AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Del Skrevet 15. mai Jeg er den typen som kan bli venn med alle. Men passer også på at folk skal ha privatliv. Jeg kan ha en tendens til å kan gå over i vennesone med folk som skal være profesjonelle. Men jeg stopper meg selv i tide, fordi enkelte mennesker er godt å bare ha på avstand nettopp pga. av profesjonalitet. Med andre ord. Jeg snakker med alle jeg kommer over nesten, og viser genuint interesse for de jeg prater med. Inkludert de profesjonelle jeg har i livet mitt, alt fra foreleser til helsepersonale. Men jeg går aldri inn i dems privatliv, er mer om interesser som vi har felles som vi snakker om og jeg er nysgjerrig på det, men som sagt uten at de er private. Detter blir litt oppdikta, men poenget er det samme. For å holde det så anonymt som mulig. Jeg studerer bachelor, og har en foreleser som har samme interesse som meg. Klatring. Vi snakker en del om klatring med hverandre. Og har funnet via samtaler at vi pleier å klatre på samme sted. Og jeg merker at dette er en person jeg kunne tenkt meg å klatret med, da jeg vet hun er er ganske erfaren klatrer, og som jeg vet jeg kunne lært mye av. Er det innafor å spørre hun om vi skal klatre sammen en dag? For ordens skyld. Vi begge er damer, så det er ikke noe mer komplisert enn å bare klatre sammen. Anonymkode: 06743...52e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Del Skrevet 16. mai Tja. Det beste hadde vel vært å treffe henne tilfeldig i klatrehallen. Eller vente til semesteret er over, slik at det ikke blir konflikt mtp roller. Hvis hun er foreleser, så blir hun vel også intern sensor på eksamen. Anonymkode: 0959d...2e4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Del Skrevet 16. mai Som foreleser hadde jeg ikke vært interessert i det. Interessen deres blir vel ikke borte på 2-3 år, vent til du er ferdig. Anonymkode: 2dc62...4c5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Del Skrevet 16. mai Jeg hadde droppet det. Du kan havne i en situasjon der personen skal vurdere deg. Anonymkode: 2baa0...c3e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Del Skrevet 16. mai Ikke gjør det. Jeg jobber i akademia og hadde noen studenter i fjor som var ekstremt pågående på at vi måtte gjøre en bestemt ting sammen, noe som ble mer komplisert av at kjæresten til en av dem er en jeg kjenner fra tidligere. Selv om jeg sa nei på mange ulike måter, så fortsatte maset. Det hele ble til slutt så ubehagelig for min del at jeg fikk overført ansvaret for dem til en av mine kolleger. Ikke bli en sånn. Forelesere vil ikke henge med studenter, vent til du er ferdig studert og dere møtes via fritidsaktiviteten. Anonymkode: 7b101...45e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Del Skrevet 16. mai Det blir interessekonflikt i forhold til vurdering/karaktersetting hvis du blir venn med en foreleser. Anonymkode: 7ca70...80d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Del Skrevet 16. mai Nei. Anonymkode: 67924...ad0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Del Skrevet 16. mai Neinei. Anonymkode: 149c7...12f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Del Skrevet 16. mai Jeg har trent sammen med studenter (og klatret) tidligere, men da har det vært mer tilfeldig at vi var der samtidig. Det var koselig å treffe dem andre steder, men jeg er litt usikker på om jeg hadde likt det om de begynte å spør om vi skulle være sammen🥴 Anonymkode: b05e1...09e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #10 Del Skrevet 16. mai Da måtte det evt være en fellesaktivitet i regi av studentforening eller noe. Ikke en privat greie mellom deg og foreleser, det går ikke. Anonymkode: 76e79...f51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Del Skrevet 16. mai Nei, det blir bare kleint. Som foreleser ville jeg ikke ha satt pris på det. Anonymkode: c1b2a...3e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #12 Del Skrevet 16. mai Jeg synes det er forskjell på hvordan klienter spør. «Er det passende om jeg inviterer deg med på trening/hobby/kunstutstilling/gåtur/hva nå enn» er helt OK å spørre. Anonymkode: 84e82...1f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #13 Del Skrevet 16. mai Møte tilfeldig er ok. Invitasjon blir rart. Anonymkode: 4cc9b...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå