AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #21 Skrevet 19. mai 2024 Har skiftet til Nice mobil for en måned siden. Gikk fra Telenor etter at de økte prisene. Bor i grisgrendt strøk på Østlandet, og var skeptisk til dekning (Ice nett) Men positivt overrasket, faktisk bedre dekning enn Telenor her. Det hører med til historien at Telenor ringte meg etter at jeg hadde byttet, og tilbød billigere abonnement. Men det kunne de gjort før. De prøver med andre ord å melke de trofaste kundene så mye som går, og bare tilby billig pris til de som ikke er trofaste. Hmmm.. 😡 Anonymkode: 52787...7a4 2
Silviana Skrevet 19. mai 2024 #22 Skrevet 19. mai 2024 Her bruker vi begge nice mobil og er fornøyde med det. Har det abonnementet som gir 12 GB data til 200 kr i mnd.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #23 Skrevet 19. mai 2024 maverick22 skrev (På 17.5.2024 den 12.50): Jeg jobber hos telenor, hvis du har abbo hos oss i dag, så gjerne ring inn til kunderservice og si at du vurderer å bytte. Jeg er sikker på vi kan gi deg en bedre pris. Husk at du har Min Sky og nettvern inkludert, ingen andre leverandører har det sammen. Det er viktig å tenke på digital sikkerhet, ikke glem det Hvordan fungerer nettvern hos dere egentlig? Anonymkode: 93160...7c0
maverick22 Skrevet 23. mai 2024 #24 Skrevet 23. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 15.52): Hvordan fungerer nettvern hos dere egentlig? Anonymkode: 93160...7c0 Kort forklart, om man har trykket seg innpå lenker og nettsider kan være svindelaktig så vil vi blokkere dette. da blir du automatisk ført bort ifra det. På den måten vil man være beskyttet før skaden eventuelt skjer. https://www.telenor.no/om/sikkerhet/sikkerhetspuls_q1_24/ Her har du en fersk rapport som gir deg et større innblikk i hvor mye og hvordan sikkerhets tjenester fra Telenor fungerer. Nettvern i seg selv foretok nesten 500 millioner blokkeringer i første kvartal i år, som viser seg til å være en 60% økning fra ifjor. Nettvern er inkludert i alle abonnementer hos oss, og om man deler nett ifra telefonen sin via deling eller datasim til mobilruter eller nettbrett så fungerer Nettvern på samme måte, og i utlandet. Personlig så kan jeg ikke skjønne at folk ikke tar sikkerhet på alvor etter å ha sett flere saker med hvor stor skade det kan gjøre. Nettvern er ikke det endelige svare på 100% sikkerhet, det er kun et ekstra lag med beskyttelse. Man har jo ulike forsikringer gjennom sine dagligdagse liv, men hvorfor ikke gjøre noe med å sikre sine egne data digitalt?. Dette er relativt nytt for folk flest, men er uhyre viktig. Man hører ofte at folk sier at de passer på å ikke trykke seg innpå noe, men hadde alle vært like fornuftig så hadde ikke svindel og hacking vært et så stort samfunnsproblem som det er i dag. Igjen så finnes det uttalige lavpris selskaper som gir billige priser, men i Telenor så prøver vi å tilby en fullstendig pakke, med innhold som er mer fremtidsrettet. Hadde man prøvd å finne en lik tjeneste som nettvern og skylagring for seg selv så hadde det til sammen kostet mer enn hva vi tilbyr i abonnementspris. Endret 23. mai 2024 av maverick22 mer info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå