Gå til innhold

Kjennskap til Norion bank ab, Norge filial?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei på dere , er det noen av dere som har kjennskap til Norion bank ab, Norge filial? 
Det står jeg har tatt et lån hos de, og jeg har IKKE lånt penger hos verken de eller hos andre banker eller fra noe annet. 
Så frustrende jeg ikke får ringt til de før på tirsdag, pga pinse. 
Æsj så dumt det ble 😣

Anonymkode: 5aae0...ebb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send de Mail og så kan du glemme det.

Anonymkode: 36c4d...09b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 21.21):

Hei hei på dere , er det noen av dere som har kjennskap til Norion bank ab, Norge filial? 
Det står jeg har tatt et lån hos de, og jeg har IKKE lånt penger hos verken de eller hos andre banker eller fra noe annet. 
Æsj så dumt det ble 😣

Det kan være et gammelt kredittkort du ikke lenger bruker, men at kreditten er innvilget. Det vil se ut som et låni gjeldsregisteret. 

Anonymkode: 15366...7ef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 21.21):

Æsj så dumt det ble 😣

Viktig detalj: HVOR står det at du har tatt opp dette lånet? Gjeldsregisteret? Skattemeldingen? En SMS eller epost? Og hva står det i så fall nøyaktig i den SMS'en eller eposten?

Norion Bank retter seg mot mellomstore bedrifter og eiendomsselskaper, så det høres litt rart ut at en privatperson skal ha gjeld der. Det er derfor jeg spør om du har fått melding på SMS eller epost, for i så fall kan det være scam. Ikke trykk på noen lenker eller fyll inn info. Den delen av konsernet som retter seg mot privatpersoner heter Collector, så om det står det også kan det være reelt. 

Anonymkode: 97733...8ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...