AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #1 Skrevet 16. mai 2024 Har nettopp vært gravid og har pga. den medfølgende vektoppgangen fått noen ferske strekkmerker på leggene. Jeg bryr meg egentlig ikke om strekkmerker, men akkurat så ferske på et så synlig sted synes jeg er trasig. Skal ha på knekort kjole i morgen i fineværet (lette etter noe lenger på butikken, men fant ikke), så jeg må bare bite i det sure eplet og vise til alle og enhver 🥲 Tror dere folk kommer til å tenke over det? Jeg vet i hvert fall at jeg kommer til å være preget av det, uansett hvor teit det er. Har vokst opp med en mor og en bestemor som alltid har vært sånn "åh, strekkmerker?! det har jeg aaaaaldri hatt", som om det er noe viktig, og da har det blitt noe jeg har fokusert på fra starten av tenårene. Prøver å ikke bry meg, men trenger litt hjelp til det. Anonymkode: 1dd5a...379 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #2 Skrevet 16. mai 2024 Pyttsann tenker jeg. Få kommer til å legge merke til det, og ingen kommer til å bry seg. Håp en usikker tenåring legger merke til det, og ser at du har et helt avslappet forhold til det. Du er fin som du er. Anonymkode: e97e0...831 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #3 Skrevet 16. mai 2024 Det hadde aldri i livet jeg registrert en gang! Du blir fin i nytt skjørt 👍 Anonymkode: 854fa...4eb
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #4 Skrevet 16. mai 2024 Folk er så selvsentrerte at det skal du ikke tenke på en gang, de har nok med seg selv. Du kommer til å se strålende ut. Anonymkode: c66bb...558
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #5 Skrevet 16. mai 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Har nettopp vært gravid og har pga. den medfølgende vektoppgangen fått noen ferske strekkmerker på leggene. Jeg bryr meg egentlig ikke om strekkmerker, men akkurat så ferske på et så synlig sted synes jeg er trasig. Skal ha på knekort kjole i morgen i fineværet (lette etter noe lenger på butikken, men fant ikke), så jeg må bare bite i det sure eplet og vise til alle og enhver 🥲 Tror dere folk kommer til å tenke over det? Jeg vet i hvert fall at jeg kommer til å være preget av det, uansett hvor teit det er. Har vokst opp med en mor og en bestemor som alltid har vært sånn "åh, strekkmerker?! det har jeg aaaaaldri hatt", som om det er noe viktig, og da har det blitt noe jeg har fokusert på fra starten av tenårene. Prøver å ikke bry meg, men trenger litt hjelp til det. Anonymkode: 1dd5a...379 Who cares (utenom deg). Anonymkode: ff02e...241 1
Gjest Luksusbia Skrevet 16. mai 2024 #6 Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har nettopp vært gravid og har pga. den medfølgende vektoppgangen fått noen ferske strekkmerker på leggene. Jeg bryr meg egentlig ikke om strekkmerker, men akkurat så ferske på et så synlig sted synes jeg er trasig. Skal ha på knekort kjole i morgen i fineværet (lette etter noe lenger på butikken, men fant ikke), så jeg må bare bite i det sure eplet og vise til alle og enhver 🥲 Tror dere folk kommer til å tenke over det? Jeg vet i hvert fall at jeg kommer til å være preget av det, uansett hvor teit det er. Har vokst opp med en mor og en bestemor som alltid har vært sånn "åh, strekkmerker?! det har jeg aaaaaldri hatt", som om det er noe viktig, og da har det blitt noe jeg har fokusert på fra starten av tenårene. Prøver å ikke bry meg, men trenger litt hjelp til det. Anonymkode: 1dd5a...379 Gå med bare legger du, du har tross alt båret frem baby og min egen mor fikk åreknuter på leggene i 86/87 da hun bar meg🥰 Tviler på at noen vil bry seg om det og hvis mot formodning noen ser det kan du si at det er strekkmerker og bare fortsette å kose deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå