AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #1 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg tenker for litt motivasjon..(hvertfall for min egen skyld😂). Jeg tenker å prøve grapefruktekstrakt og hostesaft i denne pp. Begynner imorgen, ferdig med mens for tre dager siden. Begynte også å ta Coq10 idag. Bli gjerne med.. nå må det bare klaffe🥹 Anonymkode: b9da2...c8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #2 Del Skrevet 16. mai 2024 Da er jeg i gang😊 sist jeg ble gravid var det i syklusen hvor jeg drakk grapefruktekstrakt og hostesaft😂 Anonymkode: b9da2...c8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplemos Skrevet 16. mai 2024 #3 Del Skrevet 16. mai 2024 Lykke til! Her holder jeg på med de første rundene med letrozol, så håper det funker ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #4 Del Skrevet 17. mai 2024 Begynt å ta 400mg coq10a dag3- lurer på om jeg tar de for sent på dagen eller for høy dose…får ikke sove😶 Anonymkode: b9da2...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #5 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Begynt å ta 400mg coq10a dag3- lurer på om jeg tar de for sent på dagen eller for høy dose…får ikke sove😶 Anonymkode: b9da2...c8c Jeg tar 300mg til frokost og 300mg til middag. Forskning viser resultater på 600mg, så jeg hadde tatt mer om jeg var deg. Og du kan også ta 4mg melatonin, det er også bra for eggkvaliteten. Så mulig du kan begynne å ta melatonin før du skal sove? Noen får hangover av de, men verdt å prøve? Da tar du to tilskudd som er bra for eggene og den ene hjelper deg med problemene av den andre. Anonymkode: fac03...cc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #6 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Begynt å ta 400mg coq10a dag3- lurer på om jeg tar de for sent på dagen eller for høy dose…får ikke sove😶 Anonymkode: b9da2...c8c Skjedde med meg også da jeg tok litt for mye q10. Ble bedre da jeg kuttet ned på dosen. Anonymkode: adb32...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #7 Del Skrevet 17. mai 2024 Bare bortkastede penger og energi, og falskt håp. Enten kan man bli gravid, ellers trenger man hjelp, ellers går det ikke uansett hva man gjør. Anonymkode: 4457c...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #8 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bare bortkastede penger og energi, og falskt håp. Enten kan man bli gravid, ellers trenger man hjelp, ellers går det ikke uansett hva man gjør. Anonymkode: 4457c...b97 Det er ganske mye man kan gjøre selv, selvfølgelig noe avhengig av årsaken til at man ikke får det så lett til. Men ganske mange, både kvinner og menn(!), KAN justere ting ved kosthold og livsstil som øker sjansen for at det klaffer. Hilsen ei som brukte medisiner for å unnfange nr.1 og fikk nr.2 ved å ta ulike livsstilsgrep. Anonymkode: c69e2...25d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #9 Del Skrevet 17. mai 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tar 300mg til frokost og 300mg til middag. Forskning viser resultater på 600mg, så jeg hadde tatt mer om jeg var deg. Og du kan også ta 4mg melatonin, det er også bra for eggkvaliteten. Så mulig du kan begynne å ta melatonin før du skal sove? Noen får hangover av de, men verdt å prøve? Da tar du to tilskudd som er bra for eggene og den ene hjelper deg med problemene av den andre. Anonymkode: fac03...cc7 Hvilket tar du? Fant bare 200 og 400mg- Anonymkode: b9da2...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #10 Del Skrevet 17. mai 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Skjedde med meg også da jeg tok litt for mye q10. Ble bedre da jeg kuttet ned på dosen. Anonymkode: adb32...0a5 6 hours ago, AnonymBruker said: Skjedde med meg også da jeg tok litt for mye q10. Ble bedre da jeg kuttet ned på dosen. Anonymkode: adb32...0a5 Lest mye utenlandskforskning og de anbefalte dosene er over 400mg- så vurderer å prøve 600..kan leve uten søvn…tror jeg😂 Anonymkode: b9da2...c8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #11 Del Skrevet 17. mai 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Bare bortkastede penger og energi, og falskt håp. Enten kan man bli gravid, ellers trenger man hjelp, ellers går det ikke uansett hva man gjør. Anonymkode: 4457c...b97 Kanskje! Men hjelper å vite at jeg gjør noe… fikk mengder med EL slim som jeg aldri har ellers den PPn jeg ble gravid. Anonymkode: b9da2...c8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #12 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvilket tar du? Fant bare 200 og 400mg- Anonymkode: b9da2...c8c iHerb. Ellers får du jo bare ta flere?? Anonymkode: fac03...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #13 Del Skrevet 17. mai 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: iHerb. Ellers får du jo bare ta flere?? Anonymkode: fac03...cc7 Tar så mange piller nå så vil helst ikke ta så mange flere. bruker du Coq10 eller den andre formen? Anonymkode: b9da2...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #14 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tar så mange piller nå så vil helst ikke ta så mange flere. bruker du Coq10 eller den andre formen? Anonymkode: b9da2...c8c Hva mener du, det er jo bare snakk om å ta flere piller av samme preparat? Det er 600mg som er forsket på at gir effekt, må være bedre å ta nødvendig dose enn å ta for lite og at det er bortkastet? Tar den formen som er anbefalt, husker ikke i farta om del er ubiqui-none eller ubiquin-ol. Anonymkode: fac03...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #15 Del Skrevet 18. mai 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Hva mener du, det er jo bare snakk om å ta flere piller av samme preparat? Det er 600mg som er forsket på at gir effekt, må være bedre å ta nødvendig dose enn å ta for lite og at det er bortkastet? Tar den formen som er anbefalt, husker ikke i farta om del er ubiqui-none eller ubiquin-ol. Anonymkode: fac03...cc7 Jada, enig i det. Hadde værr greit p funnet pillet på 300mg for eksempel så man kan ta en morgen og en på kveld. jeg tar jern, omega 3, folat, magnisum og vit D i tillegg. Jern, vit D og folat pga blodprøveresultat. Blir en del piller. fant 200mg- så skal prøve å ta 400 på morgenen og 200 på ettermiddagen:) Anonymkode: b9da2...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #16 Del Skrevet 19. mai 2024 Har ikke tatt noe hostesaft enda😅 ugh. Men foler jeg bor prøve igjen. har og bestilt boken «it starts with the egg» så gleder meg til å lære noen nye ting… Anonymkode: b9da2...c8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #17 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 21.46): Har ikke tatt noe hostesaft enda😅 ugh. Men foler jeg bor prøve igjen. har og bestilt boken «it starts with the egg» så gleder meg til å lære noen nye ting… Anonymkode: b9da2...c8c Kjøp også den ferske boken "Permen om spermen", det er garantert noe mannen din kan gjøre for å forbedre sædkvaliteten😊👍 Anonymkode: c69e2...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå