Gå til innhold

Hvem bør jeg satse på? Eller bør jeg satse på noen av dem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

K - Flink til praktiske ting, liker alt fra bilskruing/maskiner til båtliv. Er seriøs.

S - ekstremt aktiv type. Elsker alle former for friluftsliv. Og jeg er veldig forelsket, men usikker på om jeg kan få han

Jeg er midt i mellom. Liker å være aktiv, men liker også å roe ned med en god bok. 

Anonymkode: d56b6...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

K - Flink til praktiske ting, liker alt fra bilskruing/maskiner til båtliv. Er seriøs.

S - ekstremt aktiv type. Elsker alle former for friluftsliv. Og jeg er veldig forelsket, men usikker på om jeg kan få han

Jeg er midt i mellom. Liker å være aktiv, men liker også å roe ned med en god bok. 

Jeg heller mot K fordi du beskriver ham som seriøs, og fordi forelskelse kan være en felle. Men vi trenger mer informasjon om begge for å gi deg mer utfyllende/treffsikre svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du må spørre andre om hvem DU skal velge og om du står mellom to, da bør du velge ingen. Disse spørsmålene er idiotisk. Det er ikke hodet som velger kjærligheten, men følelsene. Hva sier hjertet ditt? Hva sier følelsene?

Bare det at du har to stykker velge mellom er for meg et rødt flagg.

Anonymkode: b7c51...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

K om DU har følelser for han. Ellers ingen.

Hvis ikke NEI. Kan være så seriøs han vil ,men det funker ikke om du ikke føler kjemien. Been there...

Jeg fant til slutt en som hadde hele pakken. Du vet når du vet,da spør man ikke...man vet det er kjærlighet😍

Anonymkode: 58c61...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du må spørre andre om hvem DU skal velge og om du står mellom to, da bør du velge ingen. Disse spørsmålene er idiotisk. Det er ikke hodet som velger kjærligheten, men følelsene. Hva sier hjertet ditt? Hva sier følelsene?

Skulle til å si det samme!

Er det kjærlighet lurer man ikke,og har ikke 2 stk "velge" i mellom! 

Anonymkode: 58c61...c31

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke om jeg har 2 å velge mellom.  Hjertet sier S, men... Er nok litt redd for de sterke følelsene. Og kjemien vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke om jeg har 2 å velge mellom.  Hjertet sier S, men... Er nok litt redd for de sterke følelsene. Og kjemien vår.

La det gå litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Yes yes yes yes, dette. 

Anonymkode: 9c596...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...