AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #1 Del Skrevet 16. mai 2024 Min venninne har hatt en operasjon i går på dagkirurgi. Hun spurte om jeg kunne kjøre henne hjem etter operasjon. Det gjorde jeg. Etter det dro jeg på nattevakt. Sendte henne melding etter jeg kom på jobb og spurte om hvordan det gikk. Da sa hun at hun burde ha noen hos seg i 24 timer etter operasjon, men hun var alene. Hadde jeg vært ansvarlig om noe hadde skjedd? Siden jeg hentet henne å kjørte henne hjem? Hun viste at jeg skulle på jobb og at jeg ikke kunne være der. Nå angrer jeg for at jeg kjørte henne hjem 🙈 Anonymkode: ac085...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 16. mai 2024 #2 Del Skrevet 16. mai 2024 (endret) Nei. Hun har kun bedt deg om å kjøre henne hjem. Hun er selv ansvarlig for å finne noen som kan være hos seg dersom det er tilfellet. Endret 16. mai 2024 av mereo 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #3 Del Skrevet 16. mai 2024 Nei, hun er ansvarlig for å ikke ordne med noen som kunne være med henne. Hadde hun idet hele tatt spurt om du kunne være med henne? Du hadde vært ansvarlig hvis du først hadde sagt ja, for å så bare slippe henne av hjemme og sagt adjø. Anonymkode: 86ddf...33b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. mai 2024 #4 Del Skrevet 16. mai 2024 Nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #5 Del Skrevet 16. mai 2024 Nei, voksne mennesker er ansvarlige for seg selv. Anonymkode: e1e6c...b38 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #6 Del Skrevet 16. mai 2024 Absolutt ikke. Å hvorfor har hun ikke sagt noe om dette før? Anonymkode: 9a95b...e59 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #7 Del Skrevet 16. mai 2024 Nei Anonymkode: 3f673...005 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 16. mai 2024 #8 Del Skrevet 16. mai 2024 Skjønner ikke helt hvorfor du tror du er ansvarlig Det står i innkallings brevet at hun ikke skal være alene de første 24 timene, så dette har hun visst fra før. Du gjorde som du ble bedt om, og har ikke videre ansvar utover det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. mai 2024 #9 Del Skrevet 16. mai 2024 Du er ikke ansvarlig for et annet voksent menneske, som ikke en gang fortalte deg at hun hadde fått beskjed om det fra sykehuset. Du kan jo ikke akkurat skofte jobben fordi hun er operert og forteller deg etter at du er kommet på jobb at hun ikke burde vært alene. Hun har da andre å ringe? Slektninger, venninner, noe sånt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omno_guest Skrevet 16. mai 2024 #10 Del Skrevet 16. mai 2024 Syns du overtenker litt. Hun sa kanskje det, men hun mente ikke at det trengte være deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xQueenKx Skrevet 16. mai 2024 #11 Del Skrevet 16. mai 2024 Er heller hennes ansvar å skaffe noen til å være hos seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #12 Del Skrevet 16. mai 2024 Nei, er ikke ditt ansvar😊 Anonymkode: 74bdf...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå