet

Hun kan kreve ombooking istedenfor pengene tilbake. 

Anonymkode: 33514...f91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...