Gå til innhold

Jeg endrer preferanser helt ved brudd, på let etter meg selv kanskje?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i voksen alder hatt to lange forhold, ca ti år hver. Etter det første bruddet ønsket jeg å gå i helt motsatt vei av der jeg hadde vært med eksen. Jeg ville bruke en annen type klær, høre på annerledes musikk, ha andre farger på interiør osv. Den gangen visste jeg at jeg hadde prøvd for hardt å være noe jeg ikke var. Så gikk det da ca ti nye år og nå ved neste brudd så ender jeg med å velge helt annerledes igjen. Begynt å høre på annen musikk, velger nå farger til huset som jeg de siste ti årene ikke har likt. Og jeg blir overrasket over egne ønsker her. Denne gangen trodde jeg at jeg hadde vært mer i mitt rette miljø eller hva jeg skal si. Men det nye føles akkurat like riktig. 

Enten får jeg et desperat behov for å ta avstand fra det som har vært, for å gjøre det lettere for meg selv eller så sliter jeg veldig med å vite hva som faktisk er meg. Og jeg tror kanskje det er det mest riktige. Mitt første forhold av disse to startet da jeg var 20 år og det var ekstremt kort tid mellom de to forholdene. Altså har jeg aldri vært voksen og alene før. Så det er som at jeg må prøve meg frem. Føles dette riktig for meg? Hva med dette? Liker jeg rosa eller svart? Brun eller lilla? Og jeg vet ikke. Jeg liker på en måte det meste 😅 

Er det noen som kjenner igjen dette? Enten om det er å bytte stil ved brudd eller en leting etter seg selv? 

Anonymkode: 011b8...7d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...