Gå til innhold

Finnes det noe god øyekrem som funker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått mørke "poser" under øynene og skulle hatt en god øyekrem, men usikker på hva jeg skal velge, er så mange å velge mellom. Noen som kan anbefale en god øyekrem som faktisk virker? 😊

Anonymkode: 0a99b...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har prøvd " alt" for mine mørke poser. Ble anbefalt It Cosmetics øyenkrem. Er veldig fornøyd og huden under øynene er blitt mye lysere og mindre hoven

Anonymkode: 974be...385

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god øyekrem kan hjelpe til en viss grad. Det er også viktig med nok søvn, å drikke nok vann og begrense salt, sukker og koffein, samt å beskytte øyepartiet mot UV-stråling. Jeg liker veldig godt Elementrè Firming Eye Serum🙂 Har fått merkbart fastere hud rundt øynene (jeg er 54 år og har arvelige tunge øyelokk).

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (1 time siden):

En god øyekrem kan hjelpe til en viss grad. Det er også viktig med nok søvn, å drikke nok vann og begrense salt, sukker og koffein, samt å beskytte øyepartiet mot UV-stråling. Jeg liker veldig godt Elementrè Firming Eye Serum🙂 Har fått merkbart fastere hud rundt øynene (jeg er 54 år og har arvelige tunge øyelokk).

Hvor kan jeg kjøpe den? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har prøvd " alt" for mine mørke poser. Ble anbefalt It Cosmetics øyenkrem. Er veldig fornøyd og huden under øynene er blitt mye lysere og mindre hoven

Hvor kjøpte du den? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor kan jeg kjøpe den? 😊

Skincity har den🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvor kjøpte du den? 😊

Kjøpte på Kicks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (15 timer siden):

Så tunge øyelokk ble bedre med denne? Smører du rundt øyeområdet, under øyenbryn? 

Anonymkode: 57c86...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hørt mye bra om en fra Beauty of joseon, så jeg tenkte jeg skulle teste den.

Anonymkode: ad90c...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så tunge øyelokk ble bedre med denne? Smører du rundt øyeområdet, under øyenbryn? 

Anonymkode: 57c86...363

Ja, dvs at huden over øvre øyelokk som hadde begynt å bli slapp og rynket, ble litt fastere og glattere🙂 Og mindre hoven under øynene. Jeg klapper forsiktig inn en liten mengde krem rundt hele øyet, men ikke på selve øyelokket, morgen og kveld. Begynte å se resultater når jeg nærmet meg slutten av den første flasken. Er på min tredje nå. Det er likevel begrenset hva en krem kan gjøre, så jeg ser ikke mer forbedringer nå, men vedlikeholder resultatene, og er fornøyd med det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...