AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #1 Del Skrevet 16. mai 2024 K - Flink til praktiske ting, liker alt fra bilskruing/maskiner til båtliv. Er seriøs. S - ekstremt aktiv type. Elsker alle former for friluftsliv. Og jeg er veldig forelsket, men usikker på om jeg kan få han Jeg er midt i mellom. Liker å være aktiv, men liker også å roe ned med en god bok. Anonymkode: d56b6...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 16. mai 2024 #2 Del Skrevet 16. mai 2024 K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 16. mai 2024 #3 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): K - Flink til praktiske ting, liker alt fra bilskruing/maskiner til båtliv. Er seriøs. S - ekstremt aktiv type. Elsker alle former for friluftsliv. Og jeg er veldig forelsket, men usikker på om jeg kan få han Jeg er midt i mellom. Liker å være aktiv, men liker også å roe ned med en god bok. Anonymkode: d56b6...5f4 Jeg heller mot K fordi du beskriver ham som seriøs, og fordi forelskelse kan være en felle. Men vi trenger mer informasjon om begge for å gi deg mer utfyllende/treffsikre svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #4 Del Skrevet 16. mai 2024 Om du må spørre andre om hvem DU skal velge og om du står mellom to, da bør du velge ingen. Disse spørsmålene er idiotisk. Det er ikke hodet som velger kjærligheten, men følelsene. Hva sier hjertet ditt? Hva sier følelsene? Bare det at du har to stykker velge mellom er for meg et rødt flagg. Anonymkode: b7c51...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #5 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): K - Flink til praktiske ting, liker alt fra bilskruing/maskiner til båtliv. Er seriøs. S - ekstremt aktiv type. Elsker alle former for friluftsliv. Og jeg er veldig forelsket, men usikker på om jeg kan få han Jeg er midt i mellom. Liker å være aktiv, men liker også å roe ned med en god bok. Anonymkode: d56b6...5f4 K om DU har følelser for han. Ellers ingen. Hvis ikke NEI. Kan være så seriøs han vil ,men det funker ikke om du ikke føler kjemien. Been there... Jeg fant til slutt en som hadde hele pakken. Du vet når du vet,da spør man ikke...man vet det er kjærlighet😍 Anonymkode: 58c61...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #6 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du må spørre andre om hvem DU skal velge og om du står mellom to, da bør du velge ingen. Disse spørsmålene er idiotisk. Det er ikke hodet som velger kjærligheten, men følelsene. Hva sier hjertet ditt? Hva sier følelsene? Bare det at du har to stykker velge mellom er for meg et rødt flagg. Anonymkode: b7c51...c6c Skulle til å si det samme! Er det kjærlighet lurer man ikke,og har ikke 2 stk "velge" i mellom! Anonymkode: 58c61...c31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #7 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du må spørre andre om hvem DU skal velge og om du står mellom to, da bør du velge ingen. Disse spørsmålene er idiotisk. Det er ikke hodet som velger kjærligheten, men følelsene. Hva sier hjertet ditt? Hva sier følelsene? Bare det at du har to stykker velge mellom er for meg et rødt flagg. Anonymkode: b7c51...c6c Jeg vet ikke om jeg har 2 å velge mellom. Hjertet sier S, men... Er nok litt redd for de sterke følelsene. Og kjemien vår. Anonymkode: d56b6...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #8 Del Skrevet 16. mai 2024 Ingen av de. Anonymkode: a4bd6...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #9 Del Skrevet 16. mai 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet ikke om jeg har 2 å velge mellom. Hjertet sier S, men... Er nok litt redd for de sterke følelsene. Og kjemien vår. Anonymkode: d56b6...5f4 La det gå litt tid... Anonymkode: b7c51...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #10 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Om du må spørre andre om hvem DU skal velge og om du står mellom to, da bør du velge ingen. Disse spørsmålene er idiotisk. Det er ikke hodet som velger kjærligheten, men følelsene. Hva sier hjertet ditt? Hva sier følelsene? Bare det at du har to stykker velge mellom er for meg et rødt flagg. Anonymkode: b7c51...c6c Yes yes yes yes, dette. Anonymkode: 9c596...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå