AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #1 Del Skrevet 16. mai 2024 Noen som har erfaring med ett bra og billig alternativ til telenor med telenor dekning? Har sjekket den listen over billigste, der kommer plussmobil best ut, men ligger masse dårlige anmeldelser av dem. Noen son har ett bra alternativ, bruker lite data, ca. 5gb Anonymkode: 7fb33...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 16. mai 2024 #2 Del Skrevet 16. mai 2024 Jeg har Talkmore nå. De setter opp prisen, derfor var jeg på utkikk etter nytt abonnement. Vurderte Fjordkraft, men etter å ha sett på Trustpilot, styrer jeg unna. Tror det blir til at jeg blir hos Talkmore. Talkmore har vært helt uproblematisk å forholde seg til. Telenordekning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #3 Del Skrevet 16. mai 2024 Talkmore er ikke billigst, men god kundeservice og ok app. Jeg trengte en aktør som kunne ha både data-SIM og ok datapakker utenfor EU, med Telenor-nett, og lista var ikke kjempelang. Jeg går både Trumf-bonus og 20% rabatt som OBOS-medlem. Anonymkode: d0716...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #4 Del Skrevet 16. mai 2024 Har Happybytes. Aldri hatt noe som helst tull med dem. Anonymkode: 6355e...05e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #5 Del Skrevet 16. mai 2024 Jeg har plussmobil, ingen problem her, hatt i 2 år. Anonymkode: 80c02...b4f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #6 Del Skrevet 16. mai 2024 Happybytes, veldig fornøyd! De har også Telenor dekning Anonymkode: 6f849...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #7 Del Skrevet 16. mai 2024 Zenobia skrev (2 timer siden): Jeg har Talkmore nå. De setter opp prisen, derfor var jeg på utkikk etter nytt abonnement. Vurderte Fjordkraft, men etter å ha sett på Trustpilot, styrer jeg unna. Tror det blir til at jeg blir hos Talkmore. Talkmore har vært helt uproblematisk å forholde seg til. Telenordekning Fjordkraft gikk fra telenor til telia/netcom server for ikke lenge siden Anonymkode: 80c02...b4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjertrud von Knäbe Skrevet 16. mai 2024 #8 Del Skrevet 16. mai 2024 Happybytes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #9 Del Skrevet 16. mai 2024 Plussmobil! Har omtrent halvert mobilkostnadene mine sammenlignet med HAPPYBYTES som jeg hadde før... 🤑 Anonymkode: 8a568...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #10 Del Skrevet 17. mai 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Plussmobil! Har omtrent halvert mobilkostnadene mine sammenlignet med HAPPYBYTES som jeg hadde før... 🤑 Anonymkode: 8a568...4d7 Og du har ikke hatt noen problemer med dem? Anonymkode: 7fb33...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick22 Skrevet 17. mai 2024 #11 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Noen som har erfaring med ett bra og billig alternativ til telenor med telenor dekning? Har sjekket den listen over billigste, der kommer plussmobil best ut, men ligger masse dårlige anmeldelser av dem. Noen son har ett bra alternativ, bruker lite data, ca. 5gb Anonymkode: 7fb33...4f6 Jeg jobber hos telenor, hvis du har abbo hos oss i dag, så gjerne ring inn til kunderservice og si at du vurderer å bytte. Jeg er sikker på vi kan gi deg en bedre pris. Husk at du har Min Sky og nettvern inkludert, ingen andre leverandører har det sammen. Det er viktig å tenke på digital sikkerhet, ikke glem det :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #12 Del Skrevet 17. mai 2024 maverick22 skrev (Akkurat nå): Jeg jobber hos telenor, hvis du har abbo hos oss i dag, så gjerne ring inn til kunderservice og si at du vurderer å bytte. Jeg er sikker på vi kan gi deg en bedre pris. Husk at du har Min Sky og nettvern inkludert, ingen andre leverandører har det sammen. Det er viktig å tenke på digital sikkerhet, ikke glem det Kan du gi meg et braaaaa tilbud om jeg bytter fra plussmobil? 😂 Anonymkode: 80c02...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick22 Skrevet 17. mai 2024 #13 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du gi meg et braaaaa tilbud om jeg bytter fra plussmobil? 😂 Anonymkode: 80c02...b4f hahah!, gjerne send en DM så kan jeg se på det, kan absolutt ikke love deg noe men skal gjøre mitt beste😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #14 Del Skrevet 17. mai 2024 maverick22 skrev (3 minutter siden): hahah!, gjerne send en DM så kan jeg se på det, kan absolutt ikke love deg noe men skal gjøre mitt beste😅 Endrer dere på bedrift å? Jeg synes det koster mye pr abonnement. Har gjerne kunna fått et bra tilbud der og synes jeg. Anonymkode: ab9ba...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick22 Skrevet 17. mai 2024 #15 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Endrer dere på bedrift å? Jeg synes det koster mye pr abonnement. Har gjerne kunna fått et bra tilbud der og synes jeg. Anonymkode: ab9ba...0a7 absolutt, litt vanskelig å si på stående fot, hva min anbefaling hadde vært uten å vite litt mer😅, ikke værre enn å sende en melding over her så kan vi ta det videre å se an på det. Som regel er det enklere å legge til endringer på privat abbo, men ikke være noe spesielt vanskelig om man sitter på en bedriftsavtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #16 Del Skrevet 17. mai 2024 maverick22 skrev (2 timer siden): Jeg jobber hos telenor, hvis du har abbo hos oss i dag, så gjerne ring inn til kunderservice og si at du vurderer å bytte. Jeg er sikker på vi kan gi deg en bedre pris. Husk at du har Min Sky og nettvern inkludert, ingen andre leverandører har det sammen. Det er viktig å tenke på digital sikkerhet, ikke glem det Hva pokker er vitsen med å ikke bare ha de riktige prisene fra start?? Da slipper kunder å måtte ringe inn "for å få redusert pris". Latterlig. Anonymkode: 6355e...05e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #17 Del Skrevet 17. mai 2024 7 hours ago, maverick22 said: Jeg jobber hos telenor, hvis du har abbo hos oss i dag, så gjerne ring inn til kunderservice og si at du vurderer å bytte. Jeg er sikker på vi kan gi deg en bedre pris. Husk at du har Min Sky og nettvern inkludert, ingen andre leverandører har det sammen. Det er viktig å tenke på digital sikkerhet, ikke glem det Spurte om det, dere kunne strekke dere til ca. 20,- i avslag, er også ganske irritert over at jeg har betalt 170,- i mnd. for safe og safe id tyveri, noe jeg ikke bestilte i ett år, uten å blitt informert skikkelig om at dette ble automatisk lagt til. Min sky er genialt, men har iCloud og OneDrive så trenger ikke 3 sky lagringer. Hvis nicemobil kan gi meg det samme til under halve prisen så begynner dere å bli litt vel dyre. Jeg har vært trofast kunde i alle år, men nå er prisen urimelig høy. Har hatt ett forbruk på 700mb denne mnd og trenger ikke noe tilleggs tullball, da begynner ca. 350,- å bli for mye. Bor i Oslo og krever kun dekning og bra samtalekvalitet, dette klarer andre å tilby også. Anonymkode: 7fb33...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick22 Skrevet 18. mai 2024 #18 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva pokker er vitsen med å ikke bare ha de riktige prisene fra start?? Da slipper kunder å måtte ringe inn "for å få redusert pris". Latterlig. Anonymkode: 6355e...05e Markedet endrer seg jo, vanlig med endringer og det er også vanlig med andre priser når kunder tar kontakt. Dette gjelder strøm, mobil, internett og det du kunne tenke deg om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick22 Skrevet 18. mai 2024 #19 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Spurte om det, dere kunne strekke dere til ca. 20,- i avslag, er også ganske irritert over at jeg har betalt 170,- i mnd. for safe og safe id tyveri, noe jeg ikke bestilte i ett år, uten å blitt informert skikkelig om at dette ble automatisk lagt til. Min sky er genialt, men har iCloud og OneDrive så trenger ikke 3 sky lagringer. Hvis nicemobil kan gi meg det samme til under halve prisen så begynner dere å bli litt vel dyre. Jeg har vært trofast kunde i alle år, men nå er prisen urimelig høy. Har hatt ett forbruk på 700mb denne mnd og trenger ikke noe tilleggs tullball, da begynner ca. 350,- å bli for mye. Bor i Oslo og krever kun dekning og bra samtalekvalitet, dette klarer andre å tilby også. Anonymkode: 7fb33...4f6 ikke sant ja, da finner du nok andre lavprise aktører som kan gi deg en bedre pris. Mange av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 19. mai 2024 #20 Del Skrevet 19. mai 2024 Jeg og min samboer har hatt plussmobil siden i fjor vinter, uten noen problemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå