Gå til innhold

Mest velduftende vaskemiddel til klær

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor må det dufte? Det beste er at det dufter rent og ikke parfyme. Vi forurenser alt rundt oss med kunstige dufter så vi vet ikke hva som er ren duft lenger. 

Anonymkode: 9e542...080

Spurte TS om det?? Noen foretrekker duft, andre ikke! Og alle dufter er ikke kunstige! 

Anonymkode: 69231...5e8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Neutral uten parfyme er det mest velduftende vaskemidlet.

Alle de andre har syntetisk, nasty lukt.

Foretrekker uparfymert vaskemiddel, slik at jeg slipper å gå rundt å lukte vaskemiddel. Folk som har stil lukter av kvalitetsparfyme, ikke Blenda.

Anonymkode: 0b424...39a

Jeg elsker å kjenne at det lukter en god og svak duft av renhet av meg. Parfymen kjenner jeg ikke lukten av på meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 hours ago, AnonymBruker said:

Vaskeark. Kjøpes på mange matbutikker nå. Lukter sterkt når du åpner pakken, men det er fordi det er så mange vask i en pakke. Et vaskeark gir en mild og god duft av en klesvask. Viktigst av alt er det miljøvennlig. 

image.thumb.png.01401d4c06aa332d718a6240a468b99f.png

Anonymkode: b4725...a0a

Det blir rådyrt i lengden. 

Anonymkode: 8b6bc...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes også Unik sin Rent tøy ull og silke lukter godt! Jeg pleier å spraye litt eddik under armene på bomullstøy som det henger litt svette i 😊Også liker jeg lukten av A+ sitt vaskemiddel. Bruker bittelitt eddik som skyllemiddel. 
Forøvrig elsker jeg lukten av skyllemiddel, spesielt Softlan outdoor fresh, men unngår å bruke den pga mange reagerer på sterk lukt. Har også brukt endel eteriske oljer som lavendel når jeg vasker f.eks sengetøy med nøytralt vaskemiddel. Altså - noe så deilig som å plukke ned rent sengetøy fra snora som dufter av naturlig lavendel!! Bruker også av og til sitrusliknende oljer til annet tøy når jeg vasker med nøytralt vaskemiddel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

4D17C33A-6B5A-4F28-95D4-F9D5564BE453.thumb.webp.6210fa287c7a1dbd626a6b5089007781.webp

Bruker ikke skyllemiddel 

Anonymkode: c6ec8...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

For god lukt, heng klærne til tørk på tørkesnor ute ;) 

Anonymkode: 4b195...d83

Uff, jeg synes de lukter nesten vondt når de har tørket ute. Vet ikke, kanskje det bare er meg, men jeg syns de får en stram lukt etter å ha hengt ute.

Anonymkode: 770a1...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Enig!

Klar, er absolutt best på lukt og bra for sensitiv hud. 

Anonymkode: fa12d...803

Er den bedre enn Neutral sensitive? Bruker den og er litt lei 🫤

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vaskeark. Kjøpes på mange matbutikker nå. Lukter sterkt når du åpner pakken, men det er fordi det er så mange vask i en pakke. Et vaskeark gir en mild og god duft av en klesvask. Viktigst av alt er det miljøvennlig. 

image.thumb.png.01401d4c06aa332d718a6240a468b99f.png

Anonymkode: b4725...a0a

Hvordan bruker man de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg må ærlig innrømme at jeg er glad i skyllemiddelet som heter sommerfrisk fra Comfort. Det er min guilty pleasure, MEN jeg bruker en femtedel av anbefalt dosering. Synes ikke noe om folk som lukter vaskeri. Da blir det akkurat nok til at man legger merke til det når klesvasken står og tørker og etter det forsvinner lukta stort sett. 

Vaskearkene fra Meny lukter veldig godt! Har også kjøpt noen fra sønnen til en familievenn som solgte til inntekt for klassetur, de luktet kjeller på nittitallet synes jeg. 

Anonymkode: 115a6...f24

Sommerfrisk er helt nydelig. Jeg overtok en del klær etter en venninne som hadde slanket seg, klarte ikke duften fra dem og måtte vaske alt på nytt med Sommerfrisk. 

Anonymkode: a8382...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 hours ago, AnonymBruker said:

For god lukt, heng klærne til tørk på tørkesnor ute ;) 

Anonymkode: 4b195...d83

Går sjelden her, bor på gård;P Enig i at det blir god lukt

Anonymkode: 97119...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker bare en liten slant med comfort skyllemiddel med "duft av bomull", for jeg synes lukten er så god men mild ☺️ Bruker blenda sensitiv vaskepulver utenom, men synes det er så kjedelig når klærne lukter "ingenting" 🤭

Anonymkode: 50e79...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bruker bare en liten slant med comfort skyllemiddel med "duft av bomull", for jeg synes lukten er så god men mild ☺️ Bruker blenda sensitiv vaskepulver utenom, men synes det er så kjedelig når klærne lukter "ingenting" 🤭

Anonymkode: 50e79...88b

Enig. Tar du det i skyllemiddelskuffen eller bare litt sammen med vaskemiddel?

Anonymkode: 97119...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 21.46):

Hvorfor må det dufte? Det beste er at det dufter rent og ikke parfyme. Vi forurenser alt rundt oss med kunstige dufter så vi vet ikke hva som er ren duft lenger. 

Men hva er "ren duft", om ikke det vaskemiddelet som gjør at klær lukter best? Det er vel en god ren duft ts er ute etter vil jeg tro? Jeg lurer for øvrig på det samme, så jeg har ingen tips, ts. 

Anonymkode: 299b0...d96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker softlan outdoor fresh. Synes den lukter rent og friskt. 

Hadde aldri klart og ikke bruke skyllemiddel. Både med tanke på stive klær, og føler heller ikke at klær som nesten ikke lukter noe etter vask er rene.

Anonymkode: 25e8c...45a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A+ vaskekapsler, da dufter det friskt og godt uten skyllemiddel🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men hva er "ren duft", om ikke det vaskemiddelet som gjør at klær lukter best? Det er vel en god ren duft ts er ute etter vil jeg tro? Jeg lurer for øvrig på det samme, så jeg har ingen tips, ts. 

Anonymkode: 299b0...d96

Nei, du bekrefter det jeg sier:folk vet ikke hvordan" rent "dufter lenger for de er så vant med at samfunnet forurenses av kunstige dufter. Rent og friskt og nøytralt uten spor av parfymert duft. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...