AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #1 Del Skrevet 16. mai 2024 Hei. Jeg trenger råd vedrørende gnagsår på hæl ved løping. Jeg har «løpt inn» skoene på tredemølle, merket da ingenting til gnagsår. Så fort jeg har løpt ute så er det i gang på den ene hælen. Jeg bruker gnagsårplaster, teiper over, bruker tekniske sokker, heallock knyting og likevel kjenner jeg det halvveis på turen. Har dere noen gode tips på hvordan bli kvitt gnagsåret samt forhindre at det skjer igjen? Det kan selvfølgelig hende at gnagsåret ikke har fått grodd skikkelig, den første gangen ble det hull på blemmen og det tok en uke til det kom ny hinne. Nå er det såpass tynn hud så det skal vel lite til før det blir irritert. Jeg teiper også et gnagsårplaster bak i skoen i ren desperasjon, uten nevneverdig effekt😅 Frustrerende at dette er grunnen til at jeg gruer meg til løpeturer.. Må vurdere å ta med meg sko uten hæl på tur for å bytte🤦🏻♀️ Anonymkode: b3225...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå