Gå til innhold

Hvordan kjendisene virkelig ser ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk ut denne siden:

http://www.fluideffect.com/

Gå til Portfolio, Agree og Before/after, trykk og hold knappen som sier before og se hvor mye som blir tatt vekk under billedmanipuleringen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, er bare på side 1 så langt jeg, men mange av de er jo nesten ikke rørt i det hele tatt..

Skrevet

joho de har fikset masse på nesten alle jo! mange av tinga de fikset er bare tullete små detaljer som ingen ville brydd seg om..

Skrevet

Jeg synes ikke det var rørt mye.. har sett en side med verre.

Gjest Jalileh
Skrevet

Noen av de så fine ut, imens andre så ikke ut.

Skrevet

Synes de var vakre på før bildene også!

Minner meg forresten om avgangsbildet mitt fra videregående skole. Jeg ble heftig retusjert uten å ha bedt om det, så kvisefri har jeg aldri vært verken før eller etter :ler:

Skrevet

det gjorde godt å se disse bildene=)

Skrevet

Morsomt å se, men det var jo mange som ikke var så veldig retusjert da.. Men litt artig at halve Nicole Richie var fjernet da :ler: Det er håp for oss vanlig dødelige og :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Herlig med sånne bilder :-D

Men mange så veldig flotte ut uten retusjering og. Litt mer naturlige.

Skrevet

Jeg ble aller mest glad for å se at den matte, poreløse ansiktshuden var fake ;) Ellers så synes jeg de fleste var pene som de var, men det er jo helt klart at litt retusjering gir et lengre liv i modellbransjen. Den morsomte var på side tre, bilde to, som de hadde kledd på litt :D

Skrevet
:ler: Halve Nicole Richie ble fjernet

Nå er Nicole Richie faktisk blitt ganske anorektisk og selv om det sikkert ikke var dette retusjerte bildet som gjorde utslaget for den radikale vektnedgangen, kan det jo umulig være godt for selvbildet å bli så kraftig retusjert...

http://theskinnywebsite.com/site/category/nicole-richie/

Skrevet

Helt SYKT!!!!!!!!!!!!

Tror mange av oss hadde blitt VELDIG pene med slik retusjering.

Godt å se at ikke en gang alle modeller har prikkfri hud. De er ganske normale. Med litt cellulitter og rød skrukkete hud. :ler:

Ikke at jeg har skrukkete hud altså :ler:

Men det er godt å se de har litt mage og litt sånn, synd det blir retusjert, for det er jo retusjeringen og en fake kropp som blir moteidolet.

Skrevet

Jeg lurer på om det virkelig kan være så "ille" jeg - altså, de er jo pene uten retusjeringen også, men kan det være at bildene er "gjort verre enn de var i utgangspunktet"?

Jeg syns det er merkelig at de ikke er "mer" perfekte enn de er på "før-bildene"...men det er kanskje jeg som er naiv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...