Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 Her en tråd for alle nye funn innen musikk! Slik at vi kan dele det fine vi oppdager Jeg kan jo begynne! Catpower - Lavmælt og vakker stemme som gjør seg godt med et glass rødvin
Gjest Donna Skrevet 11. februar 2006 #2 Skrevet 11. februar 2006 Ikke akkurat noe nytt funn - men jeg slutter aldri å imponeres over Sivert Høyem - han har den flotteste stemmen jeg kan tenke meg
Gjest Catwoman Skrevet 11. februar 2006 #3 Skrevet 11. februar 2006 Ikke akkurat noe nytt funn - men jeg slutter aldri å imponeres over Sivert Høyem - han har den flotteste stemmen jeg kan tenke meg ← Og jeg har akurat "funnet" han Lker ikke all musikken Madrugada har... men den stemmen. Og majesty.... spiller den på fullt her nå *frysninger på ryggen*
Gjest Fruktkake Skrevet 11. februar 2006 #5 Skrevet 11. februar 2006 Ikke akkurat noe nytt funn - men jeg slutter aldri å imponeres over Sivert Høyem - han har den flotteste stemmen jeg kan tenke meg ← Han er fantastisk. Madrugada er det bandet som har påvirket meg mest de siste seks årene! Hvis du ikke allerede har gjort det, så kjøp soloplata hans. Den er knallbra!
Gjest Donna Skrevet 11. februar 2006 #6 Skrevet 11. februar 2006 Takk for at du minnet meg på det, Fruktkake - den skal jeg jammen kjøpe idag
nostalgia Skrevet 11. februar 2006 #7 Skrevet 11. februar 2006 De siste månedene har disse artistene/ bandene påvirket meg aller mest: Ane Brun Antony and the Johnsons Beth Orton Minor Majority
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #10 Skrevet 11. februar 2006 Tracy Chapman. Utrolig nydelig stmning på musikken hennes!!
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #11 Skrevet 11. februar 2006 Tja, har oppdaget Heine Totland, Gli Scapoli, State og Michael Brecker. Absolutt å anbefale.
Latee Skrevet 11. februar 2006 #12 Skrevet 11. februar 2006 Fred Hammond lager også kjempevakker musikk!
Dru Skrevet 11. februar 2006 #13 Skrevet 11. februar 2006 Definitivt Depeche Mode. Playing the Angel gjør ting med meg.
Gjest Sabia Skrevet 11. februar 2006 #15 Skrevet 11. februar 2006 Liker den nye til Marit Larsen jeg, blir på godt humør av den! Husker ikke hva den heter... Jo! Don't save me, tror jeg.
Gjest Markus i Oslo Skrevet 11. februar 2006 #16 Skrevet 11. februar 2006 Jeg har akkurat blitt kjent med Flying Pickets. A capella har aldri vært morsommere. Ellers vil jeg anbefale The International Tussler Society.
Anglofil Skrevet 12. februar 2006 #17 Skrevet 12. februar 2006 Frank Sinatra Nat King Cole Elton John Jamie Cullum Jewel Mvh Yvonne
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2006 #18 Skrevet 12. februar 2006 Tracy Chapman. Utrolig nydelig stmning på musikken hennes!! ← Jeg liker henne også veldig godt. I tillegg til Eva Cassidy og John Mayer.
Lassie Skrevet 12. februar 2006 #19 Skrevet 12. februar 2006 Må innrømme at jeg nettopp har oppdaget Aaron Neville, jeg, etter reklamen på Tv så gikk Lassiemannen hen og kjøpte CDen "Some of my greatest songs" til meg Faktisk så ble jeg svært positivt overrasket, det er lett musikk med fine tekster og heeelt annen sjanger enn jeg vanligvis hører på. Men jeg blir sånn rolig og "god" inni meg av å høre på CDen. Dessuten er det noen sanger på den som er veldig koselige å danse med snuppen midt på stuegulvet til...
Gjest Markus i Oslo Skrevet 12. februar 2006 #20 Skrevet 12. februar 2006 Og mens vi er inne på god, gammel musikk er The Housemartins heller ikke å forakte. ← Jeg må bare spørre: Er det de som har en nydelig versjon av Stevie Wonders "Heaven help us all"? Og en som heter Caravan of Love eller noe sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå