Gå til innhold

Kjøpe mat i Sverige

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags mat er kjekt å kjøpe i Sverige? Hva kjøper dere? I matbutikken. 

Anonymkode: 4163f...57b

Skrevet

Allergimat om dere har noen som trenger det! Både for cøliaki og f.eks melk. Vegetarmat har de også godt utvalg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Daisy-love skrev (3 timer siden):

Allergimat om dere har noen som trenger det! Både for cøliaki og f.eks melk. Vegetarmat har de også godt utvalg. 

Har ingen allergier. Og er ikke vegetar.

Anonymkode: 4163f...57b

AnonymBruker
Skrevet

Vi har da mat i Norge og! 

Anonymkode: 9bc70...773

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøper alltid:

Bacon, indrefilet, pulled beef, kylling indrefilet, pæredrikk konsentrat, Vesterbotten ost, kjøttdeig, Capri Sonne, 

Anonymkode: 72173...8a1

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøper bl.a.

1/3 av prisen i Norge:

Øl (på systembolaget), bacon, steik, pølser

Halv pris av i Norge:

kjøttdeig, kylling, pulled pork, pepperoni, mel, sukker, ost

30% billigere enn i Norge:

Brus, godteri, vaskemidler, frokostblandinger, yogurt

I tillegg kjøper vi endel ting de har i Sverige, men man ikke får i Norge.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper alltid endel mat som ikke blir tatt inn av butikkene i Norge. Norge har så dårlig utvalg! Døner kebab,kebab dressinger,porchetta,kjøttdeig,kylling ,asiatisk mat og forskjellig krydret kjøtt, vårruller,te,melk,bacon,ost, meieriprodukter,pålegg, godteri,snus, alkohol

Anonymkode: b97ac...e2c

AnonymBruker
Skrevet

Kjøttprodukter (biff, fransyska, kässler, bacon), grillmat, grillformer, brus, sukker og bakevarer, kylling, polarbrød, knekkebrød, pizzaost, philadelphia, kald bearnaise, krydder, spekemat, chips, godteri, øl, snus... 

Var der i går og handlet 😅

(Var 17.95 for diesel btw)

Anonymkode: 18900...4db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kjøper alltid endel mat som ikke blir tatt inn av butikkene i Norge. Norge har så dårlig utvalg! Døner kebab,kebab dressinger,porchetta,kjøttdeig,kylling ,asiatisk mat og forskjellig krydret kjøtt, vårruller,te,melk,bacon,ost, meieriprodukter,pålegg, godteri,snus, alkohol

Anonymkode: b97ac...e2c

Døner Kebab glemte jeg på lista mi over her. Verden sbete kebab kjøtt.

Men der jeg kjøpte det har de sluttet å selge det, så hvor kjøper du det?

Anonymkode: 72173...8a1

Skrevet

Ulike oster (black bomber, chaumes og västerbottens ost bl.a), knekkebrød og spansk skinke. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper Falukorv,flesk,kylling og oksekjøtt. Ikke kjøttdeig,liker den norske bedre. Også kjøper jeg juice,yoghurt og potetgull,for de har mange flere smaker enn i Norge. Handler også ost og ferdigpizza,og mange andre ting som ser spennende ut,som sikkert ikke er noe billig...

Kjøper også røyk,shampo,balsam,vaskemidler,skyllemiddel og såpe,som ikke er mat,da..  

Anonymkode: 298ec...086

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper ALDRI kjøtt i Sverige, synes det er sykt at folk gjør det. De bruker sinnsykt mye mer antibiotika i industrien der! I tillegg er det funnet antibiotikaresistente bakterier i kjøtt i Sverige. Jeg ville aldri risikert helsen min, eller familiens, for litt billig kjøtt. Vi handler brus, knekkebrød osv, havremelk, og følger med på tilbud (vi bor ganske nærme grensen og handler i Sverige omtrent en gang hver måned). Handler også godteri før jul/påske/halloween osv. 

Anonymkode: 5cb66...6a0

Skrevet

Västerbottenost. Knekkebrød. Noblessesjokolade. Diverse kesam og cottage cheese.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...