AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #1 Skrevet 16. mai 2024 Er i et avstandsforhold. For en stund siden hadde vi planlagt at vi skulle legge oss samtidig og facetime, noen ganger er vi intime sammen. Jeg sendte melding å sa jeg la meg og han kunne ringe meg når han hadde lagt seg. Det varte å rakk uten at jeg hørte noe, i mellomtiden fikk jeg en orgasme🫣 Sa til han at jeg ikke klarte å vente. Han ble skikkelig sint og snakket ikke til meg på to dager. i går hadde vi planlagt å ta en dusj sammen og legge oss å snakke, dette over facetime. Hørte ikke noe fra han hele kvelden, i dag fikk jeg melding at han hadde dusjet, fått en orgasme å la seg til å sove. Jeg sa at han gjorde jo det samme som når han ble sint på meg, og han ble skikkelig sur på meg å mente jeg var barnslig før han logget av å har ikke hørt noe fra han, siste melding jeg fikk i dag var at han ikke giddet møte meg nå i helgen, før han etter ei stund sa han skulle komme. Dette var i 8 tiden i morres, har sendt melding, han har sett den men ikke svart. føler nå at tilliten jeg hadde til han er brutt, vet ikke hva jeg kan gjøre, for vet aldri når han blir sint for noe. Har hatt sterke følelser for han, men gjennom dagen har jeg blitt mer og mer klar over at jeg ikke kan være i et forhold der alt skal være på hans premisser, men er så redd for å kaste bort noe fint Anonymkode: 06403...a19 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #2 Skrevet 16. mai 2024 Hva slags trussel mener du? Snakker du om hvorvidt han skal besøke deg? Anonymkode: 01e46...e9f 3
got2go Skrevet 16. mai 2024 #3 Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er i et avstandsforhold. For en stund siden hadde vi planlagt at vi skulle legge oss samtidig og facetime, noen ganger er vi intime sammen. Jeg sendte melding å sa jeg la meg og han kunne ringe meg når han hadde lagt seg. Det varte å rakk uten at jeg hørte noe, i mellomtiden fikk jeg en orgasme🫣 Sa til han at jeg ikke klarte å vente. Han ble skikkelig sint og snakket ikke til meg på to dager. i går hadde vi planlagt å ta en dusj sammen og legge oss å snakke, dette over facetime. Hørte ikke noe fra han hele kvelden, i dag fikk jeg melding at han hadde dusjet, fått en orgasme å la seg til å sove. Jeg sa at han gjorde jo det samme som når han ble sint på meg, og han ble skikkelig sur på meg å mente jeg var barnslig før han logget av å har ikke hørt noe fra han, siste melding jeg fikk i dag var at han ikke giddet møte meg nå i helgen, før han etter ei stund sa han skulle komme. Dette var i 8 tiden i morres, har sendt melding, han har sett den men ikke svart. føler nå at tilliten jeg hadde til han er brutt, vet ikke hva jeg kan gjøre, for vet aldri når han blir sint for noe. Har hatt sterke følelser for han, men gjennom dagen har jeg blitt mer og mer klar over at jeg ikke kan være i et forhold der alt skal være på hans premisser, men er så redd for å kaste bort noe fint Anonymkode: 06403...a19 Hva er det som er så fint da? Og ikke kom med at han er verdens beste kjæreste ellers og når dere har det bra så er det sååå bra osv. Det finnes andre menn der ute som faktisk oppfører seg bedre. Og kanskje slipper du avstandsforhold også. 16
Mardina Skrevet 16. mai 2024 #4 Skrevet 16. mai 2024 Et sånn forhold hadde jeg ikke giddet å være i 😄 Dere er jo ikke kompatibel 😄 9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #6 Skrevet 16. mai 2024 Kaste bort noe fint? Du er sammen med en furten unge. Usexy. Anonymkode: d527b...040 11
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #7 Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): gjennom dagen har jeg blitt mer og mer klar over at jeg ikke kan være i et forhold der alt skal være på hans premisser, men er så redd for å kaste bort noe fint Hva er så fint med å ha et forhold på hans premisser? Du går nok ikke glipp av noe ut fra hva du skriver her. Anonymkode: 2b098...49d 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #8 Skrevet 16. mai 2024 Han likte ikke din oppførsel, og gjorde det samme for at du skal skjønne. At du kom første gangen var passivt-agressivt. Dere er like ille begge to. Anonymkode: eb559...013 3
no shame Skrevet 16. mai 2024 #9 Skrevet 16. mai 2024 Nei, hva i alle dager? Nei takk, jeg trenger ikke et forhold til en unge 😂 4
Lorieen Skrevet 16. mai 2024 #10 Skrevet 16. mai 2024 Herregud, så mange idioter det finnes i verden. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #11 Skrevet 16. mai 2024 Det er helt helt absurd å bli sint på kjæresten sin fordi hen får en orgasme!!! Uansett situasjon. At du ikke ser det selv er et tydelig tegn på at du bør komme deg langt bort og få et sunnere perspektiv på hva et forhold er. Anonymkode: 97ef4...9a9 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #12 Skrevet 16. mai 2024 Han er en drittunge! Anonymkode: f5c18...d65
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #13 Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er i et avstandsforhold. For en stund siden hadde vi planlagt at vi skulle legge oss samtidig og facetime, noen ganger er vi intime sammen. Jeg sendte melding å sa jeg la meg og han kunne ringe meg når han hadde lagt seg. Det varte å rakk uten at jeg hørte noe, i mellomtiden fikk jeg en orgasme🫣 Sa til han at jeg ikke klarte å vente. Han ble skikkelig sint og snakket ikke til meg på to dager. i går hadde vi planlagt å ta en dusj sammen og legge oss å snakke, dette over facetime. Hørte ikke noe fra han hele kvelden, i dag fikk jeg melding at han hadde dusjet, fått en orgasme å la seg til å sove. Jeg sa at han gjorde jo det samme som når han ble sint på meg, og han ble skikkelig sur på meg å mente jeg var barnslig før han logget av å har ikke hørt noe fra han, siste melding jeg fikk i dag var at han ikke giddet møte meg nå i helgen, før han etter ei stund sa han skulle komme. Dette var i 8 tiden i morres, har sendt melding, han har sett den men ikke svart. føler nå at tilliten jeg hadde til han er brutt, vet ikke hva jeg kan gjøre, for vet aldri når han blir sint for noe. Har hatt sterke følelser for han, men gjennom dagen har jeg blitt mer og mer klar over at jeg ikke kan være i et forhold der alt skal være på hans premisser, men er så redd for å kaste bort noe fint Anonymkode: 06403...a19 Barnslige, er dere 10 år? Anonymkode: f34e9...015 2
petterm Skrevet 16. mai 2024 #15 Skrevet 16. mai 2024 (endret) Han blir sur når du koser med deg sjøl i påvente av at han skal koble seg på. Han furter i flere dager. Han "hevner" seg ved å bevisst unngå å følge opp avtaler om å dusje sammen, samtidig "straffer" han deg ved å avlyse besøk for så å ombestemme seg. Jeg skjønner ikke at du orker å være sammen med en som oppfører seg sånn! Kjærester ønsker hverandre godt, de driver ikke og furter og straffer hverandre. Jeg hadde sagt at han bare kan holde seg hjemme, så kan du bruke helga til å finne noen som behandler deg på en god måte! Endret 16. mai 2024 av petterm 7 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #16 Skrevet 16. mai 2024 This is just a friendly reminder that anything that cost your mental health is just not fucking worth it. Anonymkode: 4bc06...4f1 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #17 Skrevet 16. mai 2024 Vær sjeleglad for at han har vist deg disse sidene nå - så kan du slippe å kaste bort mer av livet ditt på en slik en. Anonymkode: 5ed93...0e0 4
Mizzy Skrevet 16. mai 2024 #18 Skrevet 16. mai 2024 Han høres psyko ut. Ikke normal reaksjon han har. Det hadde vært så turnoff for meg at jeg hadde ghostet hele fyren 1
Eryn Skrevet 16. mai 2024 #19 Skrevet 16. mai 2024 (endret) Ustabil og umoden personlighet. Tror jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg satser på han. Setter du noen ganger grenser for han? Endret 16. mai 2024 av Eryn 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #20 Skrevet 16. mai 2024 Eryn skrev (20 minutter siden): Ustabil og umoden personlighet. Tror jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg satser på han. Setter du noen ganger grenser for han? Har prøvd, han blir sint og ghoster meg lenge da Anonymkode: 06403...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå