AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Del Skrevet 16. mai Frimerke kjøpt i skranke men ikke stemplet, altså levert i felles kasse med luke. Kan mottaker se hvor brevet er innlevert? Anonymkode: 5c5c3...e3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Del Skrevet 16. mai Ja Anonymkode: 15728...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Frimerke kjøpt i skranke men ikke stemplet, altså levert i felles kasse med luke. Kan mottaker se hvor brevet er innlevert? Anonymkode: 5c5c3...e3e Nei, om du mener sånn rød posskasse. Anonymkode: 26dd0...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 16. mai #4 Del Skrevet 16. mai Er du fra Valdres?😆 16 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Del Skrevet 16. mai Nei. Mulig det stemples på sorteringsterminal, men det er ikke noe som gjøres der du leverer inn. Anonymkode: 54579...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, om du mener sånn rød posskasse. Anonymkode: 26dd0...a3c Nei den felles postkassen inne på butikken. Dette gjelder bekymringsmelding og jeg håper ikke de det gjelder får se konvolutten? Meldingen er sendt anonymt men kom til å tenke på nå om post stempelet. Anonymkode: 5c5c3...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Del Skrevet 16. mai Hvis brevet ikke er stemplet så kan ingen se hvor brevet er sendt ifra. Alt blir kastet i kassetter og levert samlet og blander seg med post fra andre postkontorer og PiB'er. Det som kanskje kan finnes ut av er hvor brevet er sortert, men kan ikke tenke meg at vanlige folk har greie på strekkoder og har tilgang til å se hvor brevet er sortert. Det er maskiner som sorterer, så det er ingen som stempler hvis ikke de gjør det der du leverer inn fordi du har spurt om de kan gjøre det. Noen som samler på frimerker vil ha stempel og da må de spørre etter det spesifikt. Anonymkode: 325a7...d34 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis brevet ikke er stemplet så kan ingen se hvor brevet er sendt ifra. Alt blir kastet i kassetter og levert samlet og blander seg med post fra andre postkontorer og PiB'er. Det som kanskje kan finnes ut av er hvor brevet er sortert, men kan ikke tenke meg at vanlige folk har greie på strekkoder og har tilgang til å se hvor brevet er sortert. Det er maskiner som sorterer, så det er ingen som stempler hvis ikke de gjør det der du leverer inn fordi du har spurt om de kan gjøre det. Noen som samler på frimerker vil ha stempel og da må de spørre etter det spesifikt. Anonymkode: 325a7...d34 Jeg får virkelig håpe dette stemmer for kjenner jeg blir litt redd for at de som er meldt skal finne ut av hvor brevet er innlevert. Anonymkode: 5c5c3...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Del Skrevet 16. mai 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg får virkelig håpe dette stemmer for kjenner jeg blir litt redd for at de som er meldt skal finne ut av hvor brevet er innlevert. Anonymkode: 5c5c3...e3e Konvolutten blir kastet, brevet scannet inn Anonymkode: 2db15...880 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #10 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Konvolutten blir kastet, brevet scannet inn Anonymkode: 2db15...880 Er du helt sikker? Jeg tenker nå at ellers hadde det jo vært litt merkelig om de kunne se det for da forsvinner jo en del av anonymiteten? Anonymkode: 5c5c3...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Del Skrevet 16. mai Just now, AnonymBruker said: Er du helt sikker? Jeg tenker nå at ellers hadde det jo vært litt merkelig om de kunne se det for da forsvinner jo en del av anonymiteten? Anonymkode: 5c5c3...e3e Du er passe paranoid hvis du tenker at et postkontor kan røpe hvem du er.. Og barnevernet går ikke inn for å finne ut hvem som har sendt en anonym melding. Anonymkode: 2db15...880 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #12 Del Skrevet 16. mai Er det til barnevernet? Anonymkode: 92e18...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #13 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det til barnevernet? Anonymkode: 92e18...7b8 Ja Anonymkode: 5c5c3...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #14 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er passe paranoid hvis du tenker at et postkontor kan røpe hvem du er.. Og barnevernet går ikke inn for å finne ut hvem som har sendt en anonym melding. Anonymkode: 2db15...880 Jeg er nok det desverre for ble veldig bekymret her nå. Anonymkode: 5c5c3...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #15 Del Skrevet 16. mai Ja, det er et bittelite kamera i den kassa som filmer alle som legger noe i den. Så blir det sendt en fil til alle mottakere så de ser hvem som har lagt noe i den. Har du aldri fått sånn fil? Anonymkode: 73f13...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #16 Del Skrevet 16. mai Enest om det blir rettsak om omsorgsovertakelse kan du bli innkalt som vitne. Da er du ikke lenger anonym, men dette har du nok innberegnet. Anonymkode: 92e18...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #17 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enest om det blir rettsak om omsorgsovertakelse kan du bli innkalt som vitne. Da er du ikke lenger anonym, men dette har du nok innberegnet. Anonymkode: 92e18...7b8 Nei.... Anonymkode: 5c5c3...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. mai #18 Del Skrevet 16. mai Nei, det har ikke jeg opplevd. Jeg har skrevet brev i over 20 år og det står ikke stemplet på konvolutten hvor brevet er postet/innlevert 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #19 Del Skrevet 16. mai Mardina skrev (15 minutter siden): Nei, det har ikke jeg opplevd. Jeg har skrevet brev i over 20 år og det står ikke stemplet på konvolutten hvor brevet er postet/innlevert 😊 Tusen takk. Anonymkode: 5c5c3...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #20 Del Skrevet 16. mai 54 minutter siden, AnonymBruker said: Enest om det blir rettsak om omsorgsovertakelse kan du bli innkalt som vitne. Da er du ikke lenger anonym, men dette har du nok innberegnet. Anonymkode: 92e18...7b8 Dette her gjelder KUN hvis innringer forteller navnet sitt til barnevernet og ber om å kunne melde anonymt. Det gjelder ikke helt anonyme brev. Anonymkode: 2db15...880 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå