Gå til innhold

Han er så flott fyr på alle måter, men har et mindre pent ansikt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Blitt kjent med en kar som jeg synes er veldig trivelig og tvers igjennom en god person. Godt trent, god økonomi og ingen barn, 35 år. Virkelig en bra mann. Men han har ikke noe pent ansikt.  Jeg føler meg slem, men ansiktet er det viktigste da det er dette man ser hver dag. Flere som er i samme dilemma? Er jeg slem?

Anonymkode: 814b9...9d0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kan plutselig endre seg. Men det kommer selvsagt an på hvor lenge du har vært med ham og om du begjærer ham nå.

Jeg møtte en da jeg var i starten av 20-årene, vi hadde felles venner. Første gangen jeg så ham tenkte jeg at det var en mindre pen mann. Faktisk en av de mindre pene jeg hadde sett, jeg vil gå så langt som å si at jeg syntes han var litt stygg, og det synes jeg om de færreste.

Så ble jeg kjent med ham, og etter en stund syntes jeg han var superhot! Vi er ikke sammen lenger, men når jeg ser ham nå synes jeg fortsatt han har noe ved seg som gjør at han er litt kjekk. Utrolig når jeg syntes han var så lite pen i starten, jeg forstår det fortsatt ikke.

Uansett, jeg har troa på at det kan snu. Men intensjonen kan nok ikke være at du skal bli forelska i ham. Fornuften vil ikke holde liv i forelskelse og begjær i særlig lang tid, er min erfaring. Du må se om du faller for ham, ellers kan han alltids bli en god venn 😊

Anonymkode: caba2...f94

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja du er slem. Spar han forde tankene dine

Anonymkode: c0b0a...856

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Blitt kjent med en kar som jeg synes er veldig trivelig og tvers igjennom en god person. Godt trent, god økonomi og ingen barn, 35 år. Virkelig en bra mann. Men han har ikke noe pent ansikt.  Jeg føler meg slem, men ansiktet er det viktigste da det er dette man ser hver dag. Flere som er i samme dilemma? Er jeg slem?

Hvorfor bli kjent/ lede noen an som du ikke synes er attraktiv? 

Anonymkode: 9b21f...006

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du tiltrukket av han da? Min erfaring er at over tid så kan tiltrekning vokse og noen du kanskje ikke syns er kjekk nå kan bli det ettersom du får mer og mer følelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ansikt er viktig. Man må føle på en tiltrekning for å gå videre med en person.

Det betyr ikke at man må være pen eller kjekk objektivt sett. Men du må jo føle en attraksjon. Hvis du ikke føler på det tror jeg heller ikke det kommer dessverre. 

Anonymkode: bf732...99e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du må jo ikke bli sammen med noen du ikke er tiltrukket av, han er ment for noen andre. 

Du hadde sikkert syns en mann var uaktuell om du fikk høre dette var hans tanker om deg, mens han vurderte å ta til takke. Det blir for dystert og sårt, gå videre og ha han som venn. 

Anonymkode: ccd60...d8c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utseende blir mindre og mindre viktig etter som åra går, alt det andre er mye viktigere. Du blir glad i en partner med gode egenskaper uansett om han ikke er billedskjønn. En positiv bieffekt er at de som ikke er vakre kan være mindre tilbøyelige til utroskap. 

Anonymkode: e5113...8bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man  “faller“ for noen, ser man ikke så mye på utseende. 
Da teller ikke det mest

Anonymkode: 353d2...bbe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 hours ago, AnonymBruker said:

Gå videre til du finner en som er kjekk, trivelig, godt trent, har god økonomi og ingen barn. 
Om dét tar 1-30 år så får du vel det du vil ha til slutt.

Hvorfor slå seg til ro med en «annenrangs» om man kan finne en på første hylle, sant? 
Han får finne seg ei som ser forbi utseende. 

Anonymkode: 8a285...806

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 hours ago, AnonymBruker said:

Ja du er slem. Spar han forde tankene dine

Anonymkode: c0b0a...856

Hun trenger jo ikke si det til ham da.

Er enig, TS. Attraktivitet har noe å si, og ansiktet er det absolutt viktigste. Høyde, vekt, stil og alt det er teller mye mindre enn ansiktet, og det spiller ingen rolle hvor god økonomi eller hvor få barn vedkommende har hvis jeg ikke er tiltrukket av ansiktet.

Anonymkode: bbadd...1cf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

La han gå til noen som setter ordentlig pris på han :) 

Anonymkode: 42ff7...cd5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gå videre til du finner en som er kjekk, trivelig, godt trent, har god økonomi og ingen barn. 
Om dét tar 1-30 år så får du vel det du vil ha til slutt.

Hvorfor slå seg til ro med en «annenrangs» om man kan finne en på første hylle, sant? 
Han får finne seg ei som ser forbi utseende. 

Anonymkode: 8a285...806

Du må innse at det at ts ikke syns han er attraktiv ikke er det samme som at andre kvinner er enige. Jeg er ikke tiltrukket mennene til noen av kvinnene jeg kjenner, betyr det at de er en gjeng stygge karer? Nei. Han her må få sjangsen til å finne ei som syns han er en kjekkas. 

Ikke gjør det til et kravstor greie, det er kun et tilfelle av manglende attraksjonog ts må innse det å la han gå.

Anonymkode: ccd60...d8c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det handler om ansiktspen. Av og til bare er det noe der. Utstråling og kjemi. Om det ikke er der, vil du uansett ikke synes han er attraktiv i lengden.

Så, nei fra meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min kjæreste er heller ikke typisk ansiktspen, men jeg synes han er skikkelig hot! Det er hele pakken som tiltrekker meg, da blir han pen selv om han ikke er en klassisk kjekkas. 

Anonymkode: 7d9ac...ac1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Min kjæreste er heller ikke typisk ansiktspen, men jeg synes han er skikkelig hot! Det er hele pakken som tiltrekker meg, da blir han pen selv om han ikke er en klassisk kjekkas. 

Men ansiktet må være pent. Jeg klarer ikke synes noen er hot om ansiktet er mindre pent dessverre

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men ansiktet må være pent. Jeg klarer ikke synes noen er hot om ansiktet er mindre pent dessverre

Da er du ikke oppriktig interessert i mannen om du synes han er mindre pen selv etter dere har blitt kjent. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men etter fylte 40 endres ansiktet mye, man får slappere hud, rynker, leverflekker osv, så det er begrenset hvor lenge noen er ansiktspene. Da er resten av kvalitetene mer verdt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må like ansiktet og kroppen.. Det er ikke dermed sagt det er en mann alle snur seg etter, men det jeg liker og ønsker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snakker vi om samme mann?

Eneste som holder meg tilbake, er at jeg finner han ikke fysisk tiltrekkende i det hele tatt. Føler meg så overfladisk, og jeg er ikke krav stor! Venninnene mine sier jeg har en kjedelig smak i menn, og er ganske enig i det. De er kanskje kjedelig for de fleste, men pene og kjekke for meg. Men han her... jeg finner han ikke tiltrekkende i det hele tatt. Veldig frustrerende. For alt annet er perfekt.

Anonymkode: 4947a...4cb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/17/2024 at 1:09 AM, AnonymBruker said:

Du er ikke slem, du trenger ikke sette merkelapp på deg selv.

Hvorfor er det det viktigste for deg? Hva eller gjør at et forhold fungerer bra og du har det bra?

Hvis fu tenker gjennom det nøye ser du kanskje at det egentlig er andre ting som er minst like viktige og du blir mer fokusert på de.

Er det andre fysiske ting som du finner tiltrekkende med ham - øyne, skuldre, osv.? Jeg er svak for fine øyne og sterke/seige armer og hender. Ikke for store, men sånne som menn som svømmer og går mye på ski har :).

Hvis du har datet bare et par ganger, gi det litt tid. Har selv følt det samme, men fyren var så kul at til 4-5 date syntes jeg at han var tiltrekkende :)

Anonymkode: dbf8a...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...