AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #1 Del Skrevet 16. mai 2024 Jeg har en epson xp-6100 Nå står det at jeg må skifte vedlikeholdsboks. Er det lønnsomt? Hvor lenge skal en slik boks holde? Forslag til printer hvor blekket ikke må skiftes ut hele tiden og ikke må ha orginalpatroner? Anonymkode: 1bf7c...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 16. mai 2024 #2 Del Skrevet 16. mai 2024 (endret) Kjøp deg en tank-printer. Der fyller du enkelt på blekk på "tanken" når det går tomt. Holder mye lengre enn disse tradisjonelle blekkpatronene, som egentlig er litt scam, er nesten ingen blekk i dem. Endret 16. mai 2024 av Lykkedykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #3 Del Skrevet 16. mai 2024 Lykkedykker skrev (6 minutter siden): Kjøp deg en tank-printer. Der fyller du enkelt på blekk på "tanken" når det går tomt. Holder mye lengre enn disse tradisjonelle blekkpatronene, som egentlig er litt scam, er nesten ingen blekk i dem. Hva slags tank bør jeg gå for? forslag? Anonymkode: 1bf7c...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 16. mai 2024 #4 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva slags tank bør jeg gå for? forslag? Anonymkode: 1bf7c...095 Jeg har Epson EcoTank, kjøper originalt blekk på flasker, sort er på 127 ml flasker og fargene er på 70 ml, billig i drift og fine utskrifter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 16. mai 2024 #5 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva slags tank bør jeg gå for? forslag? Anonymkode: 1bf7c...095 Jeg har selv denne Den har jo ikke scanner da, vil du ha det så må du nok i hvert fall doble den prisen. Men for mitt bruk er den ypperlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 16. mai 2024 #6 Del Skrevet 16. mai 2024 Lykkedykker skrev (48 minutter siden): Jeg har selv denne Den har jo ikke scanner da, vil du ha det så må du nok i hvert fall doble den prisen. Men for mitt bruk er den ypperlig. ET-2871 som har scanner koster fra 2990,-, jeg har forgjengeren ET-2851 og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 16. mai 2024 #7 Del Skrevet 16. mai 2024 bvp skrev (2 minutter siden): ET-2871 som har scanner koster fra 2990,-, jeg har forgjengeren ET-2851 og er veldig fornøyd. Ooh, ikke ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #8 Del Skrevet 16. mai 2024 Lykkedykker skrev (1 time siden): Jeg har selv denne Den har jo ikke scanner da, vil du ha det så må du nok i hvert fall doble den prisen. Men for mitt bruk er den ypperlig. Ingen must med scanner Anonymkode: 1bf7c...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 16. mai 2024 #9 Del Skrevet 16. mai 2024 (endret) Jeg kjøpte blekkpatroner her til halve prisen fra feks Clas Ohlson. Firmaet er norsk, de sendte kjapt og har kundeservice du kan ringe til. https://www.tonerweb.no/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw3ZayBhDRARIsAPWzx8qSNdBdNDBJ_muOnA_wgBwyvAqtk05-LLwGPp6AYw9mvCzzNyiq7cIaAnD5EALw_wcB Endret 16. mai 2024 av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 16. mai 2024 #10 Del Skrevet 16. mai 2024 Tough cookie skrev (6 minutter siden): Jeg kjøpte blekkpatroner her til halve prisen fra feks Clas Ohlson. Firmaet er norsk, de sendte kjapt og har kundeservice du kan ringe til. https://www.tonerweb.no/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw3ZayBhDRARIsAPWzx8qSNdBdNDBJ_muOnA_wgBwyvAqtk05-LLwGPp6AYw9mvCzzNyiq7cIaAnD5EALw_wcB Jeg brukte noe tredjeparts blekk tidligere, tok mye bilder så blekkforbruket var ganske høyt, fant ut etter en stund at uoriginalt blekk forkortet levetiden på printeren en del, fargene var heller ikke helt bra til foto-utskrifter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #11 Del Skrevet 25. mai 2024 Jeg kjøpte en laserprinter brukt, og kommer aldri til å ha blekkprinter igjen. Den er litt større, men ikke gigantisk. Betalte 1000kr for den. Min er bare sort, siden jeg bruker den til symønster, så jeg trenger ikke farger. Men du kan nok finne fargeprintere til en OK pris også. Anonymkode: 7fef6...2d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå