Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å trene pilates, men det er jo så vanskelig...

Jeg har vel en normalt flexibel kropp, men den vil liksom ikke være med på mange av øvelsene. :forvirret: Særlig de som går på magen (jeg har riktignok hatt tre keisersnitt, det er jo mulig det har noe med saken å gjøre).

Er det for eksempel vanlig at alle klarer å legge beina bak hodet og ned på gulvet når de ligger på ryggen?? :overrasket: Og der lå jeg som den eneste med beina rett opp i lufta og kniste beskjemmet :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler sterkt på at jeg klarer dèt! :overrasket:

Men sant skal sies; jeg trener ikke pilates heller ;)

:ler::ler: Det høres nå morsomt ut uansett! :)

Gjest Jalileh
Skrevet

Hehe...nei det er nok ikke vanlig :lol:

Men, har du kanskje trent pilates for viderekommende? Burde vel gjøre de enkle basic øvelsene før man kjører på med full guffe?

Skrevet

Jeg har også forsøkt pilates, men hatt samme trøbbel som deg. Det virker som de tror man er slangemenneske jo!! Jeg føler meg ikke mye grasiøs nei ;) , men jeg regner med at det bare gjelder å holde ut og så vips en dag så klarer man det.

Skrevet

Jeg har begynt å trene pilates hjemme, og liker det veldig godt :)

Men den øvelsen du beskriver, får ikke jeg heller til ;) Men de andre øvelsene føler jeg at jeg behersker, så da er det ikke så farlig synes jeg :)

Kanskje det kommer etterhvert??

Skrevet

Men, har du kanskje trent pilates for viderekommende? Burde vel gjøre de enkle basic øvelsene før man kjører på med full guffe?

Nei, dette er helt grunnleggende pilatestrening som treningssenteret akkurat har startet opp med... Mulig at treneren er litt overambisiøs.

Men det er nok sant som noen av dere sier, at det kommer etterhvert!

Hovedsaken er jo at man kjenner at man har trent.

Til jeg behersker de fleste øvelsene får jeg rett og slett plassere meg sånn i salen at jeg slipper å se meg selv i speilet... ;)

Skrevet

Jeg er hjemme med baby nå så trener pilates 3 ganger i uka ved hjelp av DVD. Fungerer som bare juling :) Prøvde først den DVDen tvshop har, men de øvelsene var altfor akrobatiske, noen gjorde til og med vondt om jeg forsøkte. Så kjøpte jeg iForm bladet med DVD og den er superfin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...