Gå til innhold

spiser ikke etter brudd

Anbefalte innlegg

Skrevet
pga brudd så spiser jeg ikke noe .På 3 dager har jeg spist en halv bolle.Har spist nesten ingenting de siste 2 ukene.Gått ned 4 kg på korte stund.
jeg går mye turer. i går gikk jeg 20 000 skritt og idag 14 000 skrit. Jeg går hele dagene nesten og på 0 mat.
andre som sleit med mat ved brudd?
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt 

Anonymkode: 4ff1b...94d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, spiser ved brudd.

Anonymkode: 48cd2...d11

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt normalt 

Anonymkode: 4ff1b...94d

okey såbra

AnonymBruker
Skrevet

Bestill din favoritt-takeaway, eller finn noe du liker i fryseren. Situasjonen blir ikke bedre av at du ikke tar vare på deg selv. Du trenger styrken din ❤

Anonymkode: e14ae...40d

AnonymBruker
Skrevet

Brudd på hva? Et ben? Forhold? Strømlinja?

Anonymkode: 44c65...067

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
sørlands-jenta skrev (19 minutter siden):
pga brudd så spiser jeg ikke noe .På 3 dager har jeg spist en halv bolle.Har spist nesten ingenting de siste 2 ukene.Gått ned 4 kg på korte stund.
jeg går mye turer. i går gikk jeg 20 000 skritt og idag 14 000 skrit. Jeg går hele dagene nesten og på 0 mat.

Uff, da, ikke bra å spise så lite og trene så mye, da kollapser du til slutt. Kanskje det kan hjelpe å ha folk rundt seg som du både snakke med og spise med? Og ellers se på klokka når du vet det er tid for å spise, og tvinge deg til å spise selv om du ikke har matlyst. Ellers kan det jo hende du burde ta kontakt med fastlegen. Noen blir så deprimerte etter brudd at de trenger antidepressiva.

Endret av Grüner
AnonymBruker
Skrevet
sørlands-jenta skrev (18 minutter siden):

Helt normalt å gå mye ned i vekt ved brudd! Ingen matlyst. Så det du sier skjer mange.

Derimot bra du klarer komme deg på tur☺

Anonymkode: 6f47e...7ab

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Brudd på hva? Et ben? Forhold? Strømlinja?

Anonymkode: 44c65...067

Sliter du med å tolke ting bokstavelig?

Anonymkode: e14ae...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...